Материалдар / Дүниежүзі тарихы 8 сынып 4 тоқсан БЖБ -сы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дүниежүзі тарихы 8 сынып 4 тоқсан БЖБ -сы

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ 4 тоқсан 8 сыныптың Дүниежүзі тарихынан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
287
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ІV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

«Екінші дүниежүзілік соғыстың себептері мен салдары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Тақырып

Екінші дүниежүзілік соғыстың қандай оқиғалары түйінді болып табылады?

Екінші дүниежүзілік соғыстың қорытындылары мен сабақтары қандай болды?

Оқу мақсаты

8.2.4.3 тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегиялардың рөлін бағалау

8.3.2.3 Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты мен салдарын талдау


Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегиялардың рөліне баға береді

  • Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты мен салдарына талдау жасайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма

  1. Соғыс алдындағы мемлекеттер арасындағы келісімдердің маңызына талдау жасаңыз.

Shape1


2. Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты мен салдарына талдау жасаңыз.

Shape2



Екінші дүниежүзілік соғыстың нәтижелері әлем халықтары үшін сабақ бола алды ма? Неліктен?





































Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл




Білім алушы

әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегиялардың рөліне баға береді




1

"Берлин-Рим-Токио" үшбұрышының маңызына талдау жасайды;


1


"Мюнхен" келісімінің маңызына талдау жасайды;


1

"Молотов-Риббентроп" пактісінің маңызына талдау жасайды;


1

Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты мен салдарына талдау жасайды

2

Екінші дүниежүзілік соғыстың 1-себебін жазады;

1

Екінші дүниежүзілік соғыстың 2-себебін жазады;

1

Екінші дүниежүзілік соғыстың 1-салдарын жазады;

1

Екінші дүниежүзілік соғыстың 2-салдарын жазады;

1

Екінші дүниежүзілік соғыстың нәтижелері әлем халықтары үшін сабақ бола алғандығы/алмағандығы туралы пікірін жазады;


1

дәлел келтіреді.

1

Барлығы

10





«Екінші дүниежүзілік соғыстың себептері мен салдары» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________


Бағалау

критерийлері

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегиялардың рөліне баға береді


"Берлин-Рим-Токио" үшбұрышының /

"Мюнхен" келісімінің/

"Молотов-Риббентроп" пактісінің маңызына талдау жасауда қиналады

Shape3

"Берлин-Рим-Токио" үшбұрышының /

"Мюнхен" келісімінің/

"Молотов-Риббентроп" пактісінің маңызына талдау жасауда қателіктер жібереді

Shape4


"Берлин-Рим-Токио" үшбұрышының /

"Мюнхен" келісімінің/

"Shape5 Молотов-Риббентроп" пактісінің маңызына талдау жасайды


Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты мен салдарына талдау жасайды

Екінші дүниежүзілік соғыстың 1/2-себептерін/ салдарын жазып, Екінші дүниежүзілік соғыстың нәтижелері әлем халықтары үшін сабақ бола алғандығы/алмағандығы туралы пікірін жазып, дәлел келтіруде қиналады

Shape6

ЕShape7 кінші дүниежүзілік соғыстың 1/2-себептерін/ салдарын жазып, Екінші дүниежүзілік соғыстың нәтижелері әлем халықтары үшін сабақ бола алғандығы/алмағандығы туралы пікірін жазып, дәлел келтіруде қателіктер жібереді


ЕShape8 кінші дүниежүзілік соғыстың 1/2-себептерін/ салдарын жазып, Екінші дүниежүзілік соғыстың нәтижелері әлем халықтары үшін сабақ бола алғандығы/алмағандығы туралы пікірін жазып, дәлел келтіреді


«ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы мәдениет және ғылым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары №2


Тақырып

ХХ ғасырдың бірінші жартысында мәдениеттің даму ерекшеліктері қандай?

ХХ ғасырдың бірінші жартысында ғылым қалай дамыды?

Оқу мақсаты

8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау

8.2.4.2 тарихи оқиғалардың себептерін, нәтижелерін, маңызын тұжырымдау арқылы ғылымның әлем мемлекеттерінің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлін бағалау

Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды

  • тарихи оқиғалардың себептерін, нәтижелерін, маңызын тұжырымдау арқылы ғылымның әлем мемлекеттерінің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөліне баға береді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма


1. Карталарды қарап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.




    1. Карталарда қандай тарихи оқиға көрсетілген?

_____________________________________________________________________________


    1. Көрсетілген тарихи оқиғада қандай тарихи тұлғалар маңызды рөл атқарды?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    1. Берілген тарихи оқиғаның салдары қандай? 2-ден кем емес салдарды жазыңыз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



2. Ғылымның әлем мемлекеттерінің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөліне дәлелдер келтіріп, баға беріңіз.

Shape9

ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы мәдениет және ғылымның дамуы әлемнің дамуына қалай әсер етті? Дәлел келтіріңіз.

































Бағалау критерийі

Тапсырма №2

Дескриптор

Балл




Білім алушы

мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды




1

тарихи оқиғаны анықтайды;

1


Көрсетілген тарихи оқиғада маңызды рөл атқарған тарихи тұлғаларды атайды;


1

Берілген тарихи оқиғаның 1-салдарын жазады;


1

Берілген тарихи оқиғаның 2-салдарын жазады;


1

тарихи оқиғалардың себептерін, нәтижелерін, маңызын тұжырымдау арқылы ғылымның әлем мемлекеттерінің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөліне баға береді

2

Ғылымның әлем мемлекеттерінің әлеуметтік дамуындағы рөліне дәлелдер келтіреді;

1

Ғылымның әлем мемлекеттерінің экономикалық дамуындағы рөліне дәлелдер келтіреді;

1

ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы мәдениет және ғылымның дамуы әлемнің дамуына қалай әсер еткендігі туралы ойын жазады;

1

дәлел келтіреді.

1

Барлығы

8





«ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы мәдениет және

ғылым» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________


Бағалау

критерийлері

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды


тарихи оқиғаны анықтауда, тарихи оқиғада маңызды рөл атқарған тарихи тұлғаларды атауда, тарихи оқиғаның 1-2-салдарын жазуда қиналады

Shape10

тарихи оқиғаны анықтауда, тарихи оқиғада маңызды рөл атқарған тарихи тұлғаларды атауда, тарихи оқиғаның 1-2-салдарын жазуда қателіктер жібереді

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!