Материалдар / Дүниежүзі тарихы 8 сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дүниежүзі тарихы 8 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар белгілі бір тарихи оқиғаға, құбылысқа процеске қатысты әртүрлі көзқарастарды түсіндіреді және бағалайды. Негізгі сөздер мен тіркестер: ағартушылық кезең, философ, атеистер, материалистер, азаматтық қоғам, инквизиция, діни көзқарас, ғылыми көзқарас, абсолютизм, декларация, құқық.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
774
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: №10 Сынып: Күні:Мұғалім: Сариев Б.А Пәні: Дүниежүзі тарихы
Сабақ тақырыбы: Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті?
Сабаққа негізделген оқу мақсаты

7.3.2.1. – Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялықреволюциялардың себептерін сипаттау;7.2.3.2. – ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуғаықпалын түсіну;7.3.1.1.- республикалық басқару құрылымының ерекшеліктерінанықтау.
Сабақ мақсаттары:Барлығы: ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуғаықпалын біледі;Көпшілігі: Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революциялардың басталуындағы ағартушылық-тың рөлін анықтайды;Кейбірі: ХҮІІ-ХҮІІІ ғғ ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдықдамудағы маңызын өздігінше бағалайды, ой тұжырымдайды.
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

Ағартушылық дәуір идеяларын талдай отырып, қоғамдық дамуғаықпалын бағалайды
Тілдік мақсаттарОқушылар белгілі бір тарихи оқиғаға, құбылысқа процеске қатыстыәртүрлі көзқарастарды түсіндіреді және бағалайды.Негізгі сөздер мен тіркестер: ағартушылық кезең, философ,атеистер, материалистер, азаматтық қоғам, инквизиция, діникөзқарас, ғылыми көзқарас, абсолютизм, декларация, құқық.Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:«Ағартушылық ғасырының» маңызы ......Сіздің ойыңызша «ағартушылық» деген не?Азаматтық қоғам дегеніміз ......Сол кезеңдегі ағартушылардың кӛзқарастары......Талдауға арналған тармақтар:1. Англияда ағартушылық кезең қай ғасырда пайда болды, оныңнеізін салушы кім?2. Қандай ағартушы ойшылдарды атап бере аласың?3. Ағартушылық идеялардың американдықтарға әсері қандайболды?Жазылым бойынша: «Төрт шаршы» әдісі, «Мен саған, сен маған»,
Құндылықтарды дарытуШығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өзгелердің мәдениетінежәне көзқарастарына құрметпен қарау
Пәнаралық байланыстарҚазақстан тарихы, География, Дінтану, Адам.Қоғам.Құқық
АКТ қолдану дағдылары

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білімАғартушылар, азаматтық қоғам туралы бастапқы білімдері бар
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Басталуы2 минут





2 минут











2 минут
Ұйымдастыру кезеңіТоптастыру – «Мемлекет» (ғалымдардың суреттерінтаңдап, сол ғалым кай мемлекеттің ағартушысы екендігінайтады): І-топ «Франция»; ІІ-топ: «Англия»;ІІІ-топ «Германия».Бастапқы ынталандырушы материал(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі- «Ағартушылық» дегеніміз не?- Қандай ағартушы ғалымдарды білеміз?- Солтүстік Америка құрылығы туралы не айтааламыз?- Солтүстік Америкадағы ағартушы ғалымдардыбілеміз бе?(М) «Ойсалар» әдісіАғылшын, француз, неміс ғалымдарының американдықағартушы ғалымдарға әсері туралы өз ойымыздыбілдірейік.ИТ, слайдпортреттер
Ортасы12 минут











7 минут4 минут









7 минут
(Ж) «Тізбектей оқыту» әдісіАғартушылық дәуірге байланысты термин сөздердіоқушылар тізбектей атайды (ағартушылық ғасыр,философ, атеистер, материалистер, діни көзқарас,ғылыми көзқарас, шіркеулік дәстүр, антиклерикал,абсолютизм, католик, азаматтық қоғам, т.б).ҚБ «Өзін өзі бағалау»(Ж, Жт, Т, Ұ) «Тӛрт шаршы» әдісі- мәтінмен жұмыс«Солтүстік Американың ағартушы ғалымдары»

(Ж) – 1-ұяшықпен жұмыс(Жт) – 2-ұяшықпен жұмыс(Т) – 3-ұяшықпен жұмыс(Ұ) – 4-ұяшықпен жұмысҚБ «Мадақтау сэндвичі»(Т) «Портреттер сөйлейді» әдісіӘр топ тақтада ілінген портреттерді таңдап, соларқылы американдық ағартушыларға қатысты мәліметтердіинтернетті пайдалана отырып, айтады.1.Томас Джефферсон2. Бенджамин Франклин3. Томас ПейнӘр топ келесі топқа сұрақтар дайындайдыҚБ «Мен саған, сен маған»(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналғантапсырма«Толықтыру кестесі» (Кестедегі бос ұяшықтардытолтырыңыз) ҚБ «өзін-өзі бағалау»

Ақпараттықкарточкалар№1-12«Уақытсызығы»үлестірместикерүлестірмеҚБ парағыДескриптор
Аяқталуы3 минут1 минут1 минутКері байланыс – «Жұлдыз, алақан» әдісі- Мен ......көмектесе аламын- Маған ....... көмек керекҮйге тапсырма: Солтүстік Америка ағартушыларытуралы қосымша материалдар жинақтау.Сабақты қорыту«Жұлдызша»,«алақан» сурет
Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?



Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!