Мектеп: №10 Сынып: Күні:Мұғалім: Сариев Б.А Пәні: Дүниежүзі тарихы |
Сабақ тақырыбы: Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті? |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
| 7.3.2.1. – Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялықреволюциялардың себептерін сипаттау;7.2.3.2. – ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуғаықпалын түсіну;7.3.1.1.- республикалық басқару құрылымының ерекшеліктерінанықтау. |
Сабақ мақсаттары: | Барлығы: ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуғаықпалын біледі;Көпшілігі: Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революциялардың басталуындағы ағартушылық-тың рөлін анықтайды;Кейбірі: ХҮІІ-ХҮІІІ ғғ ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдықдамудағы маңызын өздігінше бағалайды, ой тұжырымдайды. |
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
| Ағартушылық дәуір идеяларын талдай отырып, қоғамдық дамуғаықпалын бағалайды |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар белгілі бір тарихи оқиғаға, құбылысқа процеске қатыстыәртүрлі көзқарастарды түсіндіреді және бағалайды.Негізгі сөздер мен тіркестер: ағартушылық кезең, философ,атеистер, материалистер, азаматтық қоғам, инквизиция, діникөзқарас, ғылыми көзқарас, абсолютизм, декларация, құқық.Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:«Ағартушылық ғасырының» маңызы ......Сіздің ойыңызша «ағартушылық» деген не?Азаматтық қоғам дегеніміз ......Сол кезеңдегі ағартушылардың кӛзқарастары......Талдауға арналған тармақтар:1. Англияда ағартушылық кезең қай ғасырда пайда болды, оныңнеізін салушы кім?2. Қандай ағартушы ойшылдарды атап бере аласың?3. Ағартушылық идеялардың американдықтарға әсері қандайболды?Жазылым бойынша: «Төрт шаршы» әдісі, «Мен саған, сен маған», |
Құндылықтарды дарыту | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өзгелердің мәдениетінежәне көзқарастарына құрметпен қарау |
Пәнаралық байланыстар | Қазақстан тарихы, География, Дінтану, Адам.Қоғам.Құқық |
АКТ қолдану дағдылары |
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Ағартушылар, азаматтық қоғам туралы бастапқы білімдері бар |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы2 минут
2 минут
2 минут | Ұйымдастыру кезеңіТоптастыру – «Мемлекет» (ғалымдардың суреттерінтаңдап, сол ғалым кай мемлекеттің ағартушысы екендігінайтады): І-топ «Франция»; ІІ-топ: «Англия»;ІІІ-топ «Германия».Бастапқы ынталандырушы материал(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі- «Ағартушылық» дегеніміз не?- Қандай ағартушы ғалымдарды білеміз?- Солтүстік Америка құрылығы туралы не айтааламыз?- Солтүстік Америкадағы ағартушы ғалымдардыбілеміз бе?(М) «Ойсалар» әдісіАғылшын, француз, неміс ғалымдарының американдықағартушы ғалымдарға әсері туралы өз ойымыздыбілдірейік. | ИТ, слайдпортреттер |
Ортасы12 минут
7 минут4 минут
7 минут | (Ж) «Тізбектей оқыту» әдісіАғартушылық дәуірге байланысты термин сөздердіоқушылар тізбектей атайды (ағартушылық ғасыр,философ, атеистер, материалистер, діни көзқарас,ғылыми көзқарас, шіркеулік дәстүр, антиклерикал,абсолютизм, католик, азаматтық қоғам, т.б).ҚБ «Өзін өзі бағалау»(Ж, Жт, Т, Ұ) «Тӛрт шаршы» әдісі- мәтінмен жұмыс«Солтүстік Американың ағартушы ғалымдары»
(Ж) – 1-ұяшықпен жұмыс(Жт) – 2-ұяшықпен жұмыс(Т) – 3-ұяшықпен жұмыс(Ұ) – 4-ұяшықпен жұмысҚБ «Мадақтау сэндвичі»(Т) «Портреттер сөйлейді» әдісіӘр топ тақтада ілінген портреттерді таңдап, соларқылы американдық ағартушыларға қатысты мәліметтердіинтернетті пайдалана отырып, айтады.1.Томас Джефферсон2. Бенджамин Франклин3. Томас ПейнӘр топ келесі топқа сұрақтар дайындайдыҚБ «Мен саған, сен маған»(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналғантапсырма«Толықтыру кестесі» (Кестедегі бос ұяшықтардытолтырыңыз) ҚБ «өзін-өзі бағалау»
| Ақпараттықкарточкалар№1-12«Уақытсызығы»үлестірместикерүлестірмеҚБ парағыДескриптор |
Аяқталуы3 минут1 минут1 минут | Кері байланыс – «Жұлдыз, алақан» әдісі- Мен ......көмектесе аламын- Маған ....... көмек керекҮйге тапсырма: Солтүстік Америка ағартушыларытуралы қосымша материалдар жинақтау.Сабақты қорыту | «Жұлдызша»,«алақан» сурет |
Қосымша ақпарат
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
|
Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Қорытынды бағамдау |
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2. |