Дүниежүзі тарихынан 8-сыныпқа 2-тоқсанның БЖБ-сы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниежүзі тарихынан 8-сыныпқа 2-тоқсанның БЖБ-сы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған Дүниежүзі тарихынан 8-сыныпқа 2-тоқсанның БЖБ-сы
Материалдың қысқаша нұсқасы

ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

«1917 жылғы Ресейдегі революция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары



Тақырып

Неліктен қоғам «қызылдар» мен «ақтарға» қақ жарылды?

1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді?

Оқу мақсаты

8.1.1.1 тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау

8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау

Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • Қазан төңкерісінің әлеуметтік құрылымның өзгеруіне әсерін сипаттайды

  • мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут




Тапсырма

1. Мәтінді оқып төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз

Қазан революциялық ахуалдың қалыптасқанына бұрынғыдан да көлемдірек етек алып келе жатқан жұмысшы,шаруа және ұлт-азаттыққозғалысы дәлел болды. 1917 жылдың жазының ортасы мен күзінде саяси ереуілдер жиілеп, бірқатар жерлерде ереуілшілер кәсіпорындарды басқаруды өз қолдарына алды. Бүкіл елде кеңестердің большевиктенуі басталды. Осыған байланысты большевиктік партия 1917 жылғы шілде оқиғаларынан соң уақытша күн тәртібінен алынып тасталған "Барлық билік Кеңестерге берілсін!" деген ұранды қайта бастады. Бұл ұран енді қарулы көтеріліске бет ұрып, Уақытша үкіметті жойып, пролетариат диктатурасын орнатуды білдірді..

А) Қазан төңкерісінің басты себептері неде?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

B) Қоғам неге «ақтар» мен «қызылдарға» бөлінді?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

C) «Ақтардың» басты мақсаты қандай болды? «Қызылдардың» басты мақсаты қандай болды?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. 1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгергенін кестеде толтырыңыз. Кез-келген үш жылға қатысты оқиғаларды жазыңыз.

1917


1918


1919


1920


1921


1922


1923


1924


Кеңес мемлекетінің дінге қатысты көзқарасын жазыңыз. Мысал келтіріңіз.




Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл




Білім алушы

Қазан төңкерісінің әлеуметтік құрылымның өзгеруіне әсерін сипаттайды


1

Қазан революциясының басты себептерін жазады

1

Қоғамның «ақтар» мен «қызылдарға» бөлінуінің себебін түсіндіреді;

1

«Ақтардың» басты мақсатын жазады;

1

«Қызылдардың» басты мақсатын жазады;

1

Мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды

2

1- жылға қатысты оқиғаларды жазады;

1

2- жылға қатысты оқиғаларды жазады;

1

3- жылға қатысты оқиғаларды жазады;

1

Кеңес мемлекетінің дінге қатысты көзқарасын жазады;

1

Мысал келтіреді.

1

Барлығы

9























«1917 жылғы Ресейдегі революция» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________



Бағалау

критерийлері

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Қазан төңкерісінің әлеуметтік құрылымның өзгеруіне әсерін сипаттайды


ҚShape1 азан революциясының басты себептерін жазуда, Қоғамның «ақтар» мен «қызылдарға» бөлінуінің себебін түсіндіруде, «ақтардың»/ «қызылдардың» басты мақсатын жазуда қиналады


Қазан революциясының басты себептерін жазуда, Қоғамның «ақтар» мен «қызылдарға» бөлінуінің себебін түсіндіруде, «ақтардың»/ «қызылдардың» басты мақсатын жазуда қателіктер жібереді

Shape2

ҚShape3 азан революциясының басты себептерін жазады, Қоғамның «ақтар» мен «қызылдарға» бөлінуінің себебін түсіндіреді, «ақтардың»/ «қызылдардың» басты мақсатын жазады


Мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды

1/2/3 жылға қатысты оқиғаларды жазуда, Кеңес мемлекетінің дінге қатысты көзқарасын жазып, мысал келтіруде қиналады

Shape4

1Shape5 /2/3 жылға қатысты оқиғаларды жазуда, Кеңес мемлекетінің дінге қатысты көзқарасын жазып, мысал келтіруде қателіктер жібереді


1Shape6 /2/3 жылға қатысты оқиғаларды жазады, Кеңес мемлекетінің дінге қатысты көзқарасын жазып, мысал келтіреді

Shape7



«Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


Тақырып

Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?

Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті?

Оқу мақсаты

8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау

8.3.1.1 Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау


Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды

  • Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалына талдау жасайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма

  1. Мұстафа Кемалдың «Ататүрік» деп атануының себептерін берілген салалардағы қызметі негізінде жазыңыз.

Shape8









2. Суреттерді пайдалана отырып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.

    1. Сунь Ятсеннің суреттегі тарихи тұлғалармен қандай байланысы бар? Дәлел келтіріңіз.

_____________________________________________________________________________________

    1. Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципі» қандай? «Үш халықтық принцип» Қытайға қандай өзгерістер алып келді?

_____________________________________________________________________________________

Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл




Білім алушы

мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды






1

Мұстафа Кемалдың мемлекетті басқарудағы қызметін жазады;

1


Мұстафа Кемалдың дін мен мемлекеттің қатынасын реттеудегі қызметін жазады;

1

Мұстафа Кемалдың мәдениетті дамытудағы қызметін жазады;

1

Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалына талдау жасайды

2

Сунь Ятсеннің суреттегі тарихи тұлғалармен қандай байланысын жазады;


1

Дәлел келтіреді;

1

Сунь Ятсеннің 1- қағидатын жазады;

1

Сунь Ятсеннің 2-қағидатын жазады;

1

Сунь Ятсеннің 3-қағидатын жазады.

1

«Үш халықтық принцип» Қытайға қандай өзгерістер алып келгендігін жазады.

1

Барлығы

9





«Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері » бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________



Бағалау

критерийлері

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды


МShape9 ұстафа Кемалдың мемлекетті басқарудағы/дін мен мемлекет қатынасындағы/мәдениетті дамытудағы қызметін жазуда қиналады


МShape10 ұстафа Кемалдың мемлекетті басқарудағы/дін мен мемлекет қатынасындағы/мәдениетті дамытудағы қызметін жазуда қателіктер жібереді


МShape11 ұстафа Кемалдың мемлекетті басқарудағы/дін мен мемлекет қатынасындағы/мәдениетті дамытудағы қызметін жазады


Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалына талдау жасайды

Сунь Ятсеннің суреттегі тарихи тұлғалармен қандай байланысын жазып, дәлел келтіруде, 1/2/3 қағидатты жазуда, Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгерткенің түсіндіруде қиналады

Shape12

СShape13 унь Ятсеннің суреттегі тарихи тұлғалармен қандай байланысын жазып, дәлел келтіруде, 1/2/3 қағидатты жазуда, Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгерткенің түсіндіруде қателіктер жібереді


СShape14 унь Ятсеннің суреттегі тарихи тұлғалармен қандай байланысын жазып, дәлел келтіреді, 1/2/3 қағидатты жазады, Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгерткенің түсіндіреді




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2024
300
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі