Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

    «Америка Құрама Штаттарының күшеюі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №1

    Тақырып


    АҚШ-тағы құлдық қалай жойылды ?

    Неліктен АҚШ өз әскери кемелерін Жапонияға жіберді?

    Оқу мақсаты

    7.4.2.1 Түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін анықтау

    7.2.1.2 Миссионерліктің міндеттерін анықтау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысының ерекшеліктерін ажыратады

    • Миссионерлердің міндетін көрсетеді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі АҚШ-тың үлесін анықтаңыз.

    Shape1

    1820 ж

    Shape2

    1860ж






    АҚШ-тағы азаматтық соғыс жылдарының бастапқы кезеңiнде өнеркәсiп өнiмi 4-орынға шықты. 1860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуын немен түсiндiресіз?


    2 мысал келтіріңіз




    ХIХ ғасырдың бiрiншi жартысында жол-көлiк жүйесi де жылдам дамуына мысал келтiрiңіз.



    ХIХ ғасырда АҚШ-та жұмысшы қозғалысы Батыс Еуропа елдерiне қарағанда неге баяу жүрдi?



    Америка жұмысшыларының таптық күрестегi қайшылықтарының 1 себебiн анықтаңыз.







    2. «Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі елдердің үлесі (%)» диаграммасын талдаңыз.

    1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығу себептерін анықтаңыз. (2-ден кем емес).







    3. Кестені толтырыңыз.

    Shape3



    Бағалау критерийі №1

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысының ерекшеліктерін ажыратады


    1



    Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі АҚШ-тың үлесін анықтайды;

    1


    1860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуына 1-мысал келтіреді;

    1

    1860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуына 2-мысал келтіреді;

    1

    ХIХ ғасырдың бiрiншi жартысында жол-көлiк жүйесi де жылдам дамуына мысал келтіреді;

    1

    ХIХ ғасырда АҚШ-та жұмысшы қозғалысы Батыс Еуропа елдерiне қарағанда неге баяу жүргендігін анықтайды;

    1

    Американ жұмысшыларының таптық күрестегi қайшылықтарының себебін анықтайды;

    1

    2


    1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығуының 1-себебін жазады;

    1

    1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығуының 2-себебін жазады.

    1

    Миссионерлердің міндетін көрсетеді


    3

    миссионерлердің кім екендігін түсіндіреді;

    1

    миссионерлердің басты міндетін көрсетеді;

    1

    миссинерлердің іс-әрекетіне мысал келтіреді.

    1


    Жалпы балл

    11

    «Америка Құрама Штаттарының күшеюі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні:_________________________


    Бағалау

    критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысының ерекшеліктерін ажыратады


    Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі АҚШ-тың үлесін,

    1860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуын,

    ХПрямоугольник 4 IХ ғасырдың бiрiншi жартысында жол-көлiк жүйесi де жылдам дамуын, жұмысшы қозғалысының неге баяу жүргендігін, Американ жұмысшыларының таптық күрестегi қайшылықтарының себептерін анықтап,1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығуының 1/2 себептерін жазуда қиналады


    Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі АҚШ-тың үлесін,

    1Прямоугольник 3 860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуын анықтап, оған 1/2 мысал келтіруде, ХIХ ғасырдың бiрiншi жартысында жол-көлiк жүйесi де жылдам дамуын, жұмысшы қозғалысының неге баяу жүргендігін, Американ жұмысшыларының таптық күрестегi қайшылықтарының себептерін анықтап,1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығуының 1/2 себептерін жазуда қателіктер жібереді

    Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі АҚШ-тың үлесін,

    1860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуын,

    ХПрямоугольник 6 IХ ғасырдың бiрiншi жартысында жол-көлiк жүйесi де жылдам дамуын, жұмысшы қозғалысының неге баяу жүргендігін, Американ жұмысшыларының таптық күрестегi қайшылықтарының себептерін анықтап, 1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығуының 1/2 себептерін жазады

    Миссионерлердің міндетін көрсетеді

    Миссионерлердің кім екендігін,

    мПрямоугольник 1 иссионерлердің басты міндетін жазып, миссионерлердің іс-әрекетіне мысал келтіруде қиналады


    Миссионерлердің кім екендігін,

    миссионерлердің басты міндетін жазып, миссионерлердің іс-әрекетіне мысал келтіруде қателіктер жібереді

    Прямоугольник 5

    Миссионерлердің кім екендігін,

    мПрямоугольник 2 иссионерлердің басты міндетін жазып, миссионерлердің іс-әрекетіне мысал келтіреді


    «Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу» және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау №2


    Тақырып



    XІX ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті

    қалай суреттейді? XIX ғасырдағы қай ғылыми жаңалықтың адамдар өміріне ықпалы зор болды?

    Оқу мақсаты

    7.2.2.2 Өнердегі негізгі стильдер мен ағымдарды (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм) анықтау

    7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану

    7.2.4.1 Өзгерістер мен сабақтастықты көрсету арқылы, адам мен қоғам өміріндегі ғылыми жаңалықтардың маңызын талдау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм ағымдарын жіктейді

    • Өнер туындыларын қолдану арқылы тарихи оқиғаны интерпретациялайды

    • Ғылыми жаңалықтардың ашылуы туралы ақпараттарды анықтап, ғылыми жаңалықтардың адам өміріндегі маңызына баға береді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. Берілген суреттерді стиль түріне қарай сәйкестендіріңіз.








    А. Романтизм

    В. Реализм

    С. Неоклассицизм

    D. Импрессионизм



    1. В. Г. Перовтың «Қаладан оралу» суретін пайдаланып, сұрақтарға жауап беріңіз.


    Суретке басқаша қандай атау бере аласыз?

    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    Неге осындай атау бересіз?

    1-аргумент______________________________________________________________________

    2-аргумент______________________________________________________________________



    1. Ғылыми жаңалықтардың адам өміріндегі маңызын дәлелдеп жазыңыз.

    Shape4




    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм ағымдарын жіктейді

    1

    бірінші сурет пен стилді сәйкестендіреді;

    1

    екінші сурет пен стилді сәйкестендіреді;

    1

    үшінші сурет пен стилді сәйкестендіреді;

    1

    төртінші сурет пен стилді сәйкестендіреді;

    1

    Өнер туындыларын қолдану арқылы тарихи оқиғаны интерпретациялайды

    2




    суретке қатысты басқаша атау ұсынады;

    1

    суретке берген атауға байланысты 1- аргумент келтіреді;


    суретке берген атауға байланысты 2-аргумент келтіреді;

    1

    Ғылыми жаңалықтардың адам өміріндегі маңызына баға береді

    3




    ғылыми жаңалықтардың 1-маңызын көрсетеді;

    1

    ғылыми жаңалықтардың 2-маңызын көрсетеді;

    1

    ғылыми жаңалықтардың 3-маңызын көрсетеді;

    1

    ғылыми жаңалықтардың 4-маңызын көрсетеді.

    1

    Барлығы

    11




    «Cуретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу» және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні:_________________________


    Бағалау

    критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм ағымдарын жіктейді

    Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм ұғымдарына қатысты суреттерді анықтауда қиналады

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аубакова Алмагуль Орынтаевна
    31 Наурыз 2024
    1332
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дүниежүзі тарихынан БЖБ 7 сыныптың 4 тоқсанына арналған

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дүниежүзі тарихынан БЖБ 7 сыныптың 4 тоқсанына арналған

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7 сыныптың 4 тоқсанына Дүниежүзі тарихынан арналған БЖБ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

    «Америка Құрама Штаттарының күшеюі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №1

    Тақырып


    АҚШ-тағы құлдық қалай жойылды ?

    Неліктен АҚШ өз әскери кемелерін Жапонияға жіберді?

    Оқу мақсаты

    7.4.2.1 Түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін анықтау

    7.2.1.2 Миссионерліктің міндеттерін анықтау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысының ерекшеліктерін ажыратады

    • Миссионерлердің міндетін көрсетеді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі АҚШ-тың үлесін анықтаңыз.

    Shape1

    1820 ж

    Shape2

    1860ж






    АҚШ-тағы азаматтық соғыс жылдарының бастапқы кезеңiнде өнеркәсiп өнiмi 4-орынға шықты. 1860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуын немен түсiндiресіз?


    2 мысал келтіріңіз




    ХIХ ғасырдың бiрiншi жартысында жол-көлiк жүйесi де жылдам дамуына мысал келтiрiңіз.



    ХIХ ғасырда АҚШ-та жұмысшы қозғалысы Батыс Еуропа елдерiне қарағанда неге баяу жүрдi?



    Америка жұмысшыларының таптық күрестегi қайшылықтарының 1 себебiн анықтаңыз.







    2. «Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі елдердің үлесі (%)» диаграммасын талдаңыз.

    1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығу себептерін анықтаңыз. (2-ден кем емес).







    3. Кестені толтырыңыз.

    Shape3



    Бағалау критерийі №1

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысының ерекшеліктерін ажыратады


    1



    Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі АҚШ-тың үлесін анықтайды;

    1


    1860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуына 1-мысал келтіреді;

    1

    1860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуына 2-мысал келтіреді;

    1

    ХIХ ғасырдың бiрiншi жартысында жол-көлiк жүйесi де жылдам дамуына мысал келтіреді;

    1

    ХIХ ғасырда АҚШ-та жұмысшы қозғалысы Батыс Еуропа елдерiне қарағанда неге баяу жүргендігін анықтайды;

    1

    Американ жұмысшыларының таптық күрестегi қайшылықтарының себебін анықтайды;

    1

    2


    1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығуының 1-себебін жазады;

    1

    1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығуының 2-себебін жазады.

    1

    Миссионерлердің міндетін көрсетеді


    3

    миссионерлердің кім екендігін түсіндіреді;

    1

    миссионерлердің басты міндетін көрсетеді;

    1

    миссинерлердің іс-әрекетіне мысал келтіреді.

    1


    Жалпы балл

    11

    «Америка Құрама Штаттарының күшеюі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні:_________________________


    Бағалау

    критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысының ерекшеліктерін ажыратады


    Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі АҚШ-тың үлесін,

    1860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуын,

    ХПрямоугольник 4 IХ ғасырдың бiрiншi жартысында жол-көлiк жүйесi де жылдам дамуын, жұмысшы қозғалысының неге баяу жүргендігін, Американ жұмысшыларының таптық күрестегi қайшылықтарының себептерін анықтап,1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығуының 1/2 себептерін жазуда қиналады


    Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі АҚШ-тың үлесін,

    1Прямоугольник 3 860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуын анықтап, оған 1/2 мысал келтіруде, ХIХ ғасырдың бiрiншi жартысында жол-көлiк жүйесi де жылдам дамуын, жұмысшы қозғалысының неге баяу жүргендігін, Американ жұмысшыларының таптық күрестегi қайшылықтарының себептерін анықтап,1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығуының 1/2 себептерін жазуда қателіктер жібереді

    Әлемдік өнеркәсіп өндірісіндегі АҚШ-тың үлесін,

    1860 жылғы АҚШ өнеркәсiп өндiрiсiнiң жедел дамуын,

    ХПрямоугольник 6 IХ ғасырдың бiрiншi жартысында жол-көлiк жүйесi де жылдам дамуын, жұмысшы қозғалысының неге баяу жүргендігін, Американ жұмысшыларының таптық күрестегi қайшылықтарының себептерін анықтап, 1900 жылдарға АҚШ өнеркәсіп өнімінің бірінші орынға шығуының 1/2 себептерін жазады

    Миссионерлердің міндетін көрсетеді

    Миссионерлердің кім екендігін,

    мПрямоугольник 1 иссионерлердің басты міндетін жазып, миссионерлердің іс-әрекетіне мысал келтіруде қиналады


    Миссионерлердің кім екендігін,

    миссионерлердің басты міндетін жазып, миссионерлердің іс-әрекетіне мысал келтіруде қателіктер жібереді

    Прямоугольник 5

    Миссионерлердің кім екендігін,

    мПрямоугольник 2 иссионерлердің басты міндетін жазып, миссионерлердің іс-әрекетіне мысал келтіреді


    «Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу» және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау №2


    Тақырып



    XІX ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті

    қалай суреттейді? XIX ғасырдағы қай ғылыми жаңалықтың адамдар өміріне ықпалы зор болды?

    Оқу мақсаты

    7.2.2.2 Өнердегі негізгі стильдер мен ағымдарды (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм) анықтау

    7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану

    7.2.4.1 Өзгерістер мен сабақтастықты көрсету арқылы, адам мен қоғам өміріндегі ғылыми жаңалықтардың маңызын талдау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм ағымдарын жіктейді

    • Өнер туындыларын қолдану арқылы тарихи оқиғаны интерпретациялайды

    • Ғылыми жаңалықтардың ашылуы туралы ақпараттарды анықтап, ғылыми жаңалықтардың адам өміріндегі маңызына баға береді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. Берілген суреттерді стиль түріне қарай сәйкестендіріңіз.








    А. Романтизм

    В. Реализм

    С. Неоклассицизм

    D. Импрессионизм



    1. В. Г. Перовтың «Қаладан оралу» суретін пайдаланып, сұрақтарға жауап беріңіз.


    Суретке басқаша қандай атау бере аласыз?

    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    Неге осындай атау бересіз?

    1-аргумент______________________________________________________________________

    2-аргумент______________________________________________________________________



    1. Ғылыми жаңалықтардың адам өміріндегі маңызын дәлелдеп жазыңыз.

    Shape4




    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм ағымдарын жіктейді

    1

    бірінші сурет пен стилді сәйкестендіреді;

    1

    екінші сурет пен стилді сәйкестендіреді;

    1

    үшінші сурет пен стилді сәйкестендіреді;

    1

    төртінші сурет пен стилді сәйкестендіреді;

    1

    Өнер туындыларын қолдану арқылы тарихи оқиғаны интерпретациялайды

    2




    суретке қатысты басқаша атау ұсынады;

    1

    суретке берген атауға байланысты 1- аргумент келтіреді;


    суретке берген атауға байланысты 2-аргумент келтіреді;

    1

    Ғылыми жаңалықтардың адам өміріндегі маңызына баға береді

    3




    ғылыми жаңалықтардың 1-маңызын көрсетеді;

    1

    ғылыми жаңалықтардың 2-маңызын көрсетеді;

    1

    ғылыми жаңалықтардың 3-маңызын көрсетеді;

    1

    ғылыми жаңалықтардың 4-маңызын көрсетеді.

    1

    Барлығы

    11




    «Cуретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу» және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні:_________________________


    Бағалау

    критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм ағымдарын жіктейді

    Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм ұғымдарына қатысты суреттерді анықтауда қиналады

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Конспект 7 сынып
    31.03.2024
    1332
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аубакова Алмагуль Орынтаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации