Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
«І.Айтықов атындағы орта мектеп балабақша кешені» КММ
|
|||||
|
Пәні |
География |
|||||
|
Бөлім: |
Әлеуметтік география |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Ошай Бәйтолла |
|||||
|
Күні |
12.02.2025 ж |
|||||
|
Сынып: 7 «А» |
Қатысушылар саны: 13 |
Қатыспағандар саны:0 |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты |
7.4.1.1-дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін түсіндіреді |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Дүние жүзінің ірі тіл әулеттерін атап, таралу аймағын картадан көрсетеді; - Дүниежүзі халықтарының тілдерін этнолингвистикалық топтарға жіктейді. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру). «Жебе» әдісі Өткен тақырыпқа шолу «Тарсия» әдісі |
Оқушылар сәлемдеседі, сабаққа дайындықтарын көрсетеді.
Қорамсаптан жебе суыру арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді
Оқушылар берілген қима қағаздардан сұрақтар мен жауаптарын тауып сәйкестендіріп, математикалық үшбұрышты фигура құрастырады |
Дескриптор -Берілген сұрақтарға сәйкес жауаптарын сәйкестендіреді |
Интерактивті тақта Оқулық Қима қағаздар
|
||
|
Сабақтың ортасы
20 мин |
Жаңа сабақ Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау. Топтық жұмыс «Постер» әдісі |
Жаңа сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. Суреттерге сәйкес әлемде кең таралған тілдер туралы баяндайды Оқулықтағы мәліметтерді оқып танысады, берілген тапсырма сұрақтарына сәйкес, фотосуреттерді пайдаланып, сұрақтардың жауабын жазып постер құрайды. |
Дескриптор: -Тіл топтарының түрлерін атайды; -Тіл топтарының таралу аймақтарын картадан көрсетеді; - Көп тілді және бір тілді мемлекеттерді атайды; -Қазақстанда таралған тілдерге сипаттама береді.
|
Интерактивті тақта, Оқулық Қима қағаздар А3 парағы Карта |
||
|
5 мин |
Жеке жұмыс «Тіл топтарын тап!»
|
Берілген халықтардың тіл топтарын табады |
Дескриптор: |
|
||
|
4 мин |
«Socrative» платформасы арқылы тест сұрақтары беріледі |
Socrative.com сілтемесі арқылы сайтқа кіріп берілген тапсырмаларады орындайды
|
Тапсырмалардың нәтижесін платформа анықтайды.
|
Интерактивті тақта, Ұялы телефон Socrative.com |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытынды. «Mentimeter» әдісі арқылы кері байланыс Үй жұмысы: §39. 143-бет, «Білу мен түсіну», 1-5 тапсырма сұрақтарына жауап беру. Сабақты аяқтау
|
Сабақта алған білімдерін сабақтың мақсатына жете алғандығына баға береді. Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады |
Бағалау парағы негізінде қорытынды баға қойылады |
Интерактивті тақта Оқулық Mentimeter.com |
||
1
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниежүзі тілдері
Дүниежүзі тілдері
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
«І.Айтықов атындағы орта мектеп балабақша кешені» КММ
|
|||||
|
Пәні |
География |
|||||
|
Бөлім: |
Әлеуметтік география |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Ошай Бәйтолла |
|||||
|
Күні |
12.02.2025 ж |
|||||
|
Сынып: 7 «А» |
Қатысушылар саны: 13 |
Қатыспағандар саны:0 |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты |
7.4.1.1-дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін түсіндіреді |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Дүние жүзінің ірі тіл әулеттерін атап, таралу аймағын картадан көрсетеді; - Дүниежүзі халықтарының тілдерін этнолингвистикалық топтарға жіктейді. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру). «Жебе» әдісі Өткен тақырыпқа шолу «Тарсия» әдісі |
Оқушылар сәлемдеседі, сабаққа дайындықтарын көрсетеді.
Қорамсаптан жебе суыру арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді
Оқушылар берілген қима қағаздардан сұрақтар мен жауаптарын тауып сәйкестендіріп, математикалық үшбұрышты фигура құрастырады |
Дескриптор -Берілген сұрақтарға сәйкес жауаптарын сәйкестендіреді |
Интерактивті тақта Оқулық Қима қағаздар
|
||
|
Сабақтың ортасы
20 мин |
Жаңа сабақ Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау. Топтық жұмыс «Постер» әдісі |
Жаңа сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. Суреттерге сәйкес әлемде кең таралған тілдер туралы баяндайды Оқулықтағы мәліметтерді оқып танысады, берілген тапсырма сұрақтарына сәйкес, фотосуреттерді пайдаланып, сұрақтардың жауабын жазып постер құрайды. |
Дескриптор: -Тіл топтарының түрлерін атайды; -Тіл топтарының таралу аймақтарын картадан көрсетеді; - Көп тілді және бір тілді мемлекеттерді атайды; -Қазақстанда таралған тілдерге сипаттама береді.
|
Интерактивті тақта, Оқулық Қима қағаздар А3 парағы Карта |
||
|
5 мин |
Жеке жұмыс «Тіл топтарын тап!»
|
Берілген халықтардың тіл топтарын табады |
Дескриптор: |
|
||
|
4 мин |
«Socrative» платформасы арқылы тест сұрақтары беріледі |
Socrative.com сілтемесі арқылы сайтқа кіріп берілген тапсырмаларады орындайды
|
Тапсырмалардың нәтижесін платформа анықтайды.
|
Интерактивті тақта, Ұялы телефон Socrative.com |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытынды. «Mentimeter» әдісі арқылы кері байланыс Үй жұмысы: §39. 143-бет, «Білу мен түсіну», 1-5 тапсырма сұрақтарына жауап беру. Сабақты аяқтау
|
Сабақта алған білімдерін сабақтың мақсатына жете алғандығына баға береді. Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады |
Бағалау парағы негізінде қорытынды баға қойылады |
Интерактивті тақта Оқулық Mentimeter.com |
||
1
шағым қалдыра аласыз













