Материалдар / Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді.

Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді.

Материал туралы қысқаша түсінік
Облыстық ашық оқу сабағының жоспары Тақырыбы: Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді. Модуль/пән атауы: КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен типтерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2024
143
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КЕЛІСІЛДІ


«Облыстық инновациялық-әдістемелік

орталығы» КММ «Білім беру процесін

әдістемелік сүйемелдеу» бөлімінің

басшысы __________ С.К. Бласбаев

«___»_____________2024ж.


Б БЕКІТЕМІН


Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары

_ _________Е.А.Вощакина

«___» ___________2024 ж.











«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі»КМҚК

(білім беру ұйымының атауы)



Облыстық ашық оқу сабағының

жоспары



Тақырыбы: Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді.



Модуль/пән атауы: КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен типтерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау

Курс 2, топ 22 ЕА-1

Дайындаған педагог: Мухтарова Меруерт Назарбековна

Күні: «___»_____________2024ж.











КЕЛІСІЛДІ

Есеп-экономикалық пәндердің

оқу-әдістемелік комиссияның

отырысында қаралды және мақұлданды.

2024ж. «___»___________ №__ хаттама

Төрайымы_________М.Г.Алимгожина


КЕЛІСІЛДІ

Экономикалық пәндер бойынша облыстық оқу-әдістемелік бірлестігінің төрайымы_________ Р.К.Сулейменова

«___» ___________2024 ж.



Абай облысының білім басқармасының

«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» КМҚК

Колледж миссиясы:

Терең білімді,кәсіпқой,әлемнің тұрақты экономикалық дамуына ықпал ететін жаһандық экономиканың кәсіби көшбасшыларын қалыптастыратын сапалы білім

Колледждің пайымдауы:

Әлемдік білім беру аренасында танылуға, бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлауда сапалы білім беруді қамтамасыз ету

Құндылықтар

Аналитикалық ойлау, жауапкершілік, тәртіп, топпен жұмыс істей білу


Оқу сабағының жоспары

Сабақ тақырыбы:

Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді.

Модуль /пән атауы

КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен түрлерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау

Дайындаған педагог

Мухтарова Меруерт Назарбековна

1. Жалпы мәліметтер:


Сабақтың өтетін күні:

Курс, топ

01.04.2024

II- курс, 22 ЕА-1

Сабақтың түрі

Аралас

2. Сабақтың мақсаты:









Сабақтың міндеті:












Әлемдік экономиканың негізгі принциптері мен функцияларын түсіну.

Халықаралық экономикалық қатынастардың негізгі аспектілерін талдау.

Халықаралық еңбек бөлінісінің мәні мен маңыздылығын түсіну.



Әлемдік экономиканың негізгі тұжырымдамалары мен тұжырымдамаларын, оның құрылымын, негізгі субъектілері мен жұмыс істеу заңдарын ұсыну.

Сауда, инвестициялар, халықаралық қаржы және т.б. сияқты халықаралық экономикалық қатынастардың мысалдарын қарастырыңыз және олардың мемлекеттердің экономикасына әсерін талдаңыз.

Халықаралық еңбек бөлінісінің себептері мен салдарын талқылау, оның әртүрлі елдер мен аймақтар үшін артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.

Әр түрлі елдер мен әлеуметтік топтардың мүдделерін ескере отырып, Халықаралық еңбек бөлінісін оңтайландырудың мүмкін жолдары туралы пікірталас өткізу.

Оқушыларды әлемдік экономика мен Халықаралық экономикалық қатынастардағы өзекті мәселелер мен үрдістерді өз бетінше зерделеуге және талдауға ынталандыру.

3. Күтілетін нәтижелер:

Әлемдік сауда, инвестиция, қаржы және халықаралық еңбек бөлінісі сияқты әлемдік экономиканың негізгі тұжырымдамаларын түсіну.

Халықаралық экономикалық қатынастардың жекелеген елдер мен өңірлердің экономикасына әсерін талдай білу.

Халықаралық еңбек бөлінісінің негізгі себептері мен салдарын және оның қазіргі әлемдік экономикадағы рөлін білу.

Халықаралық еңбек бөлінісінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау және оның әртүрлі әлеуметтік топтар мен елдерге әсерін сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндігі.

Әлемдік экономика мен Халықаралық экономикалық қатынастардың күрделі мәселелерін түсіну үшін қажетті сыни ойлауды, аналитикалық және коммуникациялық дағдыларды дамыту.

4. Қажетті ресурстар:

Интерактивті тақта, презентация PowerPoint бағдарламасы, тапсырмалар,оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар

5. Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі:

Сабақтың мазмұны

Ресурстар

1.Ұйымдастыру сәті


- сәлемдесу

-студенттердің сыртқы келбетін тексеру, жоқ студенттерді тексеру; журналды толтыру.

- білім алушылардың дайындығын тексеру(топқа бөлу)

- Энергизатор




2 мин






2 мин

(студенттер арасында жағымды эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру, сабаққа ынтасын арттыру)


2. Үй тапсырмасын сұрау:

Өткен тақырып бойынша білімін тексеру



17 минут

викторина

3. Сабақтың мақсаттары мен міндеттерін қою




  1. Мотивациялық кезең

Афоризм:

2. "Жақсы басқарылатын елде кедейлік ұят. Нашар басқарылатын елде-байлық ұятқа қалдырады" Конфуций.

Экономика-жылқы, саясат-арба. Олар тиісті орындарды иеленуі керек- керісінше экономика, саясаттан озып кетуі керек»- Мохаммед ибн Рашид Аль Мактум

Дубай Эмирі


-Менің студенттерім қазір нені біледі?

-Қазір студенттерге нені білу маңыздырақ болып отыр?

Бүгін мен сіздердің үстеріңізден көптеген әдемі және сәнді киімдерді көріп тұрмын. Бұл киім қайда жасалған? Қай елдерде?

Оқушыларға "киімдегі белгі (ярлык)" жаттығуын орындау ұсынылады. Әр оқушы өз киімдерінен белгі көрсетілген жапсырмалар тауып, олардан киімнің қай жерде жасалғанын біледі. Дайындаушы елдер топтың жекесіне(жеке чат) жазылады. Содан кейін оқытушы оқушылардың жазған белгісін тақтадан көрсетеді. Құрылған тізімге сәйкес, Қазақстан өндіруші ел ретінде жиі кездеспейді деген қорытынды жасауға болады.

Топқа сұрақ: неліктен табылған белгілерде басқа елдер көп? Бұл тауарларды біздің елде жасау мүмкін емес пе?

Болжалды жауап: бұл тауарларды біздің елде өндіру тиімсіз, ұтымсыз, өйткені оларды өндіруге аталған елдерге қарағанда көбірек ресурстар жұмсалуы керек. Бұл дегеніміз, бұл тауарлар біздің еліміздің басқа елдермен сауда жасауының, кейбір тауарларды (импортты) әкелуінің және басқаларын (экспортты) әкетуінің арқасында пайда болды.

Халықаралық сауда-адамдардың экономикалық қызметінің ең көне түрі. Адамдар планетаны шарлауды үйренген кезде пайда болды. Ақша кейінірек пайда болды. Басында адамдар тауарларды өз елдерінде өндірілген тауарларға айырбастады.

2.Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қалыптастыру.

Сабақтың мақсаты: оқушыларды халықаралық еңбек бөлінісі тұжырымдамасымен, оның әлемдік экономикаға әсерімен және оның сипатын анықтайтын негізгі факторлармен таныстыру.

Сабақтың міндеттері:

Халықаралық еңбек бөлінісі ұғымын және оның қазіргі әлемдік экономикадағы маңыздылығын түсіндіріңіз.

Елдер арасындағы Халықаралық еңбек бөлінісінің қалыптасуына әсер ететін факторларды қарастыру.

Әлемнің әртүрлі елдері мен аймақтары үшін халықаралық еңбек бөлінісінің артықшылықтары мен кемшіліктерін және технологиялық инновациялардың халықаралық еңбек бөлінісінің сипаты мен динамикасына әсерін талқылау.

1 мин

Презентация

(Қосымша 1)

Қанатты сөз талқылау,оқытушы сөзі









8 мин

(Оқытушы сабақ тақырыбын атайды және студенттерге мақсатты етістіктер арқылы тұжырымдауды ұсынады. (зерттеу, білу, анықтау, жалпылау, бекіту, дәлелдеу, салыстыру, талдау, қорытынды жасау, түсіну, жүйелеу және "киімдегі белгі" жаттығуы арқылы бірлесіп оқу сабағының мақсаты және тақырыбын айқындайды).

Презентация

(Қосымша 2)

3.Жаңа материалды түсіндіру.

Оқу сабағының жоспарымен таныстырады:

Жоспар:

1.Қазіргі әлемдік экономиканың мәні мен негізгі заңдылықтары

2. Халықаралық экономикалық қатынастар және халықаралық сауда

Таратпа материал:

* әр оқушыға бір кішкентай, арзан зат (қалам, қарындаш, өшіргіш) ашық емес пакетте немесе конвертте;

* әр оқушыға "Аманбековтер мен Балтабековтер"жаттығуының көшірмесі;

* әр оқушыға "кімге сауда жасау тиімді" жаттығуының көшірмесі.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ