Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    КЕЛІСІЛДІ


    «Облыстық инновациялық-әдістемелік

    орталығы» КММ «Білім беру процесін

    әдістемелік сүйемелдеу» бөлімінің

    басшысы __________ С.К. Бласбаев

    «___»_____________2024ж.


    Б БЕКІТЕМІН


    Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары

    _ _________Е.А.Вощакина

    «___» ___________2024 ж.











    «Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі»КМҚК

    (білім беру ұйымының атауы)



    Облыстық ашық оқу сабағының

    жоспары



    Тақырыбы: Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді.



    Модуль/пән атауы: КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен типтерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау

    Курс 2, топ 22 ЕА-1

    Дайындаған педагог: Мухтарова Меруерт Назарбековна

    Күні: «___»_____________2024ж.











    КЕЛІСІЛДІ

    Есеп-экономикалық пәндердің

    оқу-әдістемелік комиссияның

    отырысында қаралды және мақұлданды.

    2024ж. «___»___________ №__ хаттама

    Төрайымы_________М.Г.Алимгожина


    КЕЛІСІЛДІ

    Экономикалық пәндер бойынша облыстық оқу-әдістемелік бірлестігінің төрайымы_________ Р.К.Сулейменова

    «___» ___________2024 ж.



    Абай облысының білім басқармасының

    «Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» КМҚК

    Колледж миссиясы:

    Терең білімді,кәсіпқой,әлемнің тұрақты экономикалық дамуына ықпал ететін жаһандық экономиканың кәсіби көшбасшыларын қалыптастыратын сапалы білім

    Колледждің пайымдауы:

    Әлемдік білім беру аренасында танылуға, бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлауда сапалы білім беруді қамтамасыз ету

    Құндылықтар

    Аналитикалық ойлау, жауапкершілік, тәртіп, топпен жұмыс істей білу


    Оқу сабағының жоспары

    Сабақ тақырыбы:

    Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді.

    Модуль /пән атауы

    КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен түрлерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау

    Дайындаған педагог

    Мухтарова Меруерт Назарбековна

    1. Жалпы мәліметтер:


    Сабақтың өтетін күні:

    Курс, топ

    01.04.2024

    II- курс, 22 ЕА-1

    Сабақтың түрі

    Аралас

    2. Сабақтың мақсаты:









    Сабақтың міндеті:












    Әлемдік экономиканың негізгі принциптері мен функцияларын түсіну.

    Халықаралық экономикалық қатынастардың негізгі аспектілерін талдау.

    Халықаралық еңбек бөлінісінің мәні мен маңыздылығын түсіну.



    Әлемдік экономиканың негізгі тұжырымдамалары мен тұжырымдамаларын, оның құрылымын, негізгі субъектілері мен жұмыс істеу заңдарын ұсыну.

    Сауда, инвестициялар, халықаралық қаржы және т.б. сияқты халықаралық экономикалық қатынастардың мысалдарын қарастырыңыз және олардың мемлекеттердің экономикасына әсерін талдаңыз.

    Халықаралық еңбек бөлінісінің себептері мен салдарын талқылау, оның әртүрлі елдер мен аймақтар үшін артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.

    Әр түрлі елдер мен әлеуметтік топтардың мүдделерін ескере отырып, Халықаралық еңбек бөлінісін оңтайландырудың мүмкін жолдары туралы пікірталас өткізу.

    Оқушыларды әлемдік экономика мен Халықаралық экономикалық қатынастардағы өзекті мәселелер мен үрдістерді өз бетінше зерделеуге және талдауға ынталандыру.

    3. Күтілетін нәтижелер:

    Әлемдік сауда, инвестиция, қаржы және халықаралық еңбек бөлінісі сияқты әлемдік экономиканың негізгі тұжырымдамаларын түсіну.

    Халықаралық экономикалық қатынастардың жекелеген елдер мен өңірлердің экономикасына әсерін талдай білу.

    Халықаралық еңбек бөлінісінің негізгі себептері мен салдарын және оның қазіргі әлемдік экономикадағы рөлін білу.

    Халықаралық еңбек бөлінісінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау және оның әртүрлі әлеуметтік топтар мен елдерге әсерін сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндігі.

    Әлемдік экономика мен Халықаралық экономикалық қатынастардың күрделі мәселелерін түсіну үшін қажетті сыни ойлауды, аналитикалық және коммуникациялық дағдыларды дамыту.

    4. Қажетті ресурстар:

    Интерактивті тақта, презентация PowerPoint бағдарламасы, тапсырмалар,оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар

    5. Сабақ барысы:

    Сабақтың кезеңі:

    Сабақтың мазмұны

    Ресурстар

    1.Ұйымдастыру сәті


    - сәлемдесу

    -студенттердің сыртқы келбетін тексеру, жоқ студенттерді тексеру; журналды толтыру.

    - білім алушылардың дайындығын тексеру(топқа бөлу)

    - Энергизатор




    2 мин






    2 мин

    (студенттер арасында жағымды эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру, сабаққа ынтасын арттыру)


    2. Үй тапсырмасын сұрау:

    Өткен тақырып бойынша білімін тексеру



    17 минут

    викторина

    3. Сабақтың мақсаттары мен міндеттерін қою




    1. Мотивациялық кезең

    Афоризм:

    2. "Жақсы басқарылатын елде кедейлік ұят. Нашар басқарылатын елде-байлық ұятқа қалдырады" Конфуций.

    Экономика-жылқы, саясат-арба. Олар тиісті орындарды иеленуі керек- керісінше экономика, саясаттан озып кетуі керек»- Мохаммед ибн Рашид Аль Мактум

    Дубай Эмирі


    -Менің студенттерім қазір нені біледі?

    -Қазір студенттерге нені білу маңыздырақ болып отыр?

    Бүгін мен сіздердің үстеріңізден көптеген әдемі және сәнді киімдерді көріп тұрмын. Бұл киім қайда жасалған? Қай елдерде?

    Оқушыларға "киімдегі белгі (ярлык)" жаттығуын орындау ұсынылады. Әр оқушы өз киімдерінен белгі көрсетілген жапсырмалар тауып, олардан киімнің қай жерде жасалғанын біледі. Дайындаушы елдер топтың жекесіне(жеке чат) жазылады. Содан кейін оқытушы оқушылардың жазған белгісін тақтадан көрсетеді. Құрылған тізімге сәйкес, Қазақстан өндіруші ел ретінде жиі кездеспейді деген қорытынды жасауға болады.

    Топқа сұрақ: неліктен табылған белгілерде басқа елдер көп? Бұл тауарларды біздің елде жасау мүмкін емес пе?

    Болжалды жауап: бұл тауарларды біздің елде өндіру тиімсіз, ұтымсыз, өйткені оларды өндіруге аталған елдерге қарағанда көбірек ресурстар жұмсалуы керек. Бұл дегеніміз, бұл тауарлар біздің еліміздің басқа елдермен сауда жасауының, кейбір тауарларды (импортты) әкелуінің және басқаларын (экспортты) әкетуінің арқасында пайда болды.

    Халықаралық сауда-адамдардың экономикалық қызметінің ең көне түрі. Адамдар планетаны шарлауды үйренген кезде пайда болды. Ақша кейінірек пайда болды. Басында адамдар тауарларды өз елдерінде өндірілген тауарларға айырбастады.

    2.Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қалыптастыру.

    Сабақтың мақсаты: оқушыларды халықаралық еңбек бөлінісі тұжырымдамасымен, оның әлемдік экономикаға әсерімен және оның сипатын анықтайтын негізгі факторлармен таныстыру.

    Сабақтың міндеттері:

    Халықаралық еңбек бөлінісі ұғымын және оның қазіргі әлемдік экономикадағы маңыздылығын түсіндіріңіз.

    Елдер арасындағы Халықаралық еңбек бөлінісінің қалыптасуына әсер ететін факторларды қарастыру.

    Әлемнің әртүрлі елдері мен аймақтары үшін халықаралық еңбек бөлінісінің артықшылықтары мен кемшіліктерін және технологиялық инновациялардың халықаралық еңбек бөлінісінің сипаты мен динамикасына әсерін талқылау.

    1 мин

    Презентация

    (Қосымша 1)

    Қанатты сөз талқылау,оқытушы сөзі









    8 мин

    (Оқытушы сабақ тақырыбын атайды және студенттерге мақсатты етістіктер арқылы тұжырымдауды ұсынады. (зерттеу, білу, анықтау, жалпылау, бекіту, дәлелдеу, салыстыру, талдау, қорытынды жасау, түсіну, жүйелеу және "киімдегі белгі" жаттығуы арқылы бірлесіп оқу сабағының мақсаты және тақырыбын айқындайды).

    Презентация

    (Қосымша 2)

    3.Жаңа материалды түсіндіру.

    Оқу сабағының жоспарымен таныстырады:

    Жоспар:

    1.Қазіргі әлемдік экономиканың мәні мен негізгі заңдылықтары

    2. Халықаралық экономикалық қатынастар және халықаралық сауда

    Таратпа материал:

    * әр оқушыға бір кішкентай, арзан зат (қалам, қарындаш, өшіргіш) ашық емес пакетте немесе конвертте;

    * әр оқушыға "Аманбековтер мен Балтабековтер"жаттығуының көшірмесі;

    * әр оқушыға "кімге сауда жасау тиімді" жаттығуының көшірмесі.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мухтарова Меруерт Назарбековна
    12 Сәуір 2024
    229
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Облыстық ашық оқу сабағының жоспары Тақырыбы: Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді. Модуль/пән атауы: КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен типтерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    КЕЛІСІЛДІ


    «Облыстық инновациялық-әдістемелік

    орталығы» КММ «Білім беру процесін

    әдістемелік сүйемелдеу» бөлімінің

    басшысы __________ С.К. Бласбаев

    «___»_____________2024ж.


    Б БЕКІТЕМІН


    Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары

    _ _________Е.А.Вощакина

    «___» ___________2024 ж.











    «Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі»КМҚК

    (білім беру ұйымының атауы)



    Облыстық ашық оқу сабағының

    жоспары



    Тақырыбы: Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді.



    Модуль/пән атауы: КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен типтерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау

    Курс 2, топ 22 ЕА-1

    Дайындаған педагог: Мухтарова Меруерт Назарбековна

    Күні: «___»_____________2024ж.











    КЕЛІСІЛДІ

    Есеп-экономикалық пәндердің

    оқу-әдістемелік комиссияның

    отырысында қаралды және мақұлданды.

    2024ж. «___»___________ №__ хаттама

    Төрайымы_________М.Г.Алимгожина


    КЕЛІСІЛДІ

    Экономикалық пәндер бойынша облыстық оқу-әдістемелік бірлестігінің төрайымы_________ Р.К.Сулейменова

    «___» ___________2024 ж.



    Абай облысының білім басқармасының

    «Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» КМҚК

    Колледж миссиясы:

    Терең білімді,кәсіпқой,әлемнің тұрақты экономикалық дамуына ықпал ететін жаһандық экономиканың кәсіби көшбасшыларын қалыптастыратын сапалы білім

    Колледждің пайымдауы:

    Әлемдік білім беру аренасында танылуға, бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлауда сапалы білім беруді қамтамасыз ету

    Құндылықтар

    Аналитикалық ойлау, жауапкершілік, тәртіп, топпен жұмыс істей білу


    Оқу сабағының жоспары

    Сабақ тақырыбы:

    Дүниежүзілік экономика және халықаралық экономикалық қатынастар туралы біледі. Халықаралық еңбек бөлінісін зерттейді.

    Модуль /пән атауы

    КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен түрлерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау

    Дайындаған педагог

    Мухтарова Меруерт Назарбековна

    1. Жалпы мәліметтер:


    Сабақтың өтетін күні:

    Курс, топ

    01.04.2024

    II- курс, 22 ЕА-1

    Сабақтың түрі

    Аралас

    2. Сабақтың мақсаты:









    Сабақтың міндеті:












    Әлемдік экономиканың негізгі принциптері мен функцияларын түсіну.

    Халықаралық экономикалық қатынастардың негізгі аспектілерін талдау.

    Халықаралық еңбек бөлінісінің мәні мен маңыздылығын түсіну.



    Әлемдік экономиканың негізгі тұжырымдамалары мен тұжырымдамаларын, оның құрылымын, негізгі субъектілері мен жұмыс істеу заңдарын ұсыну.

    Сауда, инвестициялар, халықаралық қаржы және т.б. сияқты халықаралық экономикалық қатынастардың мысалдарын қарастырыңыз және олардың мемлекеттердің экономикасына әсерін талдаңыз.

    Халықаралық еңбек бөлінісінің себептері мен салдарын талқылау, оның әртүрлі елдер мен аймақтар үшін артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.

    Әр түрлі елдер мен әлеуметтік топтардың мүдделерін ескере отырып, Халықаралық еңбек бөлінісін оңтайландырудың мүмкін жолдары туралы пікірталас өткізу.

    Оқушыларды әлемдік экономика мен Халықаралық экономикалық қатынастардағы өзекті мәселелер мен үрдістерді өз бетінше зерделеуге және талдауға ынталандыру.

    3. Күтілетін нәтижелер:

    Әлемдік сауда, инвестиция, қаржы және халықаралық еңбек бөлінісі сияқты әлемдік экономиканың негізгі тұжырымдамаларын түсіну.

    Халықаралық экономикалық қатынастардың жекелеген елдер мен өңірлердің экономикасына әсерін талдай білу.

    Халықаралық еңбек бөлінісінің негізгі себептері мен салдарын және оның қазіргі әлемдік экономикадағы рөлін білу.

    Халықаралық еңбек бөлінісінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау және оның әртүрлі әлеуметтік топтар мен елдерге әсерін сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндігі.

    Әлемдік экономика мен Халықаралық экономикалық қатынастардың күрделі мәселелерін түсіну үшін қажетті сыни ойлауды, аналитикалық және коммуникациялық дағдыларды дамыту.

    4. Қажетті ресурстар:

    Интерактивті тақта, презентация PowerPoint бағдарламасы, тапсырмалар,оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар

    5. Сабақ барысы:

    Сабақтың кезеңі:

    Сабақтың мазмұны

    Ресурстар

    1.Ұйымдастыру сәті


    - сәлемдесу

    -студенттердің сыртқы келбетін тексеру, жоқ студенттерді тексеру; журналды толтыру.

    - білім алушылардың дайындығын тексеру(топқа бөлу)

    - Энергизатор




    2 мин






    2 мин

    (студенттер арасында жағымды эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру, сабаққа ынтасын арттыру)


    2. Үй тапсырмасын сұрау:

    Өткен тақырып бойынша білімін тексеру



    17 минут

    викторина

    3. Сабақтың мақсаттары мен міндеттерін қою




    1. Мотивациялық кезең

    Афоризм:

    2. "Жақсы басқарылатын елде кедейлік ұят. Нашар басқарылатын елде-байлық ұятқа қалдырады" Конфуций.

    Экономика-жылқы, саясат-арба. Олар тиісті орындарды иеленуі керек- керісінше экономика, саясаттан озып кетуі керек»- Мохаммед ибн Рашид Аль Мактум

    Дубай Эмирі


    -Менің студенттерім қазір нені біледі?

    -Қазір студенттерге нені білу маңыздырақ болып отыр?

    Бүгін мен сіздердің үстеріңізден көптеген әдемі және сәнді киімдерді көріп тұрмын. Бұл киім қайда жасалған? Қай елдерде?

    Оқушыларға "киімдегі белгі (ярлык)" жаттығуын орындау ұсынылады. Әр оқушы өз киімдерінен белгі көрсетілген жапсырмалар тауып, олардан киімнің қай жерде жасалғанын біледі. Дайындаушы елдер топтың жекесіне(жеке чат) жазылады. Содан кейін оқытушы оқушылардың жазған белгісін тақтадан көрсетеді. Құрылған тізімге сәйкес, Қазақстан өндіруші ел ретінде жиі кездеспейді деген қорытынды жасауға болады.

    Топқа сұрақ: неліктен табылған белгілерде басқа елдер көп? Бұл тауарларды біздің елде жасау мүмкін емес пе?

    Болжалды жауап: бұл тауарларды біздің елде өндіру тиімсіз, ұтымсыз, өйткені оларды өндіруге аталған елдерге қарағанда көбірек ресурстар жұмсалуы керек. Бұл дегеніміз, бұл тауарлар біздің еліміздің басқа елдермен сауда жасауының, кейбір тауарларды (импортты) әкелуінің және басқаларын (экспортты) әкетуінің арқасында пайда болды.

    Халықаралық сауда-адамдардың экономикалық қызметінің ең көне түрі. Адамдар планетаны шарлауды үйренген кезде пайда болды. Ақша кейінірек пайда болды. Басында адамдар тауарларды өз елдерінде өндірілген тауарларға айырбастады.

    2.Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қалыптастыру.

    Сабақтың мақсаты: оқушыларды халықаралық еңбек бөлінісі тұжырымдамасымен, оның әлемдік экономикаға әсерімен және оның сипатын анықтайтын негізгі факторлармен таныстыру.

    Сабақтың міндеттері:

    Халықаралық еңбек бөлінісі ұғымын және оның қазіргі әлемдік экономикадағы маңыздылығын түсіндіріңіз.

    Елдер арасындағы Халықаралық еңбек бөлінісінің қалыптасуына әсер ететін факторларды қарастыру.

    Әлемнің әртүрлі елдері мен аймақтары үшін халықаралық еңбек бөлінісінің артықшылықтары мен кемшіліктерін және технологиялық инновациялардың халықаралық еңбек бөлінісінің сипаты мен динамикасына әсерін талқылау.

    1 мин

    Презентация

    (Қосымша 1)

    Қанатты сөз талқылау,оқытушы сөзі









    8 мин

    (Оқытушы сабақ тақырыбын атайды және студенттерге мақсатты етістіктер арқылы тұжырымдауды ұсынады. (зерттеу, білу, анықтау, жалпылау, бекіту, дәлелдеу, салыстыру, талдау, қорытынды жасау, түсіну, жүйелеу және "киімдегі белгі" жаттығуы арқылы бірлесіп оқу сабағының мақсаты және тақырыбын айқындайды).

    Презентация

    (Қосымша 2)

    3.Жаңа материалды түсіндіру.

    Оқу сабағының жоспарымен таныстырады:

    Жоспар:

    1.Қазіргі әлемдік экономиканың мәні мен негізгі заңдылықтары

    2. Халықаралық экономикалық қатынастар және халықаралық сауда

    Таратпа материал:

    * әр оқушыға бір кішкентай, арзан зат (қалам, қарындаш, өшіргіш) ашық емес пакетте немесе конвертте;

    * әр оқушыға "Аманбековтер мен Балтабековтер"жаттығуының көшірмесі;

    * әр оқушыға "кімге сауда жасау тиімді" жаттығуының көшірмесі.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ Басқа
    12.04.2024
    229
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мухтарова Меруерт Назарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации