Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дүниежүзілік көлік географиясы
Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарын кез келген мұғалім пайдалана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
623
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пән | География |
Мұғалім | Мухаметкаримова Гулнур Иманмагзамовна |
Мектеп, сынып | Солтүстік Қазақстан облысы, Уалиханов ауданы, Қулыкөл ауылы М. Әуезов атындағы орта мектеп, 10-сынып |
Сабақ тақырыбы | Дүниежүзілік көлік географиясы |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Сабақты АКТ-ны пайдалану арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру және сабаққа деген ынтасын арттыру. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Дүниежүзілік көлік кешенімен танысады | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Көлік кешенінің дүниежүзілік экономикадағы рөлі туралы ой қозғайды. | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Сабақта презентация орындау кезінде жаңа технологияны меңгеруі бойынша белсенділік танытып, шығармашылық жұмыстар атқарады. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар:Сабақ барысында ұсынылған тапсырмаларды өзара талқылай, тыңдай отырып білімін қалыптастырады. | |
Негізгі сөздер мен тіркестер | Құрлық көліктері, су көліктері, әуе көлігі, халықаралық байланыс, теміржол, ұшақ, автомобиль жолдары. | |
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | ||
Талқылауға арналаған тармақтар | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар | ||
Алдыңғы тақырып | Дүниежүзінің ауыл шаруашылығы. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы (Тест - 10 минут, «Ақылды сақа» - 5 минут) | Үй тапсырмасын сұрау. (Жұптық бағалау: тестті оқушылар дәптерлеріне белгілеп болған соң, көршісі екеуі тесттерін ауыстырады. Тақтада көрсетілген дұрыс жауаптар бойынша бірін-бірі тексереді). 2. «Ақылды сақа» ойыны. | Ойын сұрақтары: |
Ортасы Топқа бөліну, жаңа тақырыпты ашу – 3 минут, мұғалімнің кіріспе сөзі – 2 минут, bilimland.kz порталымен жұмыс – 5 минут, топтық жұмыс – 10 мин, бағалау – 1 минут. | Топқа бөлу. Пазлдарды құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді: 1-топ: Құрлық көлігі2-топ: Кеме көлігі 3-топ: Әуе көлігі Миға шыбуыл: Оқушылар, қандай суреттер құрастырылды? (Автомобиль, кеме, ұшақ)Бұл суреттерге ортақ не деп ойлайсыңдар? (үшеуі де көлік құралдары)Көлік дегеніміз не? Оның қандай маңызы бар? (Көлік тасымал құралы, шалғайда орналасқан екі елді мекен, қалалар, өнеркәсіпті аудандарды байланыстырады)Мұғалім: Олай болса, бүгінгі сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің көлік географиясы. Бағалау: топтық бағалау. | Prezi.com сайтымен дайындалған презентация. bilimland.kz порталы - «География» курсы «Көрсетілетін қызметтер аясы» - бөлімі Жер үсті көлігі, Су көлігі, Тасымалдар тақырыптарындағы бейнежазбалар. Оқулық мәтіні, әр топта бір ноутбук, интернет, маркер. 3, 4, 5 ұпай көрсетілген бағалау бетшесі. |
Аяқталуы «Kahoot!» –5 минут, SWOT-талдау – 5 минут, үйге тапсырма –1 минут | Сабақты қорытындылау: Тест сұрақтары (жеке жұмыс) Көлік географиясына SWOT-талдау жасау. | «Kahoot!» ойынын ойнауға қажетті ноутбуктар немесе планшет.Сұрақтар: А) Германия. Ә) Ұлыбритания.Б) АҚШ. В) Қытай. А) Аэрбус. Ә) Боинг-747.Б) Ил-86. В) Конкорд. А) 600 мың. Ә) 1 млн 850 мың.Б) 1 млн 130 мың. В) 2 млн 100 мың. А) Ресей, Қытай, АҚШ. Ә) Германия, Аустралия.Б) Ресей, Канада, АҚШ. В) АҚШ, Жапония, Корея. |
Үйге тапсырма. | А) Тақырыпты оқу, мазмұндау.Ә) «Менің елімдегі көлік кешенінің маңыздылығы?» эссе жазу. | |
Саралау | Бағалау | Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзілік көлік географиясы тақырыбы бойынша оқушылардың білім алуын қамтамасыз ету барысында оларды АКТ арқылы сабаққа деген қызығушылықтарын арттырамын, жаңа технологияны дұрыс пайдалана білуге үйретемін (интернеттен қажетті материалдарды іздеу), сабақта ұлттық ойындармен үйлестіре отырып, оқушылардың ұлттық сал-санасын дамытуға ықпал етемін. Қабілетті оқушылар сабақтағы өзекті тақырыптар бойынша жаңа мәліметтерді іздеп, жаңа технологияны пайдаланудағы шығармашылық жағынан дамуына көмектесемін. | Қалыптастырушы бағалау:Оқушылар бірін-бірі бағалау арқылы әділдікке, шыншылдыққа үйренеді, сабаққа деген ынтасы артады. | Экономика.Дүниежүзілік көлік кешені географиясының қалыптасуы мен дамуы Жер шары халықтарының экономикалық дамуына елеулі әсер етеді. Себебі бұл сала әр мемелекеттің «күре тамыры» рөлін атқарады. |
Рефлексия | ||
Қорытынды бағалау |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)