Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа арналған ашық сабақ. тақырыбы: Мұхит суларының қасиеттері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

7-сынып

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік мұхиттың қасиеттері


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 7


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Дүниежүзілік мұхиттың қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


7.1.2.1 – Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

Сабақ мақсаты


- Мұхит суының температурасы мен тұздылығын талдайды.
- Картаны пайдаланып мұхиттардың температурасы мен тұздылығының таралу аймақтарын анықтайды.

Құндылықтарға баулу


Оқушыларға дүниежүзілік мұхиттың экологиялық маңыздылығын түсіндіріп, табиғатты қорғауға ынталандыру.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- жасампаздық және жаңашылдық

ЖИ құралдары


Google Earth, National Geographic - Мұхиттардың қасиеттерін визуализациялау үшін қолданылады - https://earth.google.com/ https://www.nationalgeographic.com/

Бағалау критерийлері


✓ Мұхит суының температурасы мен тұздылығын талдай алады.
✓ Картаны пайдаланып мұхиттардың температурасы мен тұздылығының таралу аймақтарын анықтай алады.
✓ Топтық жұмыс кезінде белсенділік танытады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар «температура», «тұздылық», «мұхит» терминдерін түсініп, оларды өз жұмыстарында қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі


– талдау, жинақтау, бағалау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)


Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Дүниежүзілік мұхиттың негізгі қасиеттерін сұрақ-жауап арқылы қайталау.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.


Дербес компьютер, проектор, презентация.

https://www.google.com/search?q=Дүниежүзілік+мұхиттың+қасиеттері


Shape1

Сабақтың ортасы (28 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс
Мұхит суының температурасы мен тұздылығын талдау (5 минут)


Оқушылар мәтінді оқып, негізгі мәліметтерді анықтайды.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.nationalgeographic.com/environment/oceans/


Shape2

1-тапсырма
Картаны пайдаланып мұхиттардың температурасы мен тұздылығының таралу аймақтарын анықтау. (7 минут)


Оқушылар картамен жұмыс жасап, мұхиттардың температурасы мен тұздылығының таралу аймақтарын анықтайды.


ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен бағалау.


Карта, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://earth.google.com/


Shape3

2-тапсырма
Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтау. (8 минут)


Оқушылар топта талқылап, мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды.


ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен бағалау.


Топтық жұмыс, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.nationalgeographic.com/environment/oceans/


Shape4

3-тапсырма
Мұхит суының температурасы мен тұздылығының өзгеруін талдау. (8 минут)


Оқушылар диаграммалар мен графиктерді пайдаланып, мұхит суының температурасы мен тұздылығының өзгеруін талдайды.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Диаграмма, графиктер, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.nationalgeographic.com/environment/oceans/


Shape5

Сабақтың соңы (7 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс


Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды


Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.


Кері байланыстың бар екендігі.




Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2025
12
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі