Мерзімі:25.11.2017ж
|
Тақырыбы: Жаңалыққа
бастаған - жаңартылған
бағдарлама.
Мақсаты: Оқудағы әлеуметтік өзара іс
–қимылдың және оқу үдерісіндегі инклюзивтілік қағидаты
маңыздылығының себептерін қарастыру. Жаңартылған білім мазмұнының
ерекшеліктерімен таныстыру.
|
Күтілетін нәтижесі: Қатысушылар оқу
үдерісінде «мұғалім-
ата-ана» жүйесіндегі әлеуметтік
өзара іс –қимыл табиғаты туралы қорытынды жасайды,олардың өзара
іс-қимылының мүмкіндіктерін кеңейту әдістемесін талдайды.
Жаңартылған білім мазмұнының ерекшеліктерімен
танысады.
|
Түйінді идеялар: Әлеуметтік өзара іс –қимылдың мәні
және оның маңызын негіздеу өзекті болып табылады, себебі олар
барлық ата-аналар үшін тиімді орта қалыптастыруға ықпал етеді.
Жаңартылған бағдарлама- білім берудің жаңа
мазмұнының ерекшеліктерімен танысады.
|
Кезеңдері
мен
мақсаттары
|
Бөлінген уақыты
|
Жүргізуші мұғалімнің
әрекеті
|
Ата-аналар
әрекеті
|
Ресурстар
|
|
1.РУХАНИ
ЖАҢҒЫРУ
2.
«Әлемнің жеті
кереметі» бейнефильмін
көрсету
|
10 минут
5
минут
|
Пікір
алмасу
Ресурспен қамтамасыз ету
|
Өз
пікірлерін
ортаға
салады
Бейнефильмді тамашалайды
|
ШАҚЫРУ
ҚАҒАЗДАРЫ
АКТ
Бейнефильм «Әлемнің жеті кереметі»
|
Білу
|
І.
|
Топтарға біріктіру «Тілек
лақтыру» ойыны арқылы топтарға біріктіру.
Мақсаты:
Өзара
ынтымақтастық орнату.
|
5
минут
|
Ойын
шартымен таныстыру арқылы топтарға біріктіруді
ұсынады.
|
Топқа бөліне отырып, өзара
сыйластықта
болады.
|
Тілек
парақшалары
|
ІІ.
|
Зейінді
шоғырландыруға
арналған
жатттығулар: «фотоаппарат» ойыны.
Мақсаты: Камераға
қарату
арқылы ата-аналардың зейінін бір жерге шоғырландыру, сол сәтті
пайдалану арқылы тренингтің тақырыбы мен мақсатын
айқындау.
|
5
минут
|
Камераға
қарауға
нұсқау
береді.
|
Берілген
нұсқау
бойынша
ойын
шартын
орындауға
тырысады.
|
фотоаппарат
|
Түсіну
|
ІІІ.
|
І. «Пілдің суреті»
ІІ.«Критериалды бағалау»
слайд көрсету
|
15
минут
|
Пілдің
суретін салуды ұсынады. Презентацияны
ұсынады.
|
Пілдің суретін
салады Презентацияны
тамашалайды.
Өзін
–өзі
бағалайды.
|
АКТ
|
Қолдану
|
IV.
|
«Қалыптастырушы және
жиынтық
бағалау
»
жұмыстарын «Галерея» әдісімен
қорғайды.
Мақсаты:Әлеуметтік өзара
іс-қимылдың мәні және оның маңызын негіздеу.
Оқушылардың
БЖБ,
ТЖБ
қорытындыларымен таныстыру.
|
30минут
|
Постер құрастыруларын, сол
арқылы
тақырып
мәнін
ашуларын
тапсырады.
Оқушылардың
БЖБ,
ТЖБ қорытынды жұмыстарды
ұсынады.
|
Әр топ өз
пікір,
көзқарастарын «Галерея» жүзінде
ортаға
салады.
Бір-бірін
бағалайды.
Балаларының
БЖБ,
ТЖБ қорытынды
жұмыстарымен танысады.
|
Постер.маркерлер, желім,
скотч.
Оқушылардың портфолиясымен
танысу.
БЖБ,
ТЖБ
қорытынды жұмыстары
|
Талдау
|
V.
|
Бейнефильм
көрсету
Мақсаты: Барлық
ата-аналар үшін өз балаларымен тіл табысу мүмкіндіктерін
іздестіру.
Томи
Эдиссон туралы
2 түрлі бейнефильм
көрсету
|
15минут
|
Бейнероликті көрсету арқылы
ата-ана мен бала ахуалын
жақсарту.
1.ТЫҢДАЛЫМ,
КӨРСЕТІЛІМ.
2.ОҚЫЛЫМ
3.ҮШ
ТІЛДІЛІК ӘДІСТЕРІН ҚАМТИДЫ.
|
Ұсынылған бейнероликті топтағы
ата-аналар түгел қатыса отырып, тұжырым
жасайды.
|
Бейнефильм, ноутбук, проектор
|
Жинақтау
|
VI.
|
1.Өз
пікірлерін
«Айналмалы
бекет»
әдісімен
жүргізу.
2.Жинақтау мақсатында
бейнеролик көрсету. «Жанұя»
туралы бейнефильм
көрсету
|
5
минут
5
минут
|
Бір
параққа
Бейнефильмнен алған
әсерлерін
жинақтатады, шағын
эссе
құралады.
Бейнефильмді ұсынады.
|
Ата-аналар берілген
парақшаға кезегімен
өз
түйіндеген
ойларын жазады. (әрқайсысы
бір бір сөйлемнен жазып шығады.)
Бейнефильмді
тамашалайды.
|
Парақшалар
бейнеролик
|
Бағалау
|
VII.
|
Рефлексия: Кері
байланыс
парағы.
Жаңа
пікірлерді,
идеяларды
бағалау.
Мақсаты:Коучинг нәтижесін,
деңгейін
анықтау.
|
5
минут
|
Кері
байланыс
берулерін өтінеді.
|
Кері байланыс арқылы
сабақтың тиімді, тиімсіз сәттерін анықтайды.
|
Бағалау парақшалары
|
№
|
Рефлексиялық сұрақтар
|
ИӘ
|
ЖОҚ
|
Рефлексиялық сұрақтардың жауаптары,
неліктен?
|
1
|
Сіздің пікіріңіз ше,тренинг-коучингтің
мақсаты, ақпаратты жеткізуі жүзеге асты ма, нәтижеге қол жеткізді
ме?
|
|
|
|
2
|
(қатысушы)Тақырыпты толық меңгердіңіз бе?
|
|
|
|
3
|
Оқыту ортасы ынтымақты болды ма, бірлескен әрекет
байқалды ма?
|
|
|
|
4
|
Жұмыс барысында кедергі байқалды ма?
|
|
|
Олар қандай кедергілер?
|
5
|
Рухани жаңғыру туралы не білдіңіз?
|
|
|
|
6
|
Жаңартылған білім бағдарламасының мазмұны сізге
түсінікті болды ма?
|
|
|
|
7
|
Қандай ұсынысыңыз бар?
|
|
|
|