Материалдар / Дүниежүзілік мұхиттық проблемалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниежүзілік мұхиттық проблемалары

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған жаңартылған бағдарламасы бойынша құрастырылған ашық сабақ.Пән мұғалімдеріне және жас мамандарға керек дүние
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
385
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Келісемін:

Мектеп директоры: А.Токмуратов Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: А.Тәңірберген


АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН ТРЕНИНГ-КОУЧИНГ СЕССИЯНЫҢ ЖҰМЫС

ЖОСПАРЫ №1

2017-2018 оқу жылы

5 «А»сынып жетекшісі, өзін-өзі тану, технология пәнінің мұғалімі: Ж.Накыпбекова

Мерзімі:25.11.2017ж

Тақырыбы: Жаңалыққа бастаған - жаңартылған бағдарлама.

Мақсаты: Оқудағы әлеуметтік өзара іс –қимылдың және оқу үдерісіндегі инклюзивтілік қағидаты маңыздылығының себептерін қарастыру. Жаңартылған білім мазмұнының ерекшеліктерімен таныстыру.

Күтілетін нәтижесі: Қатысушылар оқу үдерісінде «мұғалім- ата-ана» жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс –қимыл табиғаты туралы қорытынды жасайды,олардың өзара іс-қимылының мүмкіндіктерін кеңейту әдістемесін талдайды. Жаңартылған білім мазмұнының ерекшеліктерімен танысады.

Түйінді идеялар: Әлеуметтік өзара іс –қимылдың мәні және оның маңызын негіздеу өзекті болып табылады, себебі олар барлық ата-аналар үшін тиімді орта қалыптастыруға ықпал етеді. Жаңартылған бағдарлама- білім берудің жаңа мазмұнының ерекшеліктерімен танысады.

Кезеңдері мен

мақсаттары

Бөлінген уақыты

Жүргізуші мұғалімнің әрекеті

Ата-аналар әрекеті

Ресурстар


1.РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ

2. «Әлемнің жеті

кереметі» бейнефильмін көрсету




10 минут


5 минут

Пікір алмасу

Ресурспен қамтамасыз ету

Өз пікірлерін

ортаға салады

Бейнефильмді тамашалайды

ШАҚЫРУ ҚАҒАЗДАРЫ

АКТ

Бейнефильм «Әлемнің жеті кереметі»

Білу

І.

Топтарға біріктіру «Тілек лақтыру» ойыны арқылы топтарға біріктіру.

Мақсаты: Өзара

ынтымақтастық орнату.

5 минут

Ойын шартымен таныстыру арқылы топтарға біріктіруді ұсынады.

Топқа бөліне отырып, өзара сыйластықта

болады.

Тілек парақшалары

ІІ.


Зейінді шоғырландыруға

арналған жатттығулар: «фотоаппарат» ойыны.

Мақсаты: Камераға

қарату арқылы ата-аналардың зейінін бір жерге шоғырландыру, сол сәтті пайдалану арқылы тренингтің тақырыбы мен мақсатын айқындау.

5 минут

Камераға қарауға

нұсқау береді.

Берілген нұсқау

бойынша ойын

шартын орындауға

тырысады.

фотоаппарат

Түсіну

ІІІ.

І. «Пілдің суреті» ІІ.«Критериалды бағалау»

слайд көрсету

15 минут

Пілдің суретін салуды ұсынады. Презентацияны ұсынады.

Пілдің суретін салады Презентацияны тамашалайды.

Өзін –өзі

бағалайды.


АКТ

Қолдану

IV.

«Қалыптастырушы және жиынтық

бағалау »

жұмыстарын «Галерея» әдісімен

қорғайды.

Мақсаты:Әлеуметтік өзара іс-қимылдың мәні және оның маңызын негіздеу.

Оқушылардың БЖБ,

ТЖБ қорытындыларымен таныстыру.

30минут

Постер құрастыруларын, сол арқылы

тақырып мәнін

ашуларын тапсырады.


Оқушылардың БЖБ,

ТЖБ қорытынды жұмыстарды ұсынады.



Әр топ өз пікір,

көзқарастарын «Галерея» жүзінде

ортаға салады.

Бір-бірін бағалайды.



Балаларының БЖБ,

ТЖБ қорытынды жұмыстарымен танысады.


Постер.маркерлер, желім, скотч.



Оқушылардың портфолиясымен танысу.

БЖБ,

ТЖБ қорытынды жұмыстары

Талдау

V.

Бейнефильм көрсету

Мақсаты: Барлық ата-аналар үшін өз балаларымен тіл табысу мүмкіндіктерін іздестіру.

Томи Эдиссон туралы 2 түрлі бейнефильм көрсету

15минут

Бейнероликті көрсету арқылы ата-ана мен бала ахуалын

жақсарту.

1.ТЫҢДАЛЫМ, КӨРСЕТІЛІМ.

2.ОҚЫЛЫМ

3.ҮШ ТІЛДІЛІК ӘДІСТЕРІН ҚАМТИДЫ.

Ұсынылған бейнероликті топтағы ата-аналар түгел қатыса отырып, тұжырым жасайды.

Бейнефильм, ноутбук, проектор

Жинақтау

VI.

1.Өз пікірлерін

«Айналмалы бекет»

әдісімен жүргізу.




2.Жинақтау мақсатында бейнеролик көрсету. «Жанұя»

туралы бейнефильм көрсету


5 минут






5 минут

Бір параққа

Бейнефильмнен алған әсерлерін

жинақтатады, шағын эссе

құралады.

Бейнефильмді ұсынады.

Ата-аналар берілген парақшаға кезегімен

өз түйіндеген

ойларын жазады. (әрқайсысы бір бір сөйлемнен жазып шығады.)

Бейнефильмді тамашалайды.



Парақшалар








бейнеролик

Бағалау

VII.

Рефлексия: Кері

байланыс парағы.

Жаңа пікірлерді,

идеяларды бағалау.

Мақсаты:Коучинг нәтижесін, деңгейін

анықтау.

5 минут

Кері байланыс

берулерін өтінеді.

Кері байланыс арқылы сабақтың тиімді, тиімсіз сәттерін анықтайды.


Бағалау парақшалары































ТРЕНИНГ-КОУЧИНГ СОҢЫНДАҒЫ РЕФЛЕКСИЯ

Рефлексиялық сұрақтар

ИӘ

ЖОҚ

Рефлексиялық сұрақтардың жауаптары, неліктен?

1

Сіздің пікіріңіз ше,тренинг-коучингтің мақсаты, ақпаратты жеткізуі жүзеге асты ма, нәтижеге қол жеткізді ме?












2

(қатысушы)Тақырыпты толық меңгердіңіз бе?







3

Оқыту ортасы ынтымақты болды ма, бірлескен әрекет байқалды ма?







4

Жұмыс барысында кедергі байқалды ма?






Олар қандай кедергілер?

5

Рухани жаңғыру туралы не білдіңіз?






6

Жаңартылған білім бағдарламасының мазмұны сізге түсінікті болды ма?






7

Қандай ұсынысыңыз бар?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!