Материалдар / Дүниежүзілік өркениет.Саяси география және геосаясат. Халықаралық ұйымдар.

Дүниежүзілік өркениет.Саяси география және геосаясат. Халықаралық ұйымдар.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
832
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік өркениет.Саяси география және геосаясат. Халықаралық ұйымдар. Сынып: 10 Пән мұғалімі: Алиаскарова Анара ТолеутаевнаСабақ мақсаттары:Білімділік мақсаты – Саяси география мен геосаясат туралы жалпы түсінік беру, алғашқы геосаяси теориялар туралы білімді жүйелеу, қазіргі заманғы геосаяси ағымдар мен тарихи-географиялық аймақтарға шолу жасау.Дамытушылық мақсаты – Оқушылардың географиялық ой-өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы табиғат туралы оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру. Тәрбиелік мақсаты – Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым-қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру. Оқу құралдары: Оқулық, 10 сынып Атлас, Дүние жүзінің саяси картасы, Дүние жүзінің физикалық картасы, Еуропаның саяси картасы, әдістемелік құрал, хрестоматия. Интербелсенді тақта, қалам, қарындаш, маркер, қайшы, оқулық, фотосуреттер, флипчартСабақтың түрі: Жаңа сабақӘдіс-тәсілдер: Мазайка әдісі, ЖАДАәдісі, инсерт әдісі, топпен жұмыс,ЖИКСООқыту нәтижесі:  - Оқушыларды сабаққа ынтасын, пәнге қызығушылығын арттыру,Саяси география мен геосаясат туралы білімді өздігінен меңгерту, орындалған тапсырмаларды сөзбен қорғауда, пікірталаста жүзеге  асыруын қалыптастыру.

































Сабақ кезеңдеріУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардыңіс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі1. Білу

3 мин



































































Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуын, дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру. Тақтада сурет : Дүниежүзі картасыГеографиялық жұмбақтау  ойын арқылы «Елдерге саяхат» жасаймыз.

Тақтаға Географиялыұ бильярд тапсырма беріледі. 1- топ. Тәуелсіз мемелекеттер туралы. Слайд құру, қорғау    1мин2- топ. Тәуелді аумақтар туралы.   слайд  құру, қорғау1мин3-топ Монархиялық мемлекеттер слайд құру, қорғау1мин Фармотивті бағалау 1-2-3 топтарға конфеттер арқылы бөлінеді.СТО «Өркениет,геосаясат»ассоциациялық ойларын ортаға салуға жолдарын үйрету.Тақтаға«Өркениет,геосаясат» сөздер жазылады. «Ой шақыру» өзара бір-біріне ой толықтыру әдісімен сабақтың тақырыбына шығу.



Оқушылар орындарынан тұрып, мұғаліммен, сыныппен амандасады.Тапсырма арқылы сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтайдыОқушы тақтада тапсырманы орындап бір-біріне қойған сұрақтарға жауап айтып, сипаттама береді.
2.Түсіну

10минОқушыларға келесідей тапсырма беріледі: Оқулық мәтінінен мәлімет жинақтау1-топДүниежүзілік өркениет ерекшіліктерін анықтау.2-топ Геосаяси жағдай туралы мәлімет беру. Қазақстанның геосаяси жағдайын анықтау .3топ Халықаралық ұйымдар туралы мәлімет беріңдер.Оқушылар жазбаша жауап береді, топпен ауызша бірін бірі толықтырады:АКТ, СТО мақсатқа шығады.





Тапсырманы орындауға қойылатын талап: Спикерлер орында қалады,қалған топ мүшелері басқа топтарға барып спикерлерді тыңдап ойларын толықтырады. «Дүниежүзілік өркениет.Саяси география және геосаясат. Халықаралық ұйымдар» тақырыбына, постер сызыңдар және оны қорғаңдар.. Постерлерің қорғайды.

Әр топтан «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағаланады. Сергіту сәті.
Оқушылар постерға «Дүниежүзілік өркениет.Саяси география және геосаясат. Халықаралық ұйымдар» атты тақырыбында топпен өз ойларын ортаға салып, оны қорғайды. Егер сұрақ болса оған жауап береді. Ұсынысты қабылдайды. 1оқушы- суретші,2-ші спикер,3-ші модератор,4-ғалым,5-ші тайм скипер
3.Қолдану

10 мин











Жұптасып –ойлан- бөліс әдісі. 1.Жоспар беріледі .Бір мемлекетке сипаттама беру.Жоспар бойынша қорғайды
4.Талдау

10мин















2. Шығармашылық тапсырма. « Егер мен туристік фирма қызметкірі болсам…». жарнама  жасауЕкі минут ішінде әр мемлекет өкілі өз еліне қызықты саяхаттың жоспарын ұсынады.(таңдауы боынша) Дубай,Щвецария Қазақстан.Берілген тапсырманы тақтада әр топтың мүшесі уақытқа орындайды, бір-бірінін тапсырмаларын тексеріп, (кателерін) талдайды. Оқушылар интербельсенді тақтамен жұмыс жасайды.



5.Синтез

8 мин



Сәйкестендіру кестесін толтыру: 306-307беттеріңдегі 5-ші қосымша кесте бойынша кесте толтыру. Оқушылар берілген карточкадағы тапсырманы дәптерлерінде орындайды. АКТ, СТО, ОЖЕСО, ОүБОБ
Рефлексия

2минБүгінгі сабақтан не алғандарын анықтау.Оқушылар сабақтан өздеріне не алғандарын ортаға салып спикер қорытындылайды.
6.Бағалау

2минОқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай 5 баллдық шкаламен бағалайды.сумативтік бағалау.

Үй тапсырмасы: 19§оқу1-4 тапсырмаларын орындау
Үйге тапсырма алады. Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды.
ЕЛДІҢ САЯСИ ГЕОГРАФИЯЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА СИПАТТАМА ЖОСПАРЫ1. Мемлекеттік шекараға саяси және экономикалық баға беру:
  • Көршілес мемлекеттердің даму деңгейі;
  • Көршілес мемлекеттердің саяси блокқа қатынасы;
  • Мемлекеттік шекараның стратегиялық бағасы
2. Көлік торабы, шикізат нарығы мен өнімге қатынасы:
  • Теңіз және өзен көлігін пайдалану мүмкіндігі;
  • Көршілес мемлекеттерге сауда қатынасы;
3. Ыстық нүктелерге қатынасы:
  • Діни қақтығысы бар мемлекеттерге тікелей немесе жанама қатынасы;
  • Әскери стратегиялық әлеуеті мен шет елдердегі әскери базаның болуы;
4. Мемлкеттің жалпы саяси жағдайына баға беру.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ