Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардыңіс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі1. Білу
| 3 мин
| Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуын, дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру. Тақтада сурет : Дүниежүзі картасы. Географиялық жұмбақтау ойын арқылы «Елдерге саяхат» жасаймыз.
Тақтаға Географиялыұ бильярд тапсырма беріледі. 1- топ. Тәуелсіз мемелекеттер туралы. Слайд құру, қорғау 1мин2- топ. Тәуелді аумақтар туралы. слайд құру, қорғау1мин3-топ Монархиялық мемлекеттер слайд құру, қорғау1мин Фармотивті бағалау 1-2-3 топтарға конфеттер арқылы бөлінеді.СТО «Өркениет,геосаясат»ассоциациялық ойларын ортаға салуға жолдарын үйрету.Тақтаға«Өркениет,геосаясат» сөздер жазылады. «Ой шақыру» өзара бір-біріне ой толықтыру әдісімен сабақтың тақырыбына шығу.
| Оқушылар орындарынан тұрып, мұғаліммен, сыныппен амандасады.Тапсырма арқылы сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтайдыОқушы тақтада тапсырманы орындап бір-біріне қойған сұрақтарға жауап айтып, сипаттама береді. |
2.Түсіну
| 10мин | Оқушыларға келесідей тапсырма беріледі: Оқулық мәтінінен мәлімет жинақтау1-топДүниежүзілік өркениет ерекшіліктерін анықтау.2-топ Геосаяси жағдай туралы мәлімет беру. Қазақстанның геосаяси жағдайын анықтау .3топ Халықаралық ұйымдар туралы мәлімет беріңдер. | Оқушылар жазбаша жауап береді, топпен ауызша бірін бірі толықтырады:АКТ, СТО мақсатқа шығады.
|
|
| Тапсырманы орындауға қойылатын талап: Спикерлер орында қалады,қалған топ мүшелері басқа топтарға барып спикерлерді тыңдап ойларын толықтырады. «Дүниежүзілік өркениет.Саяси география және геосаясат. Халықаралық ұйымдар» тақырыбына, постер сызыңдар және оны қорғаңдар.. Постерлерің қорғайды.
Әр топтан «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағаланады. Сергіту сәті. | Оқушылар постерға «Дүниежүзілік өркениет.Саяси география және геосаясат. Халықаралық ұйымдар» атты тақырыбында топпен өз ойларын ортаға салып, оны қорғайды. Егер сұрақ болса оған жауап береді. Ұсынысты қабылдайды. 1оқушы- суретші,2-ші спикер,3-ші модератор,4-ғалым,5-ші тайм скипер |
3.Қолдану
| 10 мин
| Жұптасып –ойлан- бөліс әдісі. 1.Жоспар беріледі .Бір мемлекетке сипаттама беру. | Жоспар бойынша қорғайды |
4.Талдау
| 10мин
| 2. Шығармашылық тапсырма. « Егер мен туристік фирма қызметкірі болсам…». жарнама жасауЕкі минут ішінде әр мемлекет өкілі өз еліне қызықты саяхаттың жоспарын ұсынады.(таңдауы боынша) Дубай,Щвецария Қазақстан. | Берілген тапсырманы тақтада әр топтың мүшесі уақытқа орындайды, бір-бірінін тапсырмаларын тексеріп, (кателерін) талдайды. Оқушылар интербельсенді тақтамен жұмыс жасайды.
|
5.Синтез
| 8 мин
| Сәйкестендіру кестесін толтыру: 306-307беттеріңдегі 5-ші қосымша кесте бойынша кесте толтыру. | Оқушылар берілген карточкадағы тапсырманы дәптерлерінде орындайды. АКТ, СТО, ОЖЕСО, ОүБОБ |
Рефлексия
| 2мин | Бүгінгі сабақтан не алғандарын анықтау. | Оқушылар сабақтан өздеріне не алғандарын ортаға салып спикер қорытындылайды. |
6.Бағалау
| 2мин | Оқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай 5 баллдық шкаламен бағалайды.сумативтік бағалау.
Үй тапсырмасы: 19§оқу1-4 тапсырмаларын орындау | Үйге тапсырма алады. Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды. |