Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп
|
Бөлім |
5. Экономикалық география 5.1 Табиғи ресурстар |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып 7 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.5.3.1 - ауыл шаруашылық, өнеркәсіп шаруашылық салаларын жіктеу арқылы маңыздылығын түсіндіреді |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ауыл шаруашылық, өнеркәсіп шаруашылық салаларын жіктеп, маңыздылығын түсіндіреді |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңінде оқушылардың назарын сабаққа аудару. -Көпір тапсырмалар арқылы алдыңғы білімді еске түсіру. - "Ой қозғау-үш сұрақ" тәсілі бойынша жаңа абақтағы термин сөздермен танысу. Дүниежүзілік шаруашылық жане оның салалары дегеніміз не? Ауылшаруашылық жане өнеркәсіп немен шұғылданады? Ауыл шаруашылығының қандай салалары бар? Оқушыларға сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлаймын |
Сұраққа жауап береді. Мысалдар келтіреді. |
Ауызша мадақтау |
Ашық сұрақ-жауаптар |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Тапсырма №1. . Шаруашылық салаларын жіктеңіз. Егін шаруашылығы, мал шаруашылығы, ірі қара, қой, түйе, құс, отын өнеркәсібі, көмір, электр энергетикасы, металлургия, химия , құрылыс, машина жасау, тігін, ауыр машина, нан, тоқыма, кондитер, сүт өндіру, қант өндіру, жеңіл өнеркәсіп, бақша дақылдары, астық дақылдары, жеміс-жидек, тамақ өнеркәсібі.
ШАРУАШЫЛЫҚ
ӨНЕРКӘСІП
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ
Өсімдік шарушылығының халық үшін маңыздылығының түсіндіріңіз. Тапсырма №2. Өнеркәсіп салаларын кескін картаға түсір.
|
Тірек сөздерді дәптерлеріне жазып алады. Дүниежүзінің шаруашылық салаларын сипаттайды Ауылшаруашылық және өнеркәсіп салаларын жіктеу оның маңыздылығын түсінеді Өнеркәсіп салаларын кескін картаға түсіреді |
Дескриптор Шаруашылық ұғымының анықтамасын айтады; Сала ұғымының анықтамасын айтады; Шаруашылықты салаларға бөледі; Керекті сөздерді пайдаланып, шаруашылық салаларын кестеде көрсетеді. Өсімдік шаруашылығының халық үшін маңыздылығын түсіндіреді. Өнеркәсіп салаларын кескін картаға түсіреді Жалпы 4 балл Дескриптор: Мал шаруашылығы жайылымдарын картадан табады. Өсімдік шаруашылығының негізгі салаларын картаға белгілейді. Кескін картаға металл өндеу комбинаттарын түсіреді. Балық өндеу орталықтарын картаға түсіреді. Дүніежүзілік ірі машина шығаратын елдерді белгілейді Нан заводтары бар қалаларды белгілейді. Жалпы 6 балл |
Суреттер Оқулық Дәптер Оқулық Саяси карта Суреттер Сызба Оқулық Дәптер |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «3.2.1.» 3 факт; 2 көзқарас; 1 тұжырым Үйге тапсырма: §54 оқу, сұрақтарға жауап беру |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Дескриптор бойынша өзара бағалау жүргізеді |
Кері байланыс |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп 7 сынып ҚМЖ
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп 7 сынып ҚМЖ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп
|
Бөлім |
5. Экономикалық география 5.1 Табиғи ресурстар |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып 7 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.5.3.1 - ауыл шаруашылық, өнеркәсіп шаруашылық салаларын жіктеу арқылы маңыздылығын түсіндіреді |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ауыл шаруашылық, өнеркәсіп шаруашылық салаларын жіктеп, маңыздылығын түсіндіреді |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңінде оқушылардың назарын сабаққа аудару. -Көпір тапсырмалар арқылы алдыңғы білімді еске түсіру. - "Ой қозғау-үш сұрақ" тәсілі бойынша жаңа абақтағы термин сөздермен танысу. Дүниежүзілік шаруашылық жане оның салалары дегеніміз не? Ауылшаруашылық жане өнеркәсіп немен шұғылданады? Ауыл шаруашылығының қандай салалары бар? Оқушыларға сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлаймын |
Сұраққа жауап береді. Мысалдар келтіреді. |
Ауызша мадақтау |
Ашық сұрақ-жауаптар |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Тапсырма №1. . Шаруашылық салаларын жіктеңіз. Егін шаруашылығы, мал шаруашылығы, ірі қара, қой, түйе, құс, отын өнеркәсібі, көмір, электр энергетикасы, металлургия, химия , құрылыс, машина жасау, тігін, ауыр машина, нан, тоқыма, кондитер, сүт өндіру, қант өндіру, жеңіл өнеркәсіп, бақша дақылдары, астық дақылдары, жеміс-жидек, тамақ өнеркәсібі.
ШАРУАШЫЛЫҚ
ӨНЕРКӘСІП
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ
Өсімдік шарушылығының халық үшін маңыздылығының түсіндіріңіз. Тапсырма №2. Өнеркәсіп салаларын кескін картаға түсір.
|
Тірек сөздерді дәптерлеріне жазып алады. Дүниежүзінің шаруашылық салаларын сипаттайды Ауылшаруашылық және өнеркәсіп салаларын жіктеу оның маңыздылығын түсінеді Өнеркәсіп салаларын кескін картаға түсіреді |
Дескриптор Шаруашылық ұғымының анықтамасын айтады; Сала ұғымының анықтамасын айтады; Шаруашылықты салаларға бөледі; Керекті сөздерді пайдаланып, шаруашылық салаларын кестеде көрсетеді. Өсімдік шаруашылығының халық үшін маңыздылығын түсіндіреді. Өнеркәсіп салаларын кескін картаға түсіреді Жалпы 4 балл Дескриптор: Мал шаруашылығы жайылымдарын картадан табады. Өсімдік шаруашылығының негізгі салаларын картаға белгілейді. Кескін картаға металл өндеу комбинаттарын түсіреді. Балық өндеу орталықтарын картаға түсіреді. Дүніежүзілік ірі машина шығаратын елдерді белгілейді Нан заводтары бар қалаларды белгілейді. Жалпы 6 балл |
Суреттер Оқулық Дәптер Оқулық Саяси карта Суреттер Сызба Оқулық Дәптер |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «3.2.1.» 3 факт; 2 көзқарас; 1 тұжырым Үйге тапсырма: §54 оқу, сұрақтарға жауап беру |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Дескриптор бойынша өзара бағалау жүргізеді |
Кері байланыс |
|
шағым қалдыра аласыз
















