Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін шаттық шеңберін
ұйымдастыру: «Көршіме бір
тілек» әдісі бойынша әр оқушы
көршілеріне бір сөзбен тілек айтып шығады.
Сабақтың тақырыбы мен
сабақ мақсаттарын таныстыру. Саналу арқылы топқа
бөліну.
Картамен жұмыс
(топтық жұмыс)
Әлемнің дамыған 20 елін
QR код сканерлеу арқылы орналасқан орнын анықтау.
|
Әдіс арқылы
қайталау
Картамен
жұмыс жасайды.
|
Жалпы 2
балл
|
Дүниежүзі
картасы
Интернет
желілері
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Жаттығу
жасайды.
Оқушыларға бүгінгі
сабақтың мақсатын анықтау үшін сұрақтар қойылады.
-
Геосаясаттың негізгі
нысандары мен құралдарын анықтаңыз;
-
Геосаясаттың негізгі
заңдарын анықтаңыз;
-
Геосаясаттың
қызметтерін анықтаңыз;
Оқушылар сұрақтарға
жауап бере отырып, оқу мақсатын анықтайды.
Сабақты бірден зерттеу
әдістеріне қатысты тапсырмаларды орындау арқылы сандық және
салыстырмалы әдістерін ажыратуды ұсынамын. Тапсырмаларды орындау
алдында нұсқау береді. Тапсырмалар жеке
орындалады.
Мұғалім қиындық
туғызған тапсырмаларды орындау барысында көмекті қажет еткен
оқушыларға кеңес беріп, қолдау көрсетеді.
Тапсырма
1. Қазақстанның ГСЖ күштілігін қаншалықты және оны қандай
параметрлер арқылы анықтауға болады
Г
еосаяси
жағдайларға қандай факторлар әсер етеді.
Оқушыларға ойлануға
уақыт беру
А3 парағына
түсіру
2-тапсырма. 10 сынып атласындағы
тақырыптық карталарды қолданып, 3 елдің геосаяси орналасуының
жағымды және жағымсыз тұстарына баға беріңіз және ұтымды пайдалану
жобасын ұсыныңыз.
Сабақты қорытындылау
барысында мұғалімнің кері байланысы.
Менің
түсінгенім......
Маған түсінуге қиын
болғаны..........
Менің
ұсынысым......................
Үйге тапсырма: Кескін картаға АСЕАН,
НАТО, ЕО, ТМД, Меркосур елдерін түсіру.
|
Оқулықты оқып танысып
шығады.
Қазақстанның геосаяси
жағдайына сипаттаманы дәптерлеріне жазып алады.
Қазақстанның геосаяси
жағдайына әсер ететін негізгі факторларды
анықтайды
Атластан 3 мемлекетті
анықтап, геосаси орнына талдау жасайды.
Бүгінгі
сабақтан түйген ойларын мен тұжырымдайды.
|
Жалпы 2
балл
Жалпы 3
балл
Жалпы 3
балл
Оқушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды
жүргізуді ұсынамын.
|
Дүниежүзі
картасы
Интернет
желілері
Оқулық
Дәптер
Дүниежүзі
картасы
Атлас
Оқулық
Дәптер
Кері
байланыс
|