Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық
ахуал туғызу. Сынып оқушыларын 3-топқа бөлу.
1-топ «Хеопс
пирамидасы»; 2-топ «Коллизей»; 3-топ «Бәйтерек»;
Өткен тақырыпты қайталау үшін «Дұрыс-бұрыс» сұрақтары
қойылады.
Дүниежүзілік діндер 3
Ислам дінінің үш тармағы бар
Фетишизм әлемдік дін ия
Буддизмнің тармақтарын ата
Ұлттық дінге христиан діні жатады
Ең
көне дін будда
Христианнын негізін салушы Гаутама
Христианның басты дереккөзі Библия
Исламның қасиетті
кітабы Құран
|
Әр оқушы өз жауаптарын
айтады
|
Жалпы 1
балл
|
Оқулық
Дүниежүзі саяси
картасы
Атлас
|
Ортасы
|
Жаңа тақырыпты бастамас бұрын
«Миға шабуыл» жасаймыз. Ол үшін төмендегі сұрақтарға жауап беріп,
оқушылардың тұжырымдарын тыңдаймын.
-
Мәдениет дегеніміз
не?
-
Этнография нені
зерттейді?
-
Қандай тарихи-мәдени
аймақтарды білесіңдер?
QR кодты сканерлеу
арқылы Әлемнің ежелгі 7 кереметі орналасқан орынды
анықтайды.Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Оқулықтағы сызбаны сызып алады.
1-Тапсырма.
Топтық жұмыс.Постер қорғау
1-топ:Ежелгі дүниенің жеті
кереметін сипаттайды;
2-топ: Қазіргі дүние
керметтерін сипаттайды.
3-топ: Қазақстанның жеті
керметтерін сипаттайды.
Тапсырма №2. Жеке
жұмыс Кестені
толтыру. Жаңа пайда болған жеті
керемет аймағын, орналасқан жерін және суреттерін кестеге дұрыс
орналастыру
Атауы
|
Аймағы
|
Орналас
қан
жері
|
Суреті
|
Колизей
|
|
|
|
Ұлы Қытай
қорғаны
|
|
|
|
Мачу-Пикчу
|
|
|
|
Петра
кешені
|
|
|
|
Тәж-Махал
|
|
|
|
Христостың
мүсіні
|
|
|
|
Чичин-Ица
|
|
|
|
Гизадағы
пирамида
|
|
|
|
|
Дескриптор:
Мәдениет ұғымын
сипаттайды;
Этнография терминін
түсіндіреді;
Тарихи-мәдени аймақтарды
анықтайды.
Берілген ресурстар арқылы жаңа
тақырыппен танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне
жазып алады.
Дескриптор
Ежелгі дүние кереметіне
сипаттама береді;
Қазіргі дүние керметттеріне
сипаттама береді;
Қазақстанның кересеттеріне
сипаттама береді.
Әр топ мүшелері бірігіп, өз
жұмыстарын қорғайды.
Дескриптор
Әлемнің қазіргі жеті кереметін
орналасқан орнын анықтайды;
Кескін картада сол аймақтарды
белгілейді;
|
Жалпы 3
балл
Жалпы 4
балл
Жалпы 2
балл
|
Карта
Оқулық
Дәптер
АКТ
Атлас
Оқулық
Дәптер
Суреттер
Оқулық
Дәптер
Карта
Кесте
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс.
Менің
түсінгенім......
Маған түсінуге қиын
болғаны..........
Менің
ұсынысым......................
Мені таң
қалдырды................
Маған қызықты болғаны
...............
Менің
білгенім.........................
Үйге
тапсырма: § 41 оқу,
Кескін картаға тарихи-мәдени
аймақтарды түсіру.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
Дескрипторды назарға алып
бағалау жүргізеді
|
|