Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниетану 19 сабақ Менің елімнің нышандары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
№87 |
|||||
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
Бөлім: |
Өнер |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Булабаева Э.Ж |
|||||
Күні: |
25.01.24 |
|||||
Сынып: 3Г |
Қатысушылар саны: 26 |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№19 Менің елімнің «нышандары». |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.5.1 Қазақстанның ресми емес нышандарының маңызын түсіндіру («Алтын адам», «Бәйтерек» монументі, «Мәңгілік ел» қақпасы). |
|||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сабақты қорыту 10 минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал Cәлемдесу. Суреттер арқылы топқа бөлу (асық, шаңырақ, домбыра)
Өткенді пысықтау 1. «Асық ойыны» арқылы үй тапсырмасын сұрау 1. Электр қуаты қаншалықты маңызды? 2. Біз электр қуатын қай уақытта пайдаланамыз? 3. Электр қуатын қалай үнемдеуімізге болады?
Сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі Ресми нышандар деген сөзді естігенде ойларыңа нелер келеді? -Біздің еліміздің қандай нышандары бар? -Еліміздің қандай мемлекеттік рәміздері бар? Оларды ата.(авторлары) Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады Жаңа тақырып. Білу және түсіну . Оқулықпен жұмыс. Сен өз туған жеріңнің нышанын жасауды үйренесің. «Кроссенс» әдісі.
Олар туралы не білесіңдер? Тақтадағы атауларды пайдаланыңдар.
1. Астана нышаны. 2. Заманауи Қазақстанның нышаны және Қазақстан халқының абыройының асқақтауы. 3. Қазақстан тәуелсіздігінің нышаны.
2. «Фотоны жандандыру» әдісі. Топтық жұмыс 1 топ: Аңыздан берілген үзіндіні оқыңдар. Самұрық мен айдаһар ненің нышаны? Аңыз қалай аяқталады? 2 топ: Есік қорғанынан табылған сақ ханзадасы туралы не білесің? «Алтын Адамның» еліміздің құндылығын дәріптеуде алатын орны қандай? 3 топ: «Мәңгілік ел» қақпасының қабырғасында бейнеленген мүсіндер нені білдіреді? 3. «Мені тап та, боя» әдісі. Жеке тапсырма Дәптермен жұмыс I-топ Қазақ халқының тағамдық нышандарын тауып жазады, бояйды II-топ Қазақ халқының аспапты нышандарын тауып жазады, бояйды III- топ Қазақ халқының өсімдік нышандарын тауып жазады, бояйды Сергіту сәті «Нейрожаттығу» 4. «Ішіне-сыртына» әдісі. Жұптық жұмыс Ішіне-сыртына әдісі арқылы ресми және ресми емес нышандарды бөліп жазу (Шеңбер ішіне ресми, шеңбер сыртына ресми емес нышандарды жазу)
5. Қорытындылау. «Жаңалық ашамыз» өз нышанымды жасаймын. Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? -Бүгін қандай ұғыммен таныстың? -Сабақтың мақсатына жеттің бе ? - Не қиын болды ? Үйге тапсырма: Жануарлар Өсімдіктер Музыкалық аспаптарға байланысты ресми емес нышандарды жазып келу Рефлексия. Кері байланыс «Өмір ағашы»
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Топқа бөлінеді Еліміздің мемлекеттік рәміздерін атайды. Жаңа тақырыпты ашады Тапсырманы орындайды Суреттерге қарап, ресми емес нышандарды көріп анықтайды. Төмендегі атауларды пайдаланады Мәтінді оқып, «Мәңгілік ел» қақпасының қабырғасында бейнеленген мүсіндер нені білдіретінін анықтайды. Есік қорғанынан табылған сақ ханзадасы , «Алтын адамның» ұлттығымызды дәріптеуде алатын орны жайлы анықтайды. Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды |
Дескриптор : Электр қуатын сақтану жолдарын біледі .Қауіпсіздік ережелерін айтады ҚБ:2балл Бағалау критерийі: Қазақстанның ресми емес нышандарының маңызын түсіндіру («Алтын адам», «Бәйтерек»монументі, «Мәңгілік ел» қақпасы). Дескриптор: 1. Мәтінді оқып, «Мәңгілік ел» қақпасының қабырғасында бейнеленген мүсіндер туралы айтады 2б Дескриптор: 1.Есік қорғанынан табылған сақ ханзадасы , «Алтын адамның» ұлттығымызды дәріптеуде алатын орны жайлы анықтайды. 2б Дескриптор: 1.Ресми емес нышандарды тауып, жазады, бояйды 2б, мадақтау Дескриптор: 1.Ресми емес нышандарды шеңбердің сыртына,ресми нышандарды шеңбердің сыртына жазады 2б, мадақтау Дескриптор: 1.Өз нышанын жасайды 2б, мадақтау |
«Асық ойыны» жұмыс үстелі Оқулық. слайд түсіндірме Интербелсенді тақта Түрлі қаланың нышандары бар суреттер
Дәптер Бейнеролик Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |