Сабақ: Дүниетану | №18ЖОББМ-КММ |
Күні: | Мұғалім:Байгалиева С.С |
Сынып:1 І тоқсан | Қатысқаны:25 Қатыспағаны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: | Мектеп және мектеп қоғамдастығы |
Оқу мақсаттары: | 1.1.2.6. Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау. |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушы.:1.Өзін мектеп оқушысы екенін біледі.Көптеген оқушы.:2.Оқушыға тән әрекеттерді анықтайды.Кейбір оқушы.:3.Сынып ұжымының мүшесі екенін түсінеді. |
Бағалау критерийлері: | Өзін мектеп оқушысы екенін біледі.Оқушыға тән ерекшеліктерді анықтайды.Сынып ұжымының мүшесі ретінде түсінеді.
|
Тілдік мақсат: | Кітапхана, асхана, дәрігер,үзіліс, оқушы-ученик-puplДиалог құру: -Сен бүгіннен бастап кімсің?Мектепке сен не үшін келесің?
|
Құндылықтарды дамыту: | Білімге, оқуға деген сүйіспеншілігін арттыру, достық, жолдастық туралы түсінік беру. |
Пәнаралық байланыс: | Өзін-өзі тану, жаратылыстану, ағылшын тілі, сауат ашу. |
АКТ қолдану дағдылары: | Мектеп туралы видео ролик көрсету. Интер белсенді тақта. |
Бастапқы білім: | Мектепке баратын жолды біледі. Жолда жүру және қауіпсіз ережесі туралы «Бағдаршам» ойыны арқылы тексеру. |
Сабақтың басы: | Шаттық шеңберінде «Сиқырлы гүл» тілек білдіру сәтін ұйымдастыру.-Егерде, сиқырлы гүл менде болса, мен саған әдемі планшет, сызғыш, қалам, машина, қуыршық сыйлар едім.Суреттерді таңдау бойынша топқа бөлу /мұғалім, дәрігер, аспаз, кітапханашы/.
|
Сабақтың ортасы: | 1-тапсырма: /Ұ/Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлеңін тыңдау /тыңдалым, айтылым/Ыбырай ата кім деп ойлайсыңдар? Осы өлеңнен не ұқтыңдар?Мына өлеңде не туралы айтылған?/ҚБ/ Бармақпен бағалау2-тапсырма: /Т/Оқулықпен жұмыс:Әр топқа тапсырма беру.1-топқа: Суретке қарап әңгіме құра.2-топқа: Сынапта қандай заттар бар?3-топқа:Сынып ұжымының мүшесі қандай жұмыс жасайды?4-топқа: Сыныпта оқушы қандай болу керек?/ҚБ/ Шапалақпен бағалауСергіту сәті: «Көңілді күн» әні3-тапсырма: /Т/Интербелсенді тақтада слайд көрсету арқылы жұмыс «Мектеп-біздің екінші үйіміз»1-топ: Сурет салады2-топ:Сөйлем құрайды3-топ:Сәйкестендіреді4-топ:Сұрақтарға жауап береді:а/Мектепте кімдер жұмыс істейді?ә/Суретте кімдер бейнеленген?б/Олардың қайсысы мектепте жұмыс істейді?в/Олар қандай жұмыс істейді?/ҚБ/ Смайликпен бағалау
4-тапсырма: /Ұ/Дәптермен жұмыс /жазылым/Сәйкестендіру. /Кері байланыс жасау/ |
Сабақтың соңы: | Балалар, бүгінгі сабақта не туралы білдік?Сынып ұжымының мүшесі қандай болады?«Кітапханаға саяхат» |
Саралау-оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру:А-суреттегі күн тәртібін сәйкестендір.В-мектептегі қажетті заттарды ұяшықтардағы сандармен сәйкестендір.С-Өзіне ұнайтын мектеп құралынының суретін сал.
| Бағалау:Бармақпен бағалау 1-тапс.Шапалақпен бағалау 2-т.Смайлик тарату 3-тапс.Кері байланыс жасау 4-т. | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы:Жолда жүру ережесі, қауіпсіздік ережелері. |
Ресурстар: | АКТ, суреттер, түрлі-түсті қарындаштар, альбом. |