Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

          Дүниетану 9-сабақ


    Бөлім:

    Уақыт

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мен, сен, ол және олар – барлығымыз бір отбасымыз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.1.1. Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    отбасындағы туыстық қатынастарды түсінеді;

    туыстық қатынастарды анықтайды.


    Білу,түсіну, қолдану

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин

































    5 минут

    Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне деген сенімділік қалыптастыру мақсатында дауыстап өлең оқиды:

    Көтеріліп шаңырақ

    Уықтары шаншылып

    Керегелер керіліп

    Өрім дей болып өрілер

    Бәріміз бірге жүрсек,

    Киіз үй болып көрінер.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    Екіминуттық оқу. ( мәтін беріледі)

    -Не туралы оқыдыңдар?

    -Конституция дегеніміз не?

    -Конституция кім үшін жасалған?

    -Конституцияда не туралы айтылған?

    «Координат жүйесі» әдісі

    Өткен тақырып бойынша дұрыс, бұрыс тұжырымдамаларды оқылады.

    1. Конституция күні-16 желтоқсан.

    2. Конституцияда тек қана біздің міндеттеріміз жазылған.

    3. Қазақстан азаматының құқығы-өмір сүру.

    4. Қазақстан азаматының міндеті-тегін орта білім алу.

    5. Қазақстан азаматының құқығы- мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарау

    6. Қазақстан азаматының құқығы- жекебасының еркіндігі

    7. Қазақстан азаматының міндеті –еліміздің табиғатын қорғау

    8. Қазақстан азаматының құқығы-еңбек ету.

    9. Қазақстан азаматының міндеті-демалу.

    10. Қазақстан азаматының міндеті-тегін медициналық көмек алу.

    Жаңа тақырыпты ашу «Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді.

    Ұлан Сағынбектің «Отбасым» әннің үзіндісі тыңдалады.

    -Отбасы дегеніміз не?

    -Отбасы мүшелерін атаңдар.

    -Кімдерді туысқандар деп атайды?

    -«Туыс» деген ұғымды қалай түсінесіңдер?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болмақ?

    Мен, сен, ол және олар – барлығымыз бір отбасымыз

    Сабақ мақсаты:

    Туыстық қатынастарды түсінесіңдер.

    Туыстық атауларды білесіңдер


    1. Өлеңді дауыстап оқып, жаттығулар жасайды.






    Партада жатқан парақтардағы мәтінді оқиды.


    Дұрыс не бұрыс екенін анықтап, парақ бетіне координат жүйесін сызады.Соңында қатете бар жерін түзеп айтады. Дайын жауабын тексереді.

    Сабақ тақырыбы мен мақсаты жайлы оқушылардың болжамдары айтылады











    ҚБ:

    2 балл





    Жарайсың!

    Керемет!















    Жасыл,

    қызыл шеңберлер

























    Сабақтың ортасы

    18 мин







































    10 мин


















    Сөздік жұмыс.

    Отбасы –семья-family

    Туыс- родственник – kinship

    (Ұ) Оқулықпен жұмыс. 27 бет

    Туыстық атаулармен таныстыру.

    «Picture dicktation» «Суретті диктант» әдісі

    Оқулықтағы берілген туыстық атауларды тақтаға жазу. Сөздерді оқып,жеміс ағашына қою .

    1.Әкең мен анаң кімді қызым дейді?-Ал кімді ұлым дейді?

    2.Кім кімге аға мен іні немесе әпкесі мен қарындасы, сіңлісі болады?

    3.Кімдерді ата мен әже дейді?

    4.Кім кімге немере, жиен болады?

    Дескриптор: 4 балл

    - отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіре алады.

    - отбасындағы туыстық қатынастарды түсінеді. - отбасы мүшелерінің арасындағы сыйластықты түсіндіреді.

    Жұптық жұмыс Тапысымалар әр партаға таратылады

    Логикалық сұрақтар

    1.Менің атым Медет. Менің апамның бір ғана інісі бар. Менің апамның інісінің аты кім?

    2.Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?

    3.Анаңның апасының баласы саған кім болады? ( бөле)

    4.Нағашы ата-әжеңе сен кім боласың?

    5.Мен ата-анама кім боламын? (ұлымын, қызымын)

    6.Бір үйде 4 қыз бар оның әрқайсысының бір інісі бар, бұл үйде неше бала бар?

    7.Анаңның ағасы саған кім болып келеді? (нағашы)

    8.Әкеңнің әкесі саған кім болып келеді? (ата)

    9.Әкеңнің анасына сен кім боласың? (немере)

    Топтық жұмыс. «Қиялдағы отбасы» Оқушыларды 4 топқа бөліп, фотосуреттерді тарату.

    Тапсырма: Туыс атауларын жаз. Суретке тақырып таңда

    Дескриптор:

    - Туыс атауларын жазады

    - суретке тақырып қояды

    ЕБҚ «Диалог және қолдау көрсету» арқылы жүргізіледі.

    -Отбасыңда ортақ мақсат құрып, бірге атқарған істеріңді ата. Оны басқару кімнің қолынан келді?

    Досының көмегі

    Сергіту сәті Барлығымыз тұрамыз

    Кімнің ағасы бар болса, қолдарын көтерсін. Кімнің сіңлісі болса, оң қолын көтерсін

    Кімнің қарындасы болса, сол қолын көтерсін

    Кімнің әжесі болса, сол құлағын ұстасын

    Кімнің атасы болса, оң құлағын ұстасын

    Кімнің туысқандары бар болса, шапалақтасын  

    Кері байланыс: Дәптердегі смайликтер арқылы кері байланыс жасалады.

    Сұрақтарды оқып, жұпта, топта талқылайды, жауап береді.

    -Мәтінді түсініп оқиды.






    Оқушылар тақтадағы туыстық атаулары жазылған сөздерді оқиды,жеміс ағашына іледі


    . Оқушылар тапсырмаларды кезекпен оқиды, жауабын табады.


















    фотосуреттерге қарап, туыстық атауларын жазады,


    топта суретті талқылап, ортақ шешімді атайды.

    ҚБ:

    4 балл.













































    ҚБ:

    2 балл




    Оқулық,

    бағалау парағы
























    Таратпа парақтар




















    Оқулық,










    Оқулық, дәптер

    Сабақтың соңы

    3 мин



























    2 мин

    ҚБ тапсырмасы:

    Сызба арқылы отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық атауларды жаз.



    Дескрипторы: - Бірінші сурет бойынша отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды анықтайды

    - Екінші сурет бойынша отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды анықтайды

    - Үшінші сурет бойынша отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды анықтайды

    - Төртінші сурет бойынша отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды анықтайды

    ЕБҚ тапсырмасы ҚБ 2балл

    Досының көмегімен орындалады.


    Рефлексияны

    Жеміс ағашына қыстырады

    Стикер не болмаса алманы алуға болады. Сабақ бойы жинаған баллын стикерге жазады.

    -С Қорыту: бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

    -Сабақтың мақсатына жеттік пе?

    -Сабақтың мақсаты қандай?

    Туыстық қатынастарды түсіндік және

    туыстық атауларды білеміз


    ҚБ 4 балл

    туыстық атауларды жазады




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сбанбаева Нуржамал Сапаралиевна
    02 Қараша 2023
    464
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дүниетану 2 сынып "Мен, сен,олар-барлығымыз бір отбасымыз"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дүниетану 2 сынып "Мен, сен,олар-барлығымыз бір отбасымыз"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

          Дүниетану 9-сабақ


    Бөлім:

    Уақыт

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мен, сен, ол және олар – барлығымыз бір отбасымыз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.1.1. Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    отбасындағы туыстық қатынастарды түсінеді;

    туыстық қатынастарды анықтайды.


    Білу,түсіну, қолдану

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин

































    5 минут

    Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне деген сенімділік қалыптастыру мақсатында дауыстап өлең оқиды:

    Көтеріліп шаңырақ

    Уықтары шаншылып

    Керегелер керіліп

    Өрім дей болып өрілер

    Бәріміз бірге жүрсек,

    Киіз үй болып көрінер.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    Екіминуттық оқу. ( мәтін беріледі)

    -Не туралы оқыдыңдар?

    -Конституция дегеніміз не?

    -Конституция кім үшін жасалған?

    -Конституцияда не туралы айтылған?

    «Координат жүйесі» әдісі

    Өткен тақырып бойынша дұрыс, бұрыс тұжырымдамаларды оқылады.

    1. Конституция күні-16 желтоқсан.

    2. Конституцияда тек қана біздің міндеттеріміз жазылған.

    3. Қазақстан азаматының құқығы-өмір сүру.

    4. Қазақстан азаматының міндеті-тегін орта білім алу.

    5. Қазақстан азаматының құқығы- мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарау

    6. Қазақстан азаматының құқығы- жекебасының еркіндігі

    7. Қазақстан азаматының міндеті –еліміздің табиғатын қорғау

    8. Қазақстан азаматының құқығы-еңбек ету.

    9. Қазақстан азаматының міндеті-демалу.

    10. Қазақстан азаматының міндеті-тегін медициналық көмек алу.

    Жаңа тақырыпты ашу «Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді.

    Ұлан Сағынбектің «Отбасым» әннің үзіндісі тыңдалады.

    -Отбасы дегеніміз не?

    -Отбасы мүшелерін атаңдар.

    -Кімдерді туысқандар деп атайды?

    -«Туыс» деген ұғымды қалай түсінесіңдер?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болмақ?

    Мен, сен, ол және олар – барлығымыз бір отбасымыз

    Сабақ мақсаты:

    Туыстық қатынастарды түсінесіңдер.

    Туыстық атауларды білесіңдер


    1. Өлеңді дауыстап оқып, жаттығулар жасайды.






    Партада жатқан парақтардағы мәтінді оқиды.


    Дұрыс не бұрыс екенін анықтап, парақ бетіне координат жүйесін сызады.Соңында қатете бар жерін түзеп айтады. Дайын жауабын тексереді.

    Сабақ тақырыбы мен мақсаты жайлы оқушылардың болжамдары айтылады











    ҚБ:

    2 балл





    Жарайсың!

    Керемет!















    Жасыл,

    қызыл шеңберлер

























    Сабақтың ортасы

    18 мин







































    10 мин


















    Сөздік жұмыс.

    Отбасы –семья-family

    Туыс- родственник – kinship

    (Ұ) Оқулықпен жұмыс. 27 бет

    Туыстық атаулармен таныстыру.

    «Picture dicktation» «Суретті диктант» әдісі

    Оқулықтағы берілген туыстық атауларды тақтаға жазу. Сөздерді оқып,жеміс ағашына қою .

    1.Әкең мен анаң кімді қызым дейді?-Ал кімді ұлым дейді?

    2.Кім кімге аға мен іні немесе әпкесі мен қарындасы, сіңлісі болады?

    3.Кімдерді ата мен әже дейді?

    4.Кім кімге немере, жиен болады?

    Дескриптор: 4 балл

    - отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіре алады.

    - отбасындағы туыстық қатынастарды түсінеді. - отбасы мүшелерінің арасындағы сыйластықты түсіндіреді.

    Жұптық жұмыс Тапысымалар әр партаға таратылады

    Логикалық сұрақтар

    1.Менің атым Медет. Менің апамның бір ғана інісі бар. Менің апамның інісінің аты кім?

    2.Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?

    3.Анаңның апасының баласы саған кім болады? ( бөле)

    4.Нағашы ата-әжеңе сен кім боласың?

    5.Мен ата-анама кім боламын? (ұлымын, қызымын)

    6.Бір үйде 4 қыз бар оның әрқайсысының бір інісі бар, бұл үйде неше бала бар?

    7.Анаңның ағасы саған кім болып келеді? (нағашы)

    8.Әкеңнің әкесі саған кім болып келеді? (ата)

    9.Әкеңнің анасына сен кім боласың? (немере)

    Топтық жұмыс. «Қиялдағы отбасы» Оқушыларды 4 топқа бөліп, фотосуреттерді тарату.

    Тапсырма: Туыс атауларын жаз. Суретке тақырып таңда

    Дескриптор:

    - Туыс атауларын жазады

    - суретке тақырып қояды

    ЕБҚ «Диалог және қолдау көрсету» арқылы жүргізіледі.

    -Отбасыңда ортақ мақсат құрып, бірге атқарған істеріңді ата. Оны басқару кімнің қолынан келді?

    Досының көмегі

    Сергіту сәті Барлығымыз тұрамыз

    Кімнің ағасы бар болса, қолдарын көтерсін. Кімнің сіңлісі болса, оң қолын көтерсін

    Кімнің қарындасы болса, сол қолын көтерсін

    Кімнің әжесі болса, сол құлағын ұстасын

    Кімнің атасы болса, оң құлағын ұстасын

    Кімнің туысқандары бар болса, шапалақтасын  

    Кері байланыс: Дәптердегі смайликтер арқылы кері байланыс жасалады.

    Сұрақтарды оқып, жұпта, топта талқылайды, жауап береді.

    -Мәтінді түсініп оқиды.






    Оқушылар тақтадағы туыстық атаулары жазылған сөздерді оқиды,жеміс ағашына іледі


    . Оқушылар тапсырмаларды кезекпен оқиды, жауабын табады.


















    фотосуреттерге қарап, туыстық атауларын жазады,


    топта суретті талқылап, ортақ шешімді атайды.

    ҚБ:

    4 балл.













































    ҚБ:

    2 балл




    Оқулық,

    бағалау парағы
























    Таратпа парақтар




















    Оқулық,










    Оқулық, дәптер

    Сабақтың соңы

    3 мин



























    2 мин

    ҚБ тапсырмасы:

    Сызба арқылы отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық атауларды жаз.



    Дескрипторы: - Бірінші сурет бойынша отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды анықтайды

    - Екінші сурет бойынша отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды анықтайды

    - Үшінші сурет бойынша отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды анықтайды

    - Төртінші сурет бойынша отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды анықтайды

    ЕБҚ тапсырмасы ҚБ 2балл

    Досының көмегімен орындалады.


    Рефлексияны

    Жеміс ағашына қыстырады

    Стикер не болмаса алманы алуға болады. Сабақ бойы жинаған баллын стикерге жазады.

    -С Қорыту: бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

    -Сабақтың мақсатына жеттік пе?

    -Сабақтың мақсаты қандай?

    Туыстық қатынастарды түсіндік және

    туыстық атауларды білеміз


    ҚБ 4 балл

    туыстық атауларды жазады




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    02.11.2023
    464
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сбанбаева Нуржамал Сапаралиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации