дүниетану 30-31сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

дүниетану 30-31сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
дүниетану қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Дүниетану

Бөлім:

Ғарышқа саяхат

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

30 сабақ. Менің құқықтарым мен міндеттерім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.5.1 – Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы туралы қорытындылар жасау;

4.1.5.2 – Қазақстан Республикасының азаматы ретінде жеке тұлғаның демократиялық құқықтары, бостандықтары, міндеттерінен мысалдар келтіру.

4.3.4.1 Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау

Сабақтың мақсаты

Конституцияның адам өміріндегі маңызын түсінетін болады,Қазақстан азаматтарының құқықтары мен міндеттері жайлы танысады



Құндылықтар

Талап: Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру













Жаңа білім


















































Бекіту





















Кері байланыс



Сабаққа дайындық

Психологиялық ахуал қалыптастыру..






Өткен тақырыпты пысықтау

Үй тапсырмасы


Қазақстанның көршілес мемлекеттері туралы мәліметтер жазып келу.





Жаңа тақырып


1.Тірек сөздер арқылы заң мен құқық,міндеттер жайлы айту

«Конституция» сөзінің мағынасымен жұмыс жасау

Құқық туралы балалардың ойын білу



Суретпен жұмыс

А.адам демалуға құқылы

Ә.Тегін білім алуға құқылы

Б.Тегін ем қабылдауға құқылы.





ФС тапсырмасы

Өз ойыңды айт

2. Конституцияда жазылған адам құқығы мен бостандығы туралы заңдармен танысу..

12-бап. ҚРазаматы құқықтарын қорғауға құқылы

15-бап. Өмір сүруге құқысы бар.

19-бап. Өз ана тілі мен төл мәдениетін сақтауға құқысы бар.

20-бап.Сөз және шығармашылық еркіндікке ие

25-бап. Тұрғын үйгеқол сұғуға болмайды.

26-бап. Жекеменшік мүлікке ие болуға құқылы.

26-бап. Кәсіпкерлік қызмет еркіндігіне ие.

32-бап. Жиналыстар, қарусыз митингілерге шығуға құқығы бар.

33-бап.Сайлауға түсуге және сайлауға құқығы бар.

14- бап. Заң мен сот алдында бәрі тең.



Конституциядағы жазылған орындауға тиіс міндеттер.

  1. Құқықтар мен бостандықтарды құрметтеу

  2. Елімізді қорғау

  3. Заңды орындау

  4. Мемлекеттік рәміздерді құрметтеу

  5. Тарихи ескерткіштерді қадірлеу

  6. Табиғатымызды сақтау,қорғау



ЕБҚ

Өз құқықтарың туралы айт.


Үй тапсырмасы

Егер сен Парламент депутаты болып сайлансаң,қандай заң жобасын ұсынар едің? Жазып кел.





Жақсы тілектер айтады





Үй тапсырмасын айтады












Өз ойын айтады

















Конституциядағы жазылған міндеттер мен құқықтар туралы өз ойларын айтады






Баптардан үзінділер оқиды









Өз міндеттері туралы айтады










Үй тапсырмасын алады







Кері байланыс жасайды




ҚБ:








Дескриптор:

Коституция туралы түсінігі бар-1Б

Өз ойларын еркін, ашық жеткізеді-1Б

Суретке қарап, еліміздегі адам құқығы туралы айтады-1Б







Дескриптор:

Конституция баптарымен танысады-1Б

Өз құқықтары мен міндеттері туралы біледі-1Б




ҚБ:






Дескриптор:

Өз міндеттері туралы біледі-1Б

Адам құқығы туралы түсінігі қалыптасқан-1Б




ҚБ:







«Бес саусақ» әдісі







Суреттер








Физикалық және географиялық карта









Суреттер









Оқулық













Конституция туралы бейнебаян









Суреттер






Оқулық










Оқулық











Суреттер













Кері байланыс парағы





















































Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Дүниетану

Бөлім:

Ғарышқа саяхат

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

31 сабақ. Менің туристік маршрутым

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.2.4.1 - ақпараттың қолжетімді көздерін (ғаламтор, кітаптар, БАҚ) пайдалана отырып, жалпы Қазақстан бойынша, Астана қаласы бойынша туристік бағыт құру

Сабақтың мақсаты

Туристік маршрут жоспарлаудың мәнін біледі, Қазақстанның көрікті жерлеріне туристік маршрут құруды үйренеді.


Құндылықтар

Талап: Отаншыл, мемлекетшіл және намысшыл

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру













Жаңа білім



















































Бекіту


























Кері байланыс



Сабаққа дайындық жасау.

Психологиялық ахуалды жақсарту





Өткенді қайталау


Үй тапсырмасы

«Менің құқықтарым мен міндеттерім» тақырыбын пысықтау






Жаңа тақырып

1-тапсырма

Маршрут- баратын жерді жан-жақты зерттеп, ол жерге бару-келу жолы.

Маршрутты саяхатқа шықпай тұрып жоспарлайды


Туристік маршрутты жоспарлау

Ол үшін бізге керек құралдар:

  1. Баратын бағытыңды білу керек

  2. Саяхаттың мақсатын қою керек

  3. Көлік түрлерін іздеу қажет, дайындау керек.

  4. Қаражат шығынын есептеу керек.

  5. Қажет уақытты есептеу қажет








ЕБҚ

Қожа Ахмет Ясауи кесенесі туралы айт.


2- тапсырма

«Тарихи жерлерге саяхат»

Отанымыздың тарихи жерлерімен танысады.

  1. Қожа Ахмет Ясауи кесенесі-Түркістан қаласында орналасқан

  2. Арыстан баб кесенесі-Шәуілдір ауданының қарамағына қарайды

  3. Бекет ата жерасты мешіті-Ақтау қаласына жақын орналасқан

  4. Ұлытау-Жезқазған өңірінің тарихи жері

  5. Айша бтбі кесенесі-Тараз қаласының маңында




ФС тапсырмасы

3-тапсырма

«Саяхат маршрутын жоспарлау»

Үлгілік нұсқада дайында


атауы

бағыт

Нені көреміз

Күндер саны

шығындар

Түркістан

Жеті

сай-Түркістан

Қожа Ахмет Ясауи кесенесі

2 күн

Көлік,азық-түлік,тынығатын орын




Үй тапсырмасы

Өз өлкеміздің туристік маршрутын жаса және жарнамасын жаса















Жақсы тілектер тілейді







Үй тапсырмасын айтады










Туристік маршрут жоспарлайды

















Өз білімдерін ортаға салады






Тарихи жерлермен танысады











Маршрут жоспарлайды











Үй тапсырмасын алады










Кері байланыс жасайды



Мадақтаулар айтып бағалау




ҚБ:








Дескриптор:

Туристік маршрут жоспарлайды-1Б

«Маршрут» сөзінің мағынасын біледі-1Б


ҚБ:











Дескриптор:

Қазақ елінің тарихи орындары туралы білімі бар-1Б

Өзі жинақтаған материалдарымен таныстырады-1Б












Дескриптор:

Тариқи жерлерге саяхаттың маршруттық жоспарын дайындайды-1Б

Өз еліміздің тарихи жерлері туралы айтады-1Б



ҚБ:








«Көңіл күй құмырасы» әдісі





Суреттер









Кесте


Оқулық












Сызбалар








Суреттер


















Тарихи орындардың суреттері






Слайд





Оқулық







Сызба







Суреттер









Суреттер












Кері байланыс парағы






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.00.2025
55
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі