Материалдар / Дүниетану "Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі"

Дүниетану "Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сыныбы: 2

Сыныбы: 3

Тақырыбы: Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі.

Тақырыбы: Адамдардың алғашқы қоныстары қашан және қалай пайда болды?

Оқу мақсаттары: 2.3.2.1 Мәліметтерді оқып – білу негізінде ежелгі адамдардың өмір сүру салтын және осы кезеңнің жеке ескерткіштерін сипаттау.

2.3.1.1. Көрнекі құралдар негізінде өңдеуші және өндіруші шаруашылықтар арасындағы айырмашылықты анықтау.


3.2.3.1. Адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдіктер мен жануарлар әлемі, су нысандары)

Барлық оқушылар: Ежелгі адамдар туралы біледі

Көптеген оқушылар: Ежелгі шаруашылығын біледі

Кейбір оқушылар:  Ежелгі адамдардың тұрмыс – тіршілігін біледі

Барлық оқушылар:  Алғашқы адамдардың алғашқы қоныстарын біледі

Көптеген оқушылар: Ұлы Жібек жолы туралы біледі

Кейбір оқушылар: табиғи жағдайлардың адамдардың қоныстануына әсерін біледі

Бағалау критерийлері:

- әр заманның батырлары туралы қарастырады.

-еліміздің негізгі тарихи оқиғалары Еділ патша және Әл Фараби туралы аңыз әңгімелер арқылы беріледі.

-аңыз әңгімелер арқылы Қазақ елінің батырларымен танысады.


Бағалау критерийлері:

-су нысандары (көлдер, өзендері және т. б.) жанында орналасқан Қазақстанның қалалары мен қоныстарын атайды және көрсетеді;

- тау баурайында, төбешіктер жанында орналасқан Қазақстанның қалалары мен қоныстарын атайды және көрсетеді;

-Ұлы Жібек жолы және оның адамдарды қоныстандырудағы маңызы туралы біледі;

-Ұлы Жібек жолы бағыты бойынша орналасқан Қазақстанның қалалары мен қоныстарын атайды және көрсетеді;

- адамдардың қоныстану себептерін атайды;


Тілдік мақсаты: Тау етегі – подножие гор - өзен – река - river , көл – озеро – lake.

Пәнаралық байланыс: дүниетану

Пәнаралық байланыс: дүниетану, орыс тілі, ағылшын тілі

АКТ қолдану дағдылары: интербелсенді тақта, кеспе қағаздар, мозайка, постер, тастар, ағаштар, ұялы телефон, компьютер, видеоматериалдар, смайликтер.

Сабақтың барысы

Психологиялық дайындық:

-Балалар бүгінгі сабағымызды көңілді бастау үшін сіздерге смайликтер таратамын. Смайликтердің іс-қимылдарын қайталап өз көңіл-күйлерімізді білдіреміз.

Picture 4

Ой қозғау

Сұрақ – жауап арқылы балалардың ойларын білу


Жаңа сабақ тақырыбын хабарлау

Жаңа тақырып бойынша кеспе қағаз тарау

Жаңа сабақ тақырыбын хабарлау

Жаңа тақырып бойынша видео көрсету http://dl133.y2mate.com/?file=M3R4SUN


Сабақтың ортасы

Суретпен жұмыс (Баланы сөйлету)

Picture 3



Кітаппен жұмыс: Әр балаға сұрақ беріледі, сол арқылы кітаптан мағлұмат іздейді.

-Егін шаруашылығы қалай пайда болды?


-Адамдар малшаруашылығымен қалай айналыса бастады?

-Өз ауылыңда қандай шаруашылық түрлері бар?

-Қазіргі адамдардың айырмашылығы.

-Ежелгі адамдардың айырмашылығы













Кеспе қағаздың жауабын сұрау


Видео көрсету: http://dl93.y2mate.com/?file=M3R4


Жазбаша топтастыру. Постер қорғау

Shape1 Shape2

Shape3

Алғашқ адамдардың еңбегі



Shape4 Shape5



Берілген сұрақтардың жауаптарын сұрау


Мозайка құрастыру

Берілген постерді қорғау

Сергітусәті

http://dl73.y2mate.com/?file=M3R4SUNiN3JsOHJ6


Ортақ тапсырма: суреттер арқылы топқа бөлу

Сурет арқылы топқа бөлініп, сол суретті қорғап шығу, ресустарды пайдалану.

Қорытынды шығарып, қазіргі өмірмен байланыстыру.

Қауылжыр ауылымен танысу, оқушылардан өз ауылы туралы сұрау.

Сабақтың соңы

Кері байланыс. «Көңілді паравоз»


Shape6 Shape7 Shape8 Shape9

Бағалау

Құмсағаты арқылы бағалау

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы 


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Оқушылар сынып бөлмесінде қозғалу барысында, топтық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасы сақталады.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі