Сыныбы:
2
|
Сыныбы:
3
|
Тақырыбы: Ежелгі
адамдардың өндірістік шаруашылыққа
өтуі.
|
Тақырыбы: Адамдардың
алғашқы қоныстары қашан және қалай пайда
болды?
|
Оқу мақсаттары: 2.3.2.1 Мәліметтерді оқып – білу негізінде
ежелгі адамдардың өмір сүру салтын және осы кезеңнің жеке
ескерткіштерін сипаттау.
2.3.1.1. Көрнекі құралдар негізінде өңдеуші және өндіруші
шаруашылықтар арасындағы айырмашылықты
анықтау.
|
3.2.3.1. Адамдардың
табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат,
өсімдіктер мен жануарлар әлемі, су
нысандары)
|
Барлық оқушылар: Ежелгі адамдар туралы
біледі
Көптеген оқушылар: Ежелгі шаруашылығын
біледі
Кейбір оқушылар:
Ежелгі адамдардың тұрмыс – тіршілігін
біледі
|
Барлық
оқушылар: Алғашқы адамдардың
алғашқы қоныстарын біледі
Көптеген
оқушылар: Ұлы Жібек жолы туралы
біледі
Кейбір
оқушылар: табиғи жағдайлардың адамдардың
қоныстануына әсерін
біледі
|
Бағалау
критерийлері:
- әр
заманның батырлары туралы
қарастырады.
-еліміздің негізгі тарихи оқиғалары Еділ патша және Әл
Фараби туралы аңыз әңгімелер арқылы
беріледі.
-аңыз
әңгімелер арқылы Қазақ елінің батырларымен
танысады.
|
Бағалау
критерийлері:
-су нысандары (көлдер,
өзендері және т. б.) жанында орналасқан Қазақстанның қалалары мен
қоныстарын атайды және
көрсетеді;
- тау баурайында,
төбешіктер жанында орналасқан Қазақстанның қалалары мен қоныстарын
атайды және
көрсетеді;
-Ұлы Жібек жолы және оның
адамдарды қоныстандырудағы маңызы туралы
біледі;
-Ұлы Жібек жолы бағыты
бойынша орналасқан Қазақстанның қалалары мен қоныстарын атайды және
көрсетеді;
- адамдардың қоныстану
себептерін
атайды;
|
|
Тілдік
мақсаты: Тау етегі – подножие
гор - өзен – река - river , көл – озеро –
lake.
|
Пәнаралық байланыс:
дүниетану
|
Пәнаралық байланыс: дүниетану,
орыс тілі, ағылшын тілі
|
АКТ қолдану дағдылары: интербелсенді тақта,
кеспе қағаздар, мозайка, постер, тастар, ағаштар, ұялы телефон,
компьютер, видеоматериалдар,
смайликтер.
|
Сабақтың
барысы
Психологиялық
дайындық:
-Балалар бүгінгі сабағымызды көңілді бастау
үшін сіздерге смайликтер таратамын. Смайликтердің іс-қимылдарын
қайталап өз көңіл-күйлерімізді
білдіреміз.

|
Ой
қозғау
Сұрақ – жауап арқылы балалардың ойларын
білу

|
|
Жаңа сабақ тақырыбын
хабарлау
Жаңа тақырып бойынша кеспе қағаз
тарау
|
Жаңа сабақ тақырыбын
хабарлау
Жаңа тақырып бойынша видео
көрсету http://dl133.y2mate.com/?file=M3R4SUN
|
|
Сабақтың
ортасы
Суретпен жұмыс (Баланы
сөйлету)


Кітаппен жұмыс: Әр балаға сұрақ беріледі, сол
арқылы кітаптан мағлұмат
іздейді.
-Егін шаруашылығы
қалай пайда болды?
-Адамдар
малшаруашылығымен қалай айналыса
бастады?
-Өз ауылыңда қандай
шаруашылық түрлері бар?
-Қазіргі адамдардың
айырмашылығы.
-Ежелгі адамдардың
айырмашылығы
|
Кеспе қағаздың жауабын
сұрау
|
|
Видео
көрсету:
http://dl93.y2mate.com/?file=M3R4
Жазбаша топтастыру. Постер
қорғау

Алғашқ
адамдардың
еңбегі

|
Берілген сұрақтардың жауаптарын
сұрау
|
|
Мозайка
құрастыру
|
Берілген постерді
қорғау
|
Сергітусәті
http://dl73.y2mate.com/?file=M3R4SUNiN3JsOHJ6
|
|
Ортақ тапсырма: суреттер арқылы топқа
бөлу
Сурет арқылы топқа бөлініп, сол суретті
қорғап шығу, ресустарды
пайдалану.
Қорытынды шығарып, қазіргі өмірмен
байланыстыру.
Қауылжыр ауылымен танысу, оқушылардан өз
ауылы туралы
сұрау.
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс. «Көңілді
паравоз»


|
Бағалау
Құмсағаты арқылы
бағалау
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Саралау
іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер,
оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын
оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің
жиындық зият теориясы) түрінде болуы
мүмкін.
Саралау
уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез
келген
кезеңінде қолданыла алады.
|
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында
үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді
жазасыз
|
Оқушылар сынып бөлмесінде
қозғалу барысында, топтық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасы
сақталады.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары
/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол
жеткізді ме? Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ
жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен
екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы
да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында
сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың
жетістік/қиындықтары
туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл
бөлу
қажет?
|