|
Пән: Жаратылыстану Орта мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім. Мен зерттеушімін. Ғылым мен зерттеушілердің рөлі. Күні: Сынып: 3-сынып |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ғажайып фабрика |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.1.1 өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін түсіндіру; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау; |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: өсімдіктің жасыл түсті мүшелерінде қандай үдеріс жүретінін түсінеді,ақпарат түрлерін анықтайды. Көптеген оқушылар: мұғалімнің көмегімен өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін айтып бере алады. Кейбір оқушылар: өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін және ақпарат көзінің түрлерін анықтауға берілген қосымша тапсырмаларды өз бетімен орындайды. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Оттек,көмірқышқыл газ, глюкоза,фотосинтез. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Өсімдік қандай мүшелерден тұрады? Тамыр мен жапырақ қандай қызмет атқарады? Өсімдіктің өсуі мен дамуы үшін қандай жағдайлар қажет? |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Өсімдіктер туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар 2-сынып бағдарламасынан қоршаған орта нысандары мен құбылыстарын зерттеуге қажет қасиеттер мен жағдайларды біледі. Бақылау мен эксперименттің басты белгілерін біледі, қорытынды жасап, нәтижесін әр түрлі тәсілдермен (кесте, шартты белгілер арқылы) тіркей алады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жаңа топ құру. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Зерттейік Өсімдіктерге өсу үшін не қажет?
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау Жұмыс дәптерімен жүргізілетін жұмыстарға арналған нұсқаулар |
«Мен ақылды баламын» сергіту жаттығуы. Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Зерттеу жұмысына арналған көрнекі суреттер. |
|||
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Өсімдіктер туралы видеоны тамашалау.
«Өсімдіктер
туралы не білесің?» Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
Өсімдік қандай мүшелерден тұрады?
Тамыр мен жапырақ қандай қызмет атқарады? 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Өсімдіктің өсуі мен дамуы үшін қандай жағдай қажет? Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Зерттеу жұмысына берілген тапсырма: Өсімдіктің оттек бөлетініне қалай қол жеткізуге болады?
|
https://www.youtube.com/watch? v=IAtj61TENmI Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||
|
Сергіту сәті «Жақсылық тамшысы» |
Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді. |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
|||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
Орманда, саябақта серуендеу неліктен пайдалы? Эссе жаз.
Фотосинтез үдерісін түсіндір. Шағын жоба.
«Өсімдік ғажайып фабрика» сөзіне дәлелдер келтіріңдер. Дескриптор:
Зертте. Тапсырманы орындау үшін сыныпты кіші топтарға бөлу керек.
Оқушылар тәжірибе жасап көреді. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Жұмбақты шешіңдер: Бір шар бар кіріп шығар есігі
жоқ, Аспай
піскен, Мысық
мұртты, Жерден шығар
көгеріп, (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Қажетті сөздерді орнына қой! ....................өз қорегін өзі өндіретін тірі ағза. Оны қалай жасайды? Ол үшін күннің жарығы, ......................,су қажет. Күн сәулесі жасыл жапыраққа түскенде, онда............. пен қоектік зат- ..............түзіледі. Глюкоза өсімдіктің өсуі,дамуы үшін керек. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға«Нысана»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Өсімдіктерге арналған жұмбақтар. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. «Нысана» кері байланыс парағы |
|||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниетану Ғажайып фабрика
Дүниетану Ғажайып фабрика
|
Пән: Жаратылыстану Орта мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім. Мен зерттеушімін. Ғылым мен зерттеушілердің рөлі. Күні: Сынып: 3-сынып |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ғажайып фабрика |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.1.1 өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін түсіндіру; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау; |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: өсімдіктің жасыл түсті мүшелерінде қандай үдеріс жүретінін түсінеді,ақпарат түрлерін анықтайды. Көптеген оқушылар: мұғалімнің көмегімен өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін айтып бере алады. Кейбір оқушылар: өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін және ақпарат көзінің түрлерін анықтауға берілген қосымша тапсырмаларды өз бетімен орындайды. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Оттек,көмірқышқыл газ, глюкоза,фотосинтез. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Өсімдік қандай мүшелерден тұрады? Тамыр мен жапырақ қандай қызмет атқарады? Өсімдіктің өсуі мен дамуы үшін қандай жағдайлар қажет? |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Өсімдіктер туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар 2-сынып бағдарламасынан қоршаған орта нысандары мен құбылыстарын зерттеуге қажет қасиеттер мен жағдайларды біледі. Бақылау мен эксперименттің басты белгілерін біледі, қорытынды жасап, нәтижесін әр түрлі тәсілдермен (кесте, шартты белгілер арқылы) тіркей алады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жаңа топ құру. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Зерттейік Өсімдіктерге өсу үшін не қажет?
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау Жұмыс дәптерімен жүргізілетін жұмыстарға арналған нұсқаулар |
«Мен ақылды баламын» сергіту жаттығуы. Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Зерттеу жұмысына арналған көрнекі суреттер. |
|||
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Өсімдіктер туралы видеоны тамашалау.
«Өсімдіктер
туралы не білесің?» Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
Өсімдік қандай мүшелерден тұрады?
Тамыр мен жапырақ қандай қызмет атқарады? 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Өсімдіктің өсуі мен дамуы үшін қандай жағдай қажет? Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Зерттеу жұмысына берілген тапсырма: Өсімдіктің оттек бөлетініне қалай қол жеткізуге болады?
|
https://www.youtube.com/watch? v=IAtj61TENmI Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||
|
Сергіту сәті «Жақсылық тамшысы» |
Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді. |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
|||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
Орманда, саябақта серуендеу неліктен пайдалы? Эссе жаз.
Фотосинтез үдерісін түсіндір. Шағын жоба.
«Өсімдік ғажайып фабрика» сөзіне дәлелдер келтіріңдер. Дескриптор:
Зертте. Тапсырманы орындау үшін сыныпты кіші топтарға бөлу керек.
Оқушылар тәжірибе жасап көреді. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Жұмбақты шешіңдер: Бір шар бар кіріп шығар есігі
жоқ, Аспай
піскен, Мысық
мұртты, Жерден шығар
көгеріп, (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Қажетті сөздерді орнына қой! ....................өз қорегін өзі өндіретін тірі ағза. Оны қалай жасайды? Ол үшін күннің жарығы, ......................,су қажет. Күн сәулесі жасыл жапыраққа түскенде, онда............. пен қоектік зат- ..............түзіледі. Глюкоза өсімдіктің өсуі,дамуы үшін керек. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға«Нысана»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Өсімдіктерге арналған жұмбақтар. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. «Нысана» кері байланыс парағы |
|||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз

















