Дүниетану Ғажайып фабрика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниетану Ғажайып фабрика

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Жаратылыстану

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

1-бөлім. Мен зерттеушімін. Ғылым мен зерттеушілердің рөлі.

Күні:

Сынып: 3-сынып

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны: 26

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Ғажайып фабрика

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

3.2.1.1 өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін түсіндіру;

3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: өсімдіктің жасыл түсті мүшелерінде қандай үдеріс жүретінін түсінеді,ақпарат түрлерін анықтайды.

Көптеген оқушылар: мұғалімнің көмегімен өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін айтып бере алады.

Кейбір оқушылар: өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін және ақпарат көзінің түрлерін анықтауға берілген қосымша тапсырмаларды өз бетімен орындайды.

Бағалау критерийлері

  • өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін түсінеді.

  • ақпарат көзінің түрлерін анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Оттек,көмірқышқыл газ, глюкоза,фотосинтез.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Өсімдік қандай мүшелерден тұрады?

Тамыр мен жапырақ қандай қызмет атқарады?

Өсімдіктің өсуі мен дамуы үшін қандай жағдайлар қажет?

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Өсімдіктер туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Оқушылар 2-сынып бағдарламасынан қоршаған орта нысандары мен құбылыстарын зерттеуге қажет қасиеттер мен жағдайларды біледі. Бақылау мен эксперименттің басты белгілерін біледі, қорытынды жасап, нәтижесін әр түрлі тәсілдермен (кесте, шартты белгілер арқылы) тіркей алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Сергіту жаттығуы

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жаңа топ құру.

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

1-топ «Сары кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»

3-топ «Қызыл кәмпиттер»

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Зерттейік

Өсімдіктерге өсу үшін не қажет?









ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Жұмыс дәптерімен жүргізілетін жұмыстарға арналған нұсқаулар



«Мен ақылды баламын» сергіту жаттығуы.




Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





Зерттеу жұмысына арналған көрнекі суреттер.

Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

Өсімдіктер туралы видеоны тамашалау.











«Өсімдіктер туралы не білесің?»
- Өсімдік қандай бөліктерден тұрады?
- Тамыры мен жапырағы қандай қызмет атқарады?
- Өсімдіктің өсуі үшін қандай жағдайлар қажет?
- Неліктен өсімдіктің түсі жасыл?
- Жапырақтар неге жасыл болады?

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

  1. топ «Сары кәмпиттер»

Өсімдік қандай мүшелерден тұрады?

  1. топ «Көк кәмпиттер»

Тамыр мен жапырақ қандай қызмет атқарады?

3-топ «Қызыл кәмпиттер»

Өсімдіктің өсуі мен дамуы үшін қандай жағдай қажет?

Дескриптор:

  • Өсімдік мүшелерін атайды.

  • Тамыр мен жапырақтың қызыметін айтады.

  • Өсімдіктің өсуі мен дамуына қажетті жағдайды анықтайды.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Зерттеу жұмысына берілген тапсырма:

Өсімдіктің оттек бөлетініне қалай қол жеткізуге болады?


https://www.youtube.com/watch?

v=IAtj61TENmI


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




Белсенді оқу тапсырмалары.







Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Сергіту сәті

«Жақсылық тамшысы»

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді.

Оқушылар сергіту сәтін жасайды.

Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

  1. топ «Сары кәмпиттер»

Орманда, саябақта серуендеу неліктен пайдалы? Эссе жаз.

  1. топ «Көк кәмпиттер»

Фотосинтез үдерісін түсіндір. Шағын жоба.

  1. топ «Қызыл кәмпиттер»

«Өсімдік ғажайып фабрика» сөзіне дәлелдер келтіріңдер.

Дескриптор:

  • Өсімдіктердің арасында серуендеудің пайдалы екенін дәлелдейді.

  • Фотосинтез үдерісін мұғалімнің көмегімен түсіндіреді.

  • «Өсімдік ғажайып фабрика» сөзіне дәлелдер келтіреді.

Зертте. Тапсырманы орындау үшін сыныпты кіші топтарға бөлу керек. Оқушылар тәжірибе жасап көреді.
Нұсқаулық
1. Бір өсімдіктен екі жапырақ үзіп ал.
2. Бірдей ыдысқа салқын су құй.
3. Газдалған минералды суды қос (бұл өсімдіктің көмірқышқыл газды алуы үшін қажет.)
4. Жапырақты толығымен батып тұратындай етіп суға сал. Қажет болған жағдайда жапырақтың шетін ұсақ тастармен бастырып қою керек.
5. Бір ыдысты қараңғы жерге, екіншісін күн көзі тікелей түсетін жерге қой.
6. 3-4 сағат өткен соң жапырақтарды салыстыр.
Қандай өзгерістерді байқадыңдар? Неліктен?

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмбақты шешіңдер:

Бір шар бар кіріп шығар есігі жоқ,
Су ішер, нан жемейді, тамағы тоқ.
Ішінде көп балапан етер мекен,
Ас қылып сойып жесең балдай екен. (Қарбыз)
Құдая, құдіретіңнің панасынан,
Таңым бар мен құдайдың бар күшіне,
Анасы туады екен баласынан. (Қауын)
Ұзын - ұзын әулие,
Онан да ұзын әулие.
Тораңғылдың түбінде,
Теңкиіп жатқан әулие. (Асқабақ)
Үстіне тігіп көк шатыр,
Астында қызғылт дәу жатыр. (Қызылша)
Үлпершекке қан құйып,
Үріп талға байладым. (Бүлдірген)
Бұты, бұты ұзын,
Бұтынан да қолы ұзын. (Жүзім)

Аспай піскен,
Қайнамай түскен. (Жеміс)

Мысық мұртты,
Өрмек басты. (Бидай)

Жерден шығар көгеріп,
Беліне қылыш байланып. (Жүгері)

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Қажетті сөздерді орнына қой!

....................өз қорегін өзі өндіретін тірі ағза. Оны қалай жасайды? Ол үшін күннің жарығы, ......................,су қажет. Күн сәулесі жасыл жапыраққа түскенде, онда............. пен қоектік зат- ..............түзіледі. Глюкоза өсімдіктің өсуі,дамуы үшін керек.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға«Нысана»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.




















Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.




Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.







Өсімдіктерге арналған жұмбақтар.













Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
















«Нысана» кері байланыс парағы

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
518
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі