Пән: Дүниетану
Тақырыбы: Жыл мезгілдері
Мақсаты: Оқушылардың жыл мезгілдері туралы түсініктерін тереңдету. Жыл мезгілдерін бір – бірінен ажырата білуге баулу. Қисынды ойлау қабілетін дамыту. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Жыл мезгілдері туралы толық мәлімет алады, тақырыпты талдауға үйренеді, достарымен ортақ пікірі қалыптасады, сұрақ – жауап арқылы кері байланыс орнайды.
Ресурстар: Маркерлер, жыл мезгілдерінің суреттері, А-3 форматты қағаз, түрлі-түсті дөңгелектер
|
Бөлім-дер |
Жүрісі |
Әдіс-тәсілі |
Күтілетін нәтиже |
Қолданылған модуль |
|
Білім |
1.Психологиялық дайындық -Қане, шеңбер құрайық, Дөңгелене тұрайық, Ұнаған түсті таңдап ап, Тобымызды табайық. 2. 4 топқа бөлу: Жаз, күз, көктем, қыс. 3. Жылдың 4 мезгіліне байланысты ауа-райының белгілерін, температураны шартты белгілері бойынша оқыту. |
Сұрақ-жауап |
Топқа бөлінуге машықтанады.
Жылдың 4 мезгіліне байланысты ауа-райының белгілері, температурасын оқуы жетіледі. |
Диологтік оқыту |
|
Түсіну |
1.Әр топ өз мезгіліне сай білетін тақпақтарын айту. 2.Сол жыл мезгіліне сай сурет салып, сипаттап түсіндіру. Сергіту сәті: «Қаражорға» биі |
Постер құру |
Жыл мезгілдері туралы білімдері толығады Сурет салуға, оны қорғауға машықтанады. |
Дарынды оқушылармен жұмыс
АКТ-мен жұмыс |
|
Қолдану |
1.Дәптермен жұмыс: Суреттерге қарап және арнайы бақылап, күнделікті тәулік мезгілдерін анықта. Таңертең, түс, кеш, түн мезгілдеріне төмендегі суреттердің қайсысы сәйкес келеді. |
Практикалық |
Тәулік мезгілдерін айыра біледі |
Сыни ойлау |
|
Талдау |
|
Көрнекілік |
Ай аттарын жыл мезгіліне сай айыра біледі |
Сыни ойлау |
|
Жинақтау |
Әр мезгілді атау |
|
Жұмбақ-өлеңді шешуді үйренеді |
Кері байланыс |
|
Бағалау |
|
Бағалау |
|
Ұпай сандарын есептеу, бағалау. Кері байланыс |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниетану Жыл мезгілдері
Дүниетану Жыл мезгілдері
Пән: Дүниетану
Тақырыбы: Жыл мезгілдері
Мақсаты: Оқушылардың жыл мезгілдері туралы түсініктерін тереңдету. Жыл мезгілдерін бір – бірінен ажырата білуге баулу. Қисынды ойлау қабілетін дамыту. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Жыл мезгілдері туралы толық мәлімет алады, тақырыпты талдауға үйренеді, достарымен ортақ пікірі қалыптасады, сұрақ – жауап арқылы кері байланыс орнайды.
Ресурстар: Маркерлер, жыл мезгілдерінің суреттері, А-3 форматты қағаз, түрлі-түсті дөңгелектер
|
Бөлім-дер |
Жүрісі |
Әдіс-тәсілі |
Күтілетін нәтиже |
Қолданылған модуль |
|
Білім |
1.Психологиялық дайындық -Қане, шеңбер құрайық, Дөңгелене тұрайық, Ұнаған түсті таңдап ап, Тобымызды табайық. 2. 4 топқа бөлу: Жаз, күз, көктем, қыс. 3. Жылдың 4 мезгіліне байланысты ауа-райының белгілерін, температураны шартты белгілері бойынша оқыту. |
Сұрақ-жауап |
Топқа бөлінуге машықтанады.
Жылдың 4 мезгіліне байланысты ауа-райының белгілері, температурасын оқуы жетіледі. |
Диологтік оқыту |
|
Түсіну |
1.Әр топ өз мезгіліне сай білетін тақпақтарын айту. 2.Сол жыл мезгіліне сай сурет салып, сипаттап түсіндіру. Сергіту сәті: «Қаражорға» биі |
Постер құру |
Жыл мезгілдері туралы білімдері толығады Сурет салуға, оны қорғауға машықтанады. |
Дарынды оқушылармен жұмыс
АКТ-мен жұмыс |
|
Қолдану |
1.Дәптермен жұмыс: Суреттерге қарап және арнайы бақылап, күнделікті тәулік мезгілдерін анықта. Таңертең, түс, кеш, түн мезгілдеріне төмендегі суреттердің қайсысы сәйкес келеді. |
Практикалық |
Тәулік мезгілдерін айыра біледі |
Сыни ойлау |
|
Талдау |
|
Көрнекілік |
Ай аттарын жыл мезгіліне сай айыра біледі |
Сыни ойлау |
|
Жинақтау |
Әр мезгілді атау |
|
Жұмбақ-өлеңді шешуді үйренеді |
Кері байланыс |
|
Бағалау |
|
Бағалау |
|
Ұпай сандарын есептеу, бағалау. Кері байланыс |
шағым қалдыра аласыз













