Дүниетану Жыл мезгілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниетану Жыл мезгілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тәжірибе алмасу үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: Дүниетану

Тақырыбы: Жыл мезгілдері

Мақсаты: Оқушылардың жыл мезгілдері туралы түсініктерін тереңдету. Жыл мезгілдерін бір – бірінен ажырата білуге баулу. Қисынды ойлау қабілетін дамыту. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Жыл мезгілдері туралы толық мәлімет алады, тақырыпты талдауға үйренеді, достарымен ортақ пікірі қалыптасады, сұрақ – жауап арқылы кері байланыс орнайды.

Ресурстар: Маркерлер, жыл мезгілдерінің суреттері, А-3 форматты қағаз, түрлі-түсті дөңгелектер


Бөлім-дер

Жүрісі

Әдіс-тәсілі

Күтілетін нәтиже

Қолданылған модуль

Білім

1.Психологиялық дайындық

-Қане, шеңбер құрайық,

Дөңгелене тұрайық,

Ұнаған түсті таңдап ап,

Тобымызды табайық.

2. 4 топқа бөлу:

Жаз, күз, көктем, қыс.


3. Жылдың 4 мезгіліне байланысты ауа-райының белгілерін, температураны шартты белгілері бойынша оқыту.







Сұрақ-жауап



Топқа бөлінуге машықтанады.





Жылдың

4 мезгіліне байланысты ауа-райының белгілері, температурасын оқуы жетіледі.








Диологтік оқыту


Түсіну


1.Әр топ өз мезгіліне сай білетін тақпақтарын айту.


2.Сол жыл мезгіліне сай сурет салып, сипаттап түсіндіру.



Сергіту сәті: «Қаражорға» биі




Постер құру

Жыл мезгілдері туралы білімдері толығады

Сурет салуға, оны қорғауға машықтанады.


Дарынды оқушылармен жұмыс



АКТ-мен жұмыс

Қолдану


1.Дәптермен жұмыс:

Суреттерге қарап және арнайы бақылап, күнделікті тәулік мезгілдерін анықта. Таңертең, түс, кеш, түн мезгілдеріне төмендегі суреттердің қайсысы сәйкес келеді.



Практикалық



Тәулік мезгілдерін айыра біледі



Сыни ойлау








Талдау

  1. «Кім жылдам?» Ай аттары жазылған парақшаларды суырып, қай жыл мезгіліне жататынын айту, сол жыл мезгілінің суретінің астына жапсыру.

  2. Әр топ өз жыл мезгіліндегі мерекелерді айтып, талдап береді.


Көрнекілік

Ай аттарын жыл мезгіліне сай айыра біледі








Сыни ойлау

Жинақтау


  1. «Бұл қай кезде болады?»

Әр мезгілді атау




Жұмбақ-өлеңді шешуді үйренеді


Кері байланыс

Бағалау

  1. Ұпай санын анықтау. Қай топ көп ұпай жинады? Сол топтағы ұпайды көп жинаған оқушыны ата. Жинаған дөңгелектерін смайликтерге салу.

  2. Кері байланыс: Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?



Бағалау



Ұпай сандарын есептеу, бағалау.



Кері байланыс



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.11.2018
2818
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі