Сабақтың
тақырыбы:
Менің достарым
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Күні:
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
2.1.1.2 мысалдар келтіре
отырып, өз отбасындағы
әдеп нормаларын
түсіндіру
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Сәлемдесу.
Топқа бөлемін
: «Құттықтау хаттары
арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды
құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп
отрады.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай»
би
«Әнді
жалғастыр!»
Мақсаты: қатысушылардың
көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция
туғызу.
Нұсқаулық: «Сіздерге бір
өлеңнің 1 – жолын айтамын, ал сіздер келесі жолын айтасыз, ал
келесі көрші топ 3-4 – жолын әнмен жалғастырады. Кейін жүргізуші
басқа өлең бастағанда 3 – топ өлеңнің 2 – жолын айтады, ал 4 топ
3-4 жолын айтады. Ойын шеңбер бойынша жалғасады. Соңғы әннің соңы 2
жолын барлық топ орындайды».
1. «Әрқашан күн
сөнбесін» (4 жол)
2. «Анашым» (4
жол)
3. «День рождения» (4
жол)
4. «Школный вальс» (4
жол)
5. «Жан досым» (4
жол)
|
Құттықтау хаттары
арқылы топтарға бөлу.
«Әнді
жалғастыр!»
Тренинг.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
Достық– адамдардың бір-біріне
адал, қалтқысыз сеніп, бір мүдделі, ортақ көзқараста болатын
қасиеті. Достық өзара жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани
жақындықтың белгісі. Нағыз достық кісіге шабыт беріп, өмірде
кездесетін түрлі сәтсіздіктерге мойымауға, басқа түскен қайғы мен
қиыншылықты бірге көтеруге жәрдемдеседі. Дос-жарандардың мінездері
әр түрлі болып келуі мүмкін. Мысалы, біреуінде қызбалық не
шабандық, екіншісінде тұйықтық не жігерсіздік байқалса да, бұлар
достыққа кедергі бола алмайды, қайта нағыз достық осындай
кемшіліктерден арылуға көмектеседі. Сатқындық, екі жүзділік,
өтірікшілік, өзімшілдік достықпен сыйыспайды. Қазақтың дәстүрлі
әдеп жүйесінде достыққа үлкен көңіл бөлінеді. Халық арасында достық
туралы мақал-мәтелдер жеткілікті: “Дос жылатып, дұшпан күлдіріп
айтады”, “Досы жақсының, өзі де жақсы”, “Дүниеде адамның жалғыз
қалғаны — өлгені, қайғының бәрі соның басында”. Достыққа
қарама-қарсы ұғым — қастық пен күншілдік. Мұндай сезімге ерік
алдырғандар басқаның қуаныш-қызығын, ырыс-бағын көтере алмайды, дос
дегеннің не екендігін білмейді. Дұрыс дос таңдай білу — өмірлік
мақсаттардың бірі; Саясаттанудағы Достық ұғымы мемлекеттер
арасындағы саяси, экономикалық, мәдени мүдде тұрғысынан
ынтымақтастық орнату шараларын бейнелеу үшін қолданылып
жүр.
«Жариялау»
әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын жеткізеді.)
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
-
Сенің достарың бар
ма?
-
Олармен бос уақытыңды бірге
өткізесің бе?
-
Достықтың қандай бағалы
қасиеттерін білесің?
-
Өзіңнің достарың жайлы айтып
бер.
-
Олардың мінез-құлқы
қандай?
-
Адамды дос болуға мәжбүрлеген
дұрыс па?
-
Ондай адаммен өз
ойыңды бөлісіп, сырласуға бола ма?
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту сәті. Мен
қазақпын.
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Ой
қорыту
Эссе парағы...... Бүгінгі
сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру
барысында кездескен сұрақтар туралы
жазады.
|
Тақырып бойынша
түйген білімдерін жазады.
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
«Білім ағашы» кері
байланыс
|
Сабақтан алған
әсерлерін стикерге жазып, ағашқа
жабыстырады.
|
Үйге тапсырма:
Досыңа арнап тілек жазып кел.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|