Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниетану пәнінен 1-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
Пән бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды.
«Дүниетану» оқу пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – бағдарлама) «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрінің 2022 жылғы № 399 бұйрығы 16.09.2022 29-қосымша «Дүниетану» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқытылады.
«Дүниетану» пәнін оқытудың мақсаты - ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан білім алушылардың бойында адам, табиғат және қоғамның өзара байланысуы және өзара тәуелділігі туралы білім жүйесін қалыптастыру.
«Дүниетану» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
1-сыныпта – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 33 сағат;
Оқу жылының ұзартылуына байланысты қосымша сағаттарды қайталау, өткен материалды бекіту және күрделі тақырыптарды зерттеу үшін пайдалану ұсынылады.
Бұл пәннің ерекшелігі – біз өмір сүретін әлем туралы мағлұмат алу болып табылады. «Дүниетану» пәнін оқытудың ерекшеліктері
Бастауыш сыныптарда «Дүниетану» оқу пәнінің мазмұны адам, табиғат және қоғам, оның ішінде отбасы, мәдениет, денсаулық, қарым-қатынас, ұлт, қауымдастық, мемлекет, қоршаған табиғи орта сияқты оқыту нысандарына тоғыстырылған.
«Дүниетану» пәнін оқыту:
1) білім алушыларда қоғам және табиғат құбылыстары мен нысандарының өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктер қалыптастыруға;
2) білім алушыларда табиғи, әлеуметтік және технологиялық ортадағы мінез-құлық нормаларын және қауіпсіздік ережелерін түсінуге;
3) білім алушыларда табиғи және әлеуметтік шынайылықты тану әдістерін: бақылау, эксперимент, сауалнама тәжірибелерінің қалыптасуына;
4) білім алушылардың танымдық әрекетін дамытуға;
5) білім алушыларды қазіргі қазақстандық қоғамға тән ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбилеуге;
6) білім алушылардың өзін қоршаған ортаға, қоғамның табиғи және мәдени құндылықтарына дұрыс қатынастарын қалыптастыруға бағытталады.
1-4-сыныптарда "Өмір қауіпсіздігінің негіздері" оқу курсын міндетті меңгеру қамтамасыз етіледі. Оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда"Дүниетану" оқу пәнінің шеңберінде: жылдық оқу жүктемесі 1-3-сыныптарда 6 сағаттан, 4-сыныпта 10 сағаттан бастауыш сынып мұғалімдері іске асырады.
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі –МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;
Дүниетану пәні 1 «А» сыныбы
Аптасына: 1 сағат, барлығы: 33 сағат.
№ р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
||
І тоқсан 8 сағат «Өзім туралы», «Менің мектебім» ортақ тақырыптары аясында |
||||||||
1 |
1 |
Өзім туралы |
Біздің мектебіміз |
1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау; |
1 |
|
|
|
2 |
2 |
Менің күн тәртібім |
1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау; 1.1.2.4 күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру; |
1 |
|
|
||
3 |
3 |
Бір аптада неше күн бар? |
1.1.2.5 тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану; |
1 |
|
|
||
4 |
4 |
Отбасы өмірі |
1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру; |
1 |
|
|
||
5 |
5 |
Менің мектебім |
Мектеп-ортақ үйіміз |
1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру; 1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау; |
1 |
|
|
|
6 |
6 |
Маған мектепте оқыған ұнайды ӨҚН/№1 Қауіпсіздік |
1.1.4.4 жолда жүру тәртібін, жаяу жүргіншілердің қозғалысын реттейтін жол белгілерінің мәнін түсіндіру; 1.1.4.5 үй мен мектеп арасындағы қауіпсіз маршрут жоспарын құрастыру; |
1 |
|
|
||
7 |
7 |
Мектеп ережелері |
1.1.2.2 мектептегі функционалды аймақтардың орналасқан жерін анықтау; 1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру; |
1 |
|
|
||
8 |
8 |
|
Мектепке баратын жол ӨҚН/№2 Көше күтпеген жағдайлармен толы |
1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру; |
|
|
|
|
ІІ тоқсан 8 сағат « Менің отбасым және достарым», « Бізді қоршаған әлем» ортақ тақырыптары аясында |
||||||||
9 |
1 |
|
Менің отбасым |
1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру; 1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау; |
1 |
|
|
|
10 |
2 |
Менің отбасым және достарым |
Отбасындағы мерекелер |
1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру; 1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау; 1.1.6.1 отбасылық мерекелердің бірін сипаттау; |
1 |
|
|
|
11 |
3 |
Отбасындағы қамқорлық |
1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-қатынастың маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіру; 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау; 1.1.4.3 үйдегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру; |
1 |
|
|
||
12 |
4 |
Бағдарлау дегеніміз не? |
1.2.1.1 жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау; |
1 |
|
|
||
13 |
5 |
Бізді қоршаған әлем |
Менің туған өлкем |
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау; 1.1.3.2 өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау; |
1 |
|
|
|
14 |
6 |
Жыл мезгілдері |
1.2.2.1 ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау; 1.2.3.1 жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін анықтау; |
1 |
|
|
||
15 |
7 |
Ауа райы дегеніміз не? ӨҚН/№3 Көше күтпеген жағдайлармен толы |
1.2.2.1 ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау; 1.2.3.1 жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін анықтау; |
1 |
|
|
||
16 |
8 |
|
Ежелгі адамдар қандай болған? |
1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу; |
1 |
|
|
|
|
ІІІ тоқсан 10 сағат «Саяхат» және «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыптары аясында |
|||||||
17 |
1 |
Саяхат |
Сақтар деген кімдер? |
1.3.2.1 көрнекі материалдардың негізінде сақтардың өмір салтын сипаттау; |
1 |
|
|
|
18 |
2 |
Сақ патшайымы-Томирис |
1.3.4.1 дереккөздерді зерделеу арқылы Томирис туралы әңгімелеу; |
1 |
|
|
||
19 |
3 |
Адамдар саяхатқа не үшін шығады?ӨҚН/№4 Судағы қауіпсіздік |
1.2.4.1 туризмнің мәнін түсіндіру; 1.2.4.2 туристердің негізгі мақсаттарын анықтау;
|
1 |
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |