Түсінік хат
«ДҮНИЕТАНУ» БІЛІМ САЛАСЫ
«Дүниетану» пәнін оқытудың мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан білім алушылардың бойында адам, қоғам және табиғаттың өзара байланысуы және өзара тәуелділігі туралы білім жүйесін қалыптастыру.
«Дүниетану» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
"Дүниетану" пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 4-сыныпта – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 36 сағатты құрайды.
Дүниетану" оқу пәнінің 4-сыныпқа арналған базалық мазмұны келесі бөлімдерден тұрады:
1) "Мен және қоғам" бөлімі: отбасы; отбасының қоғам өміріндегі маңызы; отбасы мүшелерінің функционалдық рөлі; отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстары; отбасы бюджетін оңтайландыру жолдары; мектеп және мектеп қауымдастығы; мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдары; көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттер; менің атамекенім; түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық бірліктерді (аймақ, аудан, облыс); өз аймағының экономикалық қызмет атқаратын субъектілері; денсаулық пен қауіпсіздік; спорттың әр түрлеріндегі жарақаттану себептері; спорттың әр түрлеріндегі жарақаттану қауіптері; жасанды ортадағы қауіп-қатерлер; жасанды ортадағы өз қауіпсіздігін жоспарлау; құқық және міндет; Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы; демократиялық құқықтар мен бостандықтар, міндеттер; мерекелер. кәсіби мерекелердің тарихы;
2) "Елімнің табиғаты" бөлімі: жергілікті жерде бағдарлану; нысанның басқа нысандарға қатысты орны; глобус пен карталардың қолданылуы; параллельдер, меридиандар, экватор; климат және ауа райы; адамзат дамуына климаттың әсері; табиғи жағдайлардың адам өміріне және оның іс-әрекетіне әсері; өз өңіріндегі және Қазақстан аймақтарындағы адамдардың табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланысты шаруашылық іс-әрекеттері; өз өңірінде табиғи апаттар туындау ықтималдылығы; туризм. Қазақстан мен Астана бойынша туристік маршрут құру;
3) "Тарих беттерінен" бөлімі: "технологиялық прогресс" ұғымы анықтамасымен танысу; тарихи мұражайлардың қызметі; мұражайдың өзіндік жобасы; қазақ халқының шығу тарихы; сақтар, ғұндар, түркілер және қазақтар арасындағы байланысты графикалық түрде бейнелеу; Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар; Қазақстанның ХХ-ХХІ ғасырлардағы жетістіктерінен мысалдар; шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің өмірбаяны; Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм; "Қазақстан" атауымен байланысты ұлттық бренд; Қазақстанның әлемдік сахнадағы рөлі.
|
Сынып |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны |
|||
|
4 сынып |
1 тоқсан |
2 тоқсан |
3 тоқсан |
4 тоқсан |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Дүниетану пәні 4-сынып
Барлығы: 34 сағат, аптасына 1 сағат
|
№ р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І тоқсан 8 сағат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Менің Отаным – Қазақстан |
Еліміздің әкімшілік аймақтарға бөлінуі 8-11 бет |
4.1.3.1 түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық бірліктерді (аймақ, аудан, облыс) ажырату |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
|
Менің өлкемнің өнеркәсібі мен ауылшаруашылығы 12-16 бет ӨҚН №1 Тұрмыстық жарақатты болдырмау жолдарын ескерту. |
4.1.3.2 түрлі дереккөздерге негізделе отырып, өз аймағының экономикалық қызмет атқаратын субъектілеріне сипаттама беру |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
|
Адамның шаруашылық қызметі және табиғат 17-20 бет |
4.2.3.1 өз өңіріндегі және Қазақстан аймақтарындағы адамдардың табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланысты шаруашылық іс-әрекетін талдау |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Құндылықтар |
Отбасының қоғам өміріндегі маңызы 22-24 бет |
4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
|
Біздің отбасылық бюджетіміз 25-27 бет |
4.1.1.3 отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдау 4.1.1.4 отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
|
Мектептегі өзін өзібасқару 28-29 бет ӨҚН №2 Судағы қауіпсіздік |
4.1.2.1 мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын түсіндіру |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
|
Көшбасшы қандай болу керек? 30-31 бет ӨҚН №3 Жаяу жүргіншінің қауіпсіздігі Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 |
4.1.2.2 оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтау |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
|
Әр алуан тапсырмалар |
4.1.5.1 Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы туралы қорытынды жасау 4.1.5.2 Қазақстан Республикасының азаматы ретінде жеке тұлғаның демократиялық құқықтары, бостандықтары, міндеттерінен мысалдар келтіру |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ тоқсан 8 сағат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Мәдени мұра |
Қазақ халқының шығу тегі 36-41 бет
|
4.3.2.1 – түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіру; 4.3.2.2 – сақтар, ғұндар, түркілер және қазақтар арасындағы байланысты графикалық түрде бейнелеу |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
|
Қазақстанның экономикадағы жетістіктері 42-45 бет |
4.3.1.1түрлі дереккөздер негізінде тарихи кезеңдердегі технологиялық прогресті анықтау 4.3.3.1 – Қазақстанның ХХ–XXI ғасырлардағы жетістіктерін (мәдениет, ғылым, білім, экономика) түсіндіру |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
|
Қазақстанда ғылымның дамуы. Ғалым Қаныш Сәтбаев 46-48 бет ӨҚН №4 Сіз жолда жүру ережесін білесіз бе? |
4.3.4.1 – өмірбаяндық мәліметтерге сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау. |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
|
Тарихи мұражайлар не үшін керек? 49-52 бет |
4.3.1.2 –тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіру; 4.3.1.3 –мұражайдың өзіндік жобасын ұсыну. |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Мамандықтар әлемі |
Қандай кәсіби мерекелер бар? 54-57 бет |
4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау 4.1.6.1 – зерттеулер негізінде кәсіби мерекелердің тарихын шығармашылық түрде таныстыру
|
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
|
ХХ – ХХІ ғасырларда Қазақстан мәдениетінің дамуы 58-61 бет ӨҚН №5 Практикалық сабақ |
4.3.3.1 – Қазақстанның ХХ–XXI ғасырлардағы жетістіктерін (мәдениет, ғылым, білім, экономика) түсіндіру 4.3.4.1 – өмірбаяндық мәліметтерге сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: ЖанаргүлШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Дүниетану пәнінен 4-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Дүниетану пәнінен 4-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспарМатериал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану пәнінен 4-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы Түсінік хат «ДҮНИЕТАНУ» БІЛІМ САЛАСЫ «Дүниетану» пәнін оқытудың мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан білім алушылардың бойында адам, қоғам және табиғаттың өзара байланысуы және өзара тәуелділігі туралы білім жүйесін қалыптастыру. «Дүниетану» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру "Дүниетану" пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 4-сыныпта – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 36 сағатты құрайды. Дүниетану" оқу пәнінің 4-сыныпқа арналған базалық мазмұны келесі бөлімдерден тұрады: 1) "Мен және қоғам" бөлімі: отбасы; отбасының қоғам өміріндегі маңызы; отбасы мүшелерінің функционалдық рөлі; отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстары; отбасы бюджетін оңтайландыру жолдары; мектеп және мектеп қауымдастығы; мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдары; көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттер; менің атамекенім; түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық бірліктерді (аймақ, аудан, облыс); өз аймағының экономикалық қызмет атқаратын субъектілері; денсаулық пен қауіпсіздік; спорттың әр түрлеріндегі жарақаттану себептері; спорттың әр түрлеріндегі жарақаттану қауіптері; жасанды ортадағы қауіп-қатерлер; жасанды ортадағы өз қауіпсіздігін жоспарлау; құқық және міндет; Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы; демократиялық құқықтар мен бостандықтар, міндеттер; мерекелер. кәсіби мерекелердің тарихы; 2) "Елімнің табиғаты" бөлімі: жергілікті жерде бағдарлану; нысанның басқа нысандарға қатысты орны; глобус пен карталардың қолданылуы; параллельдер, меридиандар, экватор; климат және ауа райы; адамзат дамуына климаттың әсері; табиғи жағдайлардың адам өміріне және оның іс-әрекетіне әсері; өз өңіріндегі және Қазақстан аймақтарындағы адамдардың табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланысты шаруашылық іс-әрекеттері; өз өңірінде табиғи апаттар туындау ықтималдылығы; туризм. Қазақстан мен Астана бойынша туристік маршрут құру; 3) "Тарих беттерінен" бөлімі: "технологиялық прогресс" ұғымы анықтамасымен танысу; тарихи мұражайлардың қызметі; мұражайдың өзіндік жобасы; қазақ халқының шығу тарихы; сақтар, ғұндар, түркілер және қазақтар арасындағы байланысты графикалық түрде бейнелеу; Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар; Қазақстанның ХХ-ХХІ ғасырлардағы жетістіктерінен мысалдар; шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің өмірбаяны; Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм; "Қазақстан" атауымен байланысты ұлттық бренд; Қазақстанның әлемдік сахнадағы рөлі.
Дүниетану пәні 4-сынып Барлығы: 34 сағат, аптасына 1 сағат
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













