Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниетану пәнінен 4-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
«ДҮНИЕТАНУ» БІЛІМ САЛАСЫ
«Дүниетану» пәнін оқытудың мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан білім алушылардың бойында адам, қоғам және табиғаттың өзара байланысуы және өзара тәуелділігі туралы білім жүйесін қалыптастыру.
«Дүниетану» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
"Дүниетану" пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 4-сыныпта – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 36 сағатты құрайды.
Дүниетану" оқу пәнінің 4-сыныпқа арналған базалық мазмұны келесі бөлімдерден тұрады:
1) "Мен және қоғам" бөлімі: отбасы; отбасының қоғам өміріндегі маңызы; отбасы мүшелерінің функционалдық рөлі; отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстары; отбасы бюджетін оңтайландыру жолдары; мектеп және мектеп қауымдастығы; мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдары; көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттер; менің атамекенім; түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық бірліктерді (аймақ, аудан, облыс); өз аймағының экономикалық қызмет атқаратын субъектілері; денсаулық пен қауіпсіздік; спорттың әр түрлеріндегі жарақаттану себептері; спорттың әр түрлеріндегі жарақаттану қауіптері; жасанды ортадағы қауіп-қатерлер; жасанды ортадағы өз қауіпсіздігін жоспарлау; құқық және міндет; Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы; демократиялық құқықтар мен бостандықтар, міндеттер; мерекелер. кәсіби мерекелердің тарихы;
2) "Елімнің табиғаты" бөлімі: жергілікті жерде бағдарлану; нысанның басқа нысандарға қатысты орны; глобус пен карталардың қолданылуы; параллельдер, меридиандар, экватор; климат және ауа райы; адамзат дамуына климаттың әсері; табиғи жағдайлардың адам өміріне және оның іс-әрекетіне әсері; өз өңіріндегі және Қазақстан аймақтарындағы адамдардың табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланысты шаруашылық іс-әрекеттері; өз өңірінде табиғи апаттар туындау ықтималдылығы; туризм. Қазақстан мен Астана бойынша туристік маршрут құру;
3) "Тарих беттерінен" бөлімі: "технологиялық прогресс" ұғымы анықтамасымен танысу; тарихи мұражайлардың қызметі; мұражайдың өзіндік жобасы; қазақ халқының шығу тарихы; сақтар, ғұндар, түркілер және қазақтар арасындағы байланысты графикалық түрде бейнелеу; Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар; Қазақстанның ХХ-ХХІ ғасырлардағы жетістіктерінен мысалдар; шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің өмірбаяны; Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм; "Қазақстан" атауымен байланысты ұлттық бренд; Қазақстанның әлемдік сахнадағы рөлі.
Сынып |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны |
|||
4 сынып |
1 тоқсан |
2 тоқсан |
3 тоқсан |
4 тоқсан |
1 |
1 |
1 |
1 |
Дүниетану пәні 4-сынып
Барлығы: 34 сағат, аптасына 1 сағат
№ р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
І тоқсан 8 сағат |
||||||
1 |
Менің Отаным – Қазақстан |
Еліміздің әкімшілік аймақтарға бөлінуі 8-11 бет |
4.1.3.1 түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық бірліктерді (аймақ, аудан, облыс) ажырату |
1 |
|
|
2 |
|
Менің өлкемнің өнеркәсібі мен ауылшаруашылығы 12-16 бет ӨҚН №1 Тұрмыстық жарақатты болдырмау жолдарын ескерту. |
4.1.3.2 түрлі дереккөздерге негізделе отырып, өз аймағының экономикалық қызмет атқаратын субъектілеріне сипаттама беру |
1 |
|
|
3 |
|
Адамның шаруашылық қызметі және табиғат 17-20 бет |
4.2.3.1 өз өңіріндегі және Қазақстан аймақтарындағы адамдардың табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланысты шаруашылық іс-әрекетін талдау |
1 |
|
|
4 |
Құндылықтар |
Отбасының қоғам өміріндегі маңызы 22-24 бет |
4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау |
1 |
|
|
5 |
|
Біздің отбасылық бюджетіміз 25-27 бет |
4.1.1.3 отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдау 4.1.1.4 отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
6 |
|
Мектептегі өзін өзібасқару 28-29 бет ӨҚН №2 Судағы қауіпсіздік |
4.1.2.1 мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын түсіндіру |
1 |
|
|
7 |
|
Көшбасшы қандай болу керек? 30-31 бет ӨҚН №3 Жаяу жүргіншінің қауіпсіздігі Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 |
4.1.2.2 оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтау |
1 |
|
|
8 |
|
Әр алуан тапсырмалар |
4.1.5.1 Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы туралы қорытынды жасау 4.1.5.2 Қазақстан Республикасының азаматы ретінде жеке тұлғаның демократиялық құқықтары, бостандықтары, міндеттерінен мысалдар келтіру |
1 |
|
|
ІІ тоқсан 8 сағат |
||||||
1 |
Мәдени мұра |
Қазақ халқының шығу тегі 36-41 бет
|
4.3.2.1 – түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіру; 4.3.2.2 – сақтар, ғұндар, түркілер және қазақтар арасындағы байланысты графикалық түрде бейнелеу |
1 |
|
|
2 |
|
Қазақстанның экономикадағы жетістіктері 42-45 бет |
4.3.1.1түрлі дереккөздер негізінде тарихи кезеңдердегі технологиялық прогресті анықтау 4.3.3.1 – Қазақстанның ХХ–XXI ғасырлардағы жетістіктерін (мәдениет, ғылым, білім, экономика) түсіндіру |
1 |
|
|
3 |
|
Қазақстанда ғылымның дамуы. Ғалым Қаныш Сәтбаев 46-48 бет ӨҚН №4 Сіз жолда жүру ережесін білесіз бе? |
4.3.4.1 – өмірбаяндық мәліметтерге сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау. |
1 |
|
|
4 |
|
Тарихи мұражайлар не үшін керек? 49-52 бет |
4.3.1.2 –тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіру; 4.3.1.3 –мұражайдың өзіндік жобасын ұсыну. |
1 |
|
|
5 |
Мамандықтар әлемі |
Қандай кәсіби мерекелер бар? 54-57 бет |
4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау 4.1.6.1 – зерттеулер негізінде кәсіби мерекелердің тарихын шығармашылық түрде таныстыру
|
1 |
|
|
6 |
|
ХХ – ХХІ ғасырларда Қазақстан мәдениетінің дамуы 58-61 бет ӨҚН №5 Практикалық сабақ |
4.3.3.1 – Қазақстанның ХХ–XXI ғасырлардағы жетістіктерін (мәдениет, ғылым, білім, экономика) түсіндіру 4.3.4.1 – өмірбаяндық мәліметтерге сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау |
1 |
|
|
7 |
2500 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |