Тақырыбы: Мал шаруашылығы
Мақсаты: Оқушыларға мал шаруашылығы, оның маңызы туралы мағұлмат беру.
Өз ойларын, пікірлерін, еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге машықтандыру.
Бір ауыздан шешім қабылдай білуге, ортақ келісімге келуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: топтастыру, сатылай-кшенді талдау, өзін-өзі бағалау.
Жүрісі.
-
Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық (танысу)
-
Негізгі бөлім:
-
Білім
Оқушыларға 4 түлік малдың аты жазылған қағаздар тарату. Оқушыларды топқа бөлу, отырғызу. Халқымыздың мал шаруашылығына қатысты 5 құнды қағидасымен таныстыру.
Олар:
-
Мал болу керек.
-
Малға қолайлы жер-су болу керек.
-
Малға қажетті жем-шөп.
-
Мал ауруына қарсы емдік шараларды дұрыс жүргізе білу.
-
Басқара білетін басшы болукерек.
Қазір әр шаруа қожалығына басшы сайлап аламыз. Ол үшін әр топқа үй тапсырмасы бойынша сұрақтар беремін.
-
Қазақстанда тың қай жылы көтерді?
-
Қай облыстарда тың көтерілді?
-
Тың көтеру ел экономикасына қандай әсерін тигізді?
-
Астық егу халқымызды неге үйретті?
Топ басшыларын сайлап алдық. Балалар, сендер өз қожалықтарыңның өнімін маған сатасыңдар. Өнім дегеніміз- ол сендердің білімдерің. Ал басшыларың түскен табысты сабақ соңында еңбектеріңе қарайбөліп береді.
Сабақ барысында барлығымз мына ережелерге бағынуымыз керек:
-
Тыныштық сақтаймыз.
-
Бір-бірімізді тыңдаймыз
-
Уақытты тиімді пайдаланамыз.
-
Тақырыптан ауытқымаймыз.
-
Сабаққа белсенділікпен қатысамыз.
Әр топ өздеріне түскен мал туралы білетіндерін қағаз бетіне маркермен жазады. Бір оқушы қорғап шығады.
-
Түсіну.
-
Мән-мәтінмен жұмыс.
Әр топқа оқулықтағы мәтінді бөліктерге бөліп беру. Оқушылар алдымен топта талдайды. Сонан соң 1 оқушы қалған оқушыларға түсіндіреді. Соңынан оқушылар тұтас мәтінді іштей оқып шығады.
Сергіту.
Оқушыларға мақал сөздерін таратып беріп, құрату, мағынасын аштыру.
-
Семіздікті қой көтереді.
-
Сиырдың сүті тілінде.
-
Ер қанаты-ат.
-
Мал баққанға бітеді.
-
Қолдану.
Шығармашылық жұмыс.
Оқушыларға өздері жақсы көретін төлдері туралы өлең құрастырту.
-
Талдау.
Сатылай кешенді талдау.
Оқушылар өз түліктері туралы талдау жүргізеді.
Төрт түліктің қасиетін айту.
-
Жылқы-сәндік, мақтан.
-
Түйе-бойлық, салатанат.
-
Сиыр- ақтық, қанағат.
-
Қой- қазына, мырзалық.
-
Жинақтау.
Мәтін соңындағы сұрақтар бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қойып, жауап алады.
-
Республикада мал шаруашылығына қолайлы қандай жағдайлар бар?
-
Қазақстанда мал шаруашылығының қандай түрлері жақсы дамыған?
-
Ірі қара малының пайдасын айт.
-
Сүтпен жасалатын тағамдарды ата. Ол тағамдарды сенің отбасың қайдан алады?
-
Бағалау.
Қожалық басшысы тапқан табысын санайды. Қасындағы оқушыларға бөліп береді.
Халқымыз төрт түлікті ерекше қастерлеген. Себебі: төрт түлік мал ішсең-сусын, жесең-тамақ, кисең-киім, мінсең – көлік болған. Амандасқанда да алдымен мал-жан аман ба деп сұрайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниетану пәнінен сабақ жоспары "Мал шаруашылығы"
Дүниетану пәнінен сабақ жоспары "Мал шаруашылығы"
Тақырыбы: Мал шаруашылығы
Мақсаты: Оқушыларға мал шаруашылығы, оның маңызы туралы мағұлмат беру.
Өз ойларын, пікірлерін, еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге машықтандыру.
Бір ауыздан шешім қабылдай білуге, ортақ келісімге келуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: топтастыру, сатылай-кшенді талдау, өзін-өзі бағалау.
Жүрісі.
-
Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық (танысу)
-
Негізгі бөлім:
-
Білім
Оқушыларға 4 түлік малдың аты жазылған қағаздар тарату. Оқушыларды топқа бөлу, отырғызу. Халқымыздың мал шаруашылығына қатысты 5 құнды қағидасымен таныстыру.
Олар:
-
Мал болу керек.
-
Малға қолайлы жер-су болу керек.
-
Малға қажетті жем-шөп.
-
Мал ауруына қарсы емдік шараларды дұрыс жүргізе білу.
-
Басқара білетін басшы болукерек.
Қазір әр шаруа қожалығына басшы сайлап аламыз. Ол үшін әр топқа үй тапсырмасы бойынша сұрақтар беремін.
-
Қазақстанда тың қай жылы көтерді?
-
Қай облыстарда тың көтерілді?
-
Тың көтеру ел экономикасына қандай әсерін тигізді?
-
Астық егу халқымызды неге үйретті?
Топ басшыларын сайлап алдық. Балалар, сендер өз қожалықтарыңның өнімін маған сатасыңдар. Өнім дегеніміз- ол сендердің білімдерің. Ал басшыларың түскен табысты сабақ соңында еңбектеріңе қарайбөліп береді.
Сабақ барысында барлығымз мына ережелерге бағынуымыз керек:
-
Тыныштық сақтаймыз.
-
Бір-бірімізді тыңдаймыз
-
Уақытты тиімді пайдаланамыз.
-
Тақырыптан ауытқымаймыз.
-
Сабаққа белсенділікпен қатысамыз.
Әр топ өздеріне түскен мал туралы білетіндерін қағаз бетіне маркермен жазады. Бір оқушы қорғап шығады.
-
Түсіну.
-
Мән-мәтінмен жұмыс.
Әр топқа оқулықтағы мәтінді бөліктерге бөліп беру. Оқушылар алдымен топта талдайды. Сонан соң 1 оқушы қалған оқушыларға түсіндіреді. Соңынан оқушылар тұтас мәтінді іштей оқып шығады.
Сергіту.
Оқушыларға мақал сөздерін таратып беріп, құрату, мағынасын аштыру.
-
Семіздікті қой көтереді.
-
Сиырдың сүті тілінде.
-
Ер қанаты-ат.
-
Мал баққанға бітеді.
-
Қолдану.
Шығармашылық жұмыс.
Оқушыларға өздері жақсы көретін төлдері туралы өлең құрастырту.
-
Талдау.
Сатылай кешенді талдау.
Оқушылар өз түліктері туралы талдау жүргізеді.
Төрт түліктің қасиетін айту.
-
Жылқы-сәндік, мақтан.
-
Түйе-бойлық, салатанат.
-
Сиыр- ақтық, қанағат.
-
Қой- қазына, мырзалық.
-
Жинақтау.
Мәтін соңындағы сұрақтар бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қойып, жауап алады.
-
Республикада мал шаруашылығына қолайлы қандай жағдайлар бар?
-
Қазақстанда мал шаруашылығының қандай түрлері жақсы дамыған?
-
Ірі қара малының пайдасын айт.
-
Сүтпен жасалатын тағамдарды ата. Ол тағамдарды сенің отбасың қайдан алады?
-
Бағалау.
Қожалық басшысы тапқан табысын санайды. Қасындағы оқушыларға бөліп береді.
Халқымыз төрт түлікті ерекше қастерлеген. Себебі: төрт түлік мал ішсең-сусын, жесең-тамақ, кисең-киім, мінсең – көлік болған. Амандасқанда да алдымен мал-жан аман ба деп сұрайды.
шағым қалдыра аласыз













