Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
Отбасы мүшелерінен сауалнама
алып, қажеттіліктерін анықта. Маңыздылығына қарай
орналастыр.
Тақырыпты
ашу
«Еркін әңгіме»
әдісі
Суреттерге қарап, отбасы мен
достарыңды бөліп ал.
Отбасы деген
кімдер?
Достарың
кім?
Олар туралы не айта
аласыңдар?
Жаңа
тақырып
Бала құқығы туралы
әңгімелеу
Әрбір баланың отбасында тұрып,
тәрбиеленуге құқығы бар. Отбасылық тәрбие кәмілеттік жасқа толмаған
баланы тәрбиелеудің ең тәуір түрі, сондықтан да оған басымырақ
маңыз беріледі. Баланың өз ата-анасының отбасында және өзге де
туысқандарымен тұруына, олармен қарым-қатынас жасауға қақысы
бар.
Жұптық
жұмыс
1-тапсырма
Бала неге
құқылы?
Топтастыру жаса және ойыңды
жеткіз
2-тапсырма
Топтық
жұмыс
«Спикер»
әдісі
1-топ
Жауапкершілік туралы
айт
2-топ
Өз құқығың туралы
айт
3-топ
Өзіңнің міндетің туралы
айт
«Нейрожаттығу»
әдісі
Ұжымдық
жұмыс
3-тапсырма
Мектептегі міндеттерің бен
жауапкершілігің туралы айт.
ҚЖ:
«Менің құқығым» тақырыбына
шағын мәтін құра.
Үй
тапсырмасы
Өз отбасы мүшелеріңнің
міндеттері туралы жазып кел
|
Жақсы тілектер
тілейді
Әңгіме
құрастырады
Жаңа тақырыпты ұғып
келеді
Топтастыру
жасайды
Топтық
жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Өз ойларын
айтады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Өз отбасындағы жағдайлар
туралы айтады-2б
Отбасы қажеттіліктері туралы
біледі-2б
Қб:«Әмиян»
әдісі
Дескритпор:
Бала неге құқылы екенін
біледі-2б
Топтастыру
жасайды-2б
Дескриптор:
Құқық,міндет,жауапкершілік
туралы айтады-1б
Өз білімдерін спикер ортаға
шығып,жеткізеді-1б
Жарайсың!
Жарайсыңдар
«Аралдар» кері
байланысы
|
суреттер
Суреттер
оқулық
оқулық
оқулық
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Кері байланыс
парағы
|