Материалдар / Дүниетану "Табиғат" 4-сынып

Дүниетану "Табиғат" 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауышка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
838
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дүниетану пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлары АЛМАТЫКІТАП БАСПАСЫ



Оқу ісінің меңгерушісі: ___________

Қысқа мерзімді жоспарПәні:

Сабақ тақырыбы: ТабиғатМектеп:
Күні : Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 4-сыныпҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушылар адамның айналасындағы дүниемен қарым-қатынасы туралы мысал келтіре алады. Тақырыпты түсінеді. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Адамның қарым-қатынас жасау мүмкіндігін атап өтеді.


Оқушылардың басым бөлігі:.


Адамның дені сау болуы үшін жасайтын қадамдарын үйретеді.


Кейбір оқушылар


Адам мен табиғаттың өзара байланысын талдай алады.
Тілдік мақсатОқушылар: Адамның айналасындағы дүниемен қарым-қатынасын оқып, түсінеді.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Адам, табиғат,салауатты өмір.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Адам мен табиғат өзара қандай байланыста?


Жанды табиғат дегенді қалай түсінесіңдер?


Салауатты өмір салтын құру үшін қандай ережелерді орындау керек?




Жазылым бойынша ұсыныстар:


Тапсырмаларды орындау арқылы жаңа білімді түсіндіру.
Алдыңғы тақырып 3-сыныпта өткен білімді пысықтау.
Жоспар :
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығұлар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар


Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіҚалыптастырушы бағалау

Басталуы І.Ұйымдастыру кезеңіа) Оқушылармен сәлемдесу;б) оқушыларды түгендеу;в) жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру; г) оқушылардың көңілін сабаққа аудару. 2. Қызығушылықты ояту: «Сиқырлы сандар» әдісін ұсынамын. Тақтаға 4213 сандарын жабыстырып қоямын. Оқушыларға тапсырманың орындалу ретін түсіндіремін.

Психологиялық ахуалды қалыптастыру 'Қызыл гүлім - ай' Оқушылармен бірге аталған биді билейміз.

Сандарды өсу ретімен қойсақ, бүгінгі сабақ тақырыбының аты шығады.Адам








Тапсырманы орындаған әр оқушыға геометриялық фигура беріп отырамын.


Қызыл гүлім - ай' видео.

Геометриялық фигуралар.



Ортасы Жаңа сабақты түсіндіру. Оқушыларға алдын-ала компьютерде терілген мәтінді ұсынамын.

Табиғат- тіршілік бесігі. Адам табиғаттың бір перзенті. Оған тереңірек үңілсек, табиғат өз бойынан көп мөлшерде адамзатқа жан- жануарға қажетті заттар бөліп шығарып, үнемі өзінің тепе- теңдігін сақтап отырады. Адам баласы бар нәрсені табиғаттан біліп үйренген. Себебі біз табиғатқа тәуелдіміз. Адам жалғыз өмір сүре алмайды   .Басқа адамдармен бірлесіп қана өмір сүреді.Адам өз өміріне қажеттінің бәрін табиғаттан алады. Сондықтан адам табиғатқа қамқорлық жасау керек. Бұл Ата Заңымызда жазылған.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді. - Оқу не үшін қажет? Айналадағы дүниемен қалай қарым қатынас жасайсың? - Айналаңа көз салып қарап әңгімеле   - Ең қажетті табиғи жағдайларға нелер жатады?Оқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмысОйыңа түсір және талқыла.Тақырыптық сөздік.

















Мәтінді оқыған, талдаған және сұраққа жауап берген оқушыға геометриялық фигура беріп отырамын.


Тақырып туралы мәтін жазылған кеспе қағаздар.













Геометриялық фигуралар.



Оқулықпен жұмыс.Мәтінді оқып,мазмұнын анықта. «Интервью» әдісі











Дәптермен жұмыс.

Оқушылар мәтінді оқып, өз ойларын стикерге жазады. Тақтаға жабыстырады. Мұғалім тақтаға жабысқан пікірлердің ішінен дұрысын анықтайды.





Мәтінді оқыған, талдаған және сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға геометриялық фигура беріп отырамын.




Геометриялық фигуралар.



Аяқталуы БББ кестесіҮйге тапсырма: Мазмұндау.

Оқушылар кестені толтырады. Қалауынша оқып береді.


Кестені оқыған, талдаған және сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға геометриялық фигура беріп отырамын.


Бағалауға арналған фигуралар, БББ кестесі.
Үш тілдік сөздікЧеловек, адам, human.
Қосымша ақпарат адам       табиғат«Сәйкестендір» ойыны 
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйреткенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс

Дарынды балаларға арналған тапсырмаларҮлгерімі төмен балаларға арналған тапсырмалар



«Интервью» әдісі арқылы терең ойлап, көркем жаза білетін оқушыны анықтауға болады.Жұптық тапсырмада екі оқушы бір-біріне көмек көрсетеді.Әр оқушының жинаған фигураларын санату. Өзіне талдату. Неліктен осы фигураны алдың? Немесе өз бағаңа қанағаттанасың ба? деген сияқты сұрақтар қоямын. Қазақ тілі (қоршаған орта), музыка.
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



-Адам айналадағы дүниемен қандай дұрыс қарым-қатынас жасауы керек?-Оқып білім алу,табиғатты зерделеу не үшін қажет?









Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ