1-ТОҚСАН
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Жанды
табиғат» ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше
Оқу мақсаты
2.2 Климат және ауа райы
2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері
3.2.2.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау
3.2.2.2 Ауа райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру
3.2.3.1 Адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары)
Бағалау
критерийі
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Орындау
уақыты
Білім алушы
Жер
климатының негізгі түрлерін анықтайды Қолайсыз ауа райы кезінде өзін-өзі ұстау
ережелерін құрастырады
Адамдардың қоныстануына әсер ететін табиғи жағдайларды анықтайды
Білу және түсіну Қолдану
20
минут
1-тапсырма. Сұрақтарға жауап
жаз.
-
Климат деген не?
Неше климаттық белдеу
бар?
А)-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ә)--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Б)--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
______________________________________________
(3)
2) Ең ыстық климаттық
белдеу қайсы?
__________________________________________________________________________________
(1)
3) Суретке мұқият қара. Бұл
қандай белдеуді еске түсіреді?
Қазақстан қандай климаттық белдеуде
орналасқан?
_ _________________________________________________________________________________
(1)
2-тапсырма
Табиғи ортада адам өміріне
төнетін қандай қатерлер болады? Белгі
қой.
Кестені толтыр. Табиғи ортада қауіпсіздік ережелерді
сақтамаудың қандай қауіп-қатері
бар?
Ережені
сақтамау
|
Салдарлары:
|
Тұсбағдардың
жоқтығы
|
|
Үлкендердің бақылауынсыз от
жағу
|
|
(3)
3 – тапсырма. Отбасының
қаржылық табысы.
Кіріс және шығыс дегеніміз
не?
Кіріс –
бұл__________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(1)
Шығыс –
бұл _______________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(1)
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА
АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Уақыт»
ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше
1.1 Менің
отбасым
1.4 Денсаулық пен
қауіпсіздік
3.1 Ежелгі мәдениеттер мен
өркениеттер
Оқу
мақсаты
3.1.1.1 Отбасы мүшелерінің
арасындағы туыстық
қатынастарды
түсіндіру
3.3.1.1 Көшпелі және отырықшы
өмір салтының
ерекшеліктерін
түсіндіру
3.3.1.2 Тарих және мәдениет
ескерткіштерін сақтау
маңыздылығын
түсіндіру
Бағалау
критерийі
Білім
алушы
•
Отбасындағы туыстық
қатынастарды ажыратады
•
Көшпелі және отырықшы өмір
салтына тән
ерекшеліктерді
сипаттайды
•
Тарихи ескерткіштерді
сақтаудың маңыздылығын
сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және
түсіну
Қолдану
1-тапсырма
Отбасындағы туыстық атауларды
ретімен жаз.
( 2
)
2-тапсырма
Көшпелі және отырықшы өмір
салтына тән ерекшеліктерді анықта және
сәйкестендір.
Отырықшылар
Көшпелілер
(2 )
3-тапсырма
Суреттерге мұқият қара. Ауыл
мен қаланың тіршіліктерін салыстырып жаз.
(2)
4-тапсырма
Суреттен ең үлкен және жарық жұлдызды тауып,
атауын жаз. Мәтіндегі ақпараттарға сүйеніп, көкжиектің негізгі
тұстарын анықта және жаз.
(4
)
`