Дүниетанудан Бжб дәптері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниетанудан Бжб дәптері

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ дәптері 3сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы




1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше




Оқу мақсаты

2.2 Климат және ауа райы

2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері



3.2.2.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау

3.2.2.2 Ауа райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру

3.2.3.1 Адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары)



Бағалау критерийі







Ойлау дағдыларының деңгейі



Орындау уақыты


Білім алушы

Жер климатының негізгі түрлерін анықтайды Қолайсыз ауа райы кезінде өзін-өзі ұстау

ережелерін құрастырады

Адамдардың қоныстануына әсер ететін табиғи жағдайларды анықтайды

Білу және түсіну Қолдану



20 минут

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап жаз.

  1. Климат деген не? Неше климаттық белдеу бар?

А)-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ә)--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Б)--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

______________________________________________

(3)

2) Ең ыстық климаттық белдеу қайсы?

__________________________________________________________________________________

(1)

3) Суретке мұқият қара. Бұл қандай белдеуді еске түсіреді? Қазақстан қандай климаттық белдеуде орналасқан?

_ _________________________________________________________________________________

(1)


2-тапсырма


Табиғи ортада адам өміріне төнетін қандай қатерлер болады? Белгі қой.


Кестені толтыр. Табиғи ортада қауіпсіздік ережелерді сақтамаудың қандай қауіп-қатері бар?


Ережені сақтамау

Салдарлары:

Тұсбағдардың жоқтығы




Үлкендердің бақылауынсыз от жағу




(3)

3 – тапсырма. Отбасының қаржылық табысы.

Кіріс және шығыс дегеніміз не?


Кіріс – бұл__________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(1)

Шығыс – бұл _______________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(1)






2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше



1.1 Менің отбасым

1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік

3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер



Оқу мақсаты



3.1.1.1 Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық

қатынастарды түсіндіру

3.3.1.1 Көшпелі және отырықшы өмір салтының

ерекшеліктерін түсіндіру

3.3.1.2 Тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау

маңыздылығын түсіндіру



Бағалау критерийі



Білім алушы


Отбасындағы туыстық қатынастарды ажыратады

Көшпелі және отырықшы өмір салтына тән

ерекшеліктерді сипаттайды


Тарихи ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын

сипаттайды


Ойлау дағдыларының деңгейі



Білу және түсіну

Қолдану



Орындау уақыты


15ми

1-тапсырма

Отбасындағы туыстық атауларды ретімен жаз.



( 2 )

2-тапсырма

Көшпелі және отырықшы өмір салтына тән ерекшеліктерді анықта және сәйкестендір.


Shape2 Shape1

Отырықшылар

Көшпелілер



(2 )

3-тапсырма

Суреттерге мұқият қара. Ауыл мен қаланың тіршіліктерін салыстырып жаз.

















Ауыл

Қала




(2)

4-тапсырма

Суреттен ең үлкен және жарық жұлдызды тауып, атауын жаз. Мәтіндегі ақпараттарға сүйеніп, көкжиектің негізгі тұстарын анықта және жаз.




























(4 ) `















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.10.2024
223
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі