Материалдар / Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене массасын өлшеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Желтоқсан 2017
1743
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ТығыздықМектеп:.
Күні:Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып: 7 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

СабақтақырыбыДұрыс және дұрыс емес пішінді денелердіӊ көлемін өлшеу.
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)7.2.2.6- әртүрліпішіндегіқаттыдененіңнемесесұйықтыңкөлемінөлшеуүшінөлшеуішцилиндрді(мензурка) қолдану.

СабақмақсаттарыДұрыс және дұрыс емес пішіндегі қатты дененің көлемін анықтау әдісін сипаттай алады.
ЖетістіккритерийлеріТүсіну: Ығыстырылған су көлемініңденекөлемінетеңекендігінтүсінеді;Қолдану: Мензуркалардықолданыпәртүрліпішіндегіденелердіңкөлемінанқытайды; Анализ: Дұрыспішіндегіденелердіңкөлемінөлшеудіңәдісінталдайалады. Әртүрліпішіндегіжәнедұрыспішіндегіденелердіңкөлемдерінөлшеутәсілдерінсалыстырадыжәнетәжірибежасайды. Синтез: Дұрысемеспішіндегіденелердіңкөлемінөлшеудіңәдісінойластырадыжәнежоспарлайалады.
Тілдікмақсаттар

Пәнгетән лексика мен терминология: масса, көлем, тығыздық, эталон, киллограм метр кубына, грамм сантиметр кубына, зат;Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер: Масса дегенімізКөлем….. көрсетеді.Тығыздық…. физикалықшамаАрнайы пәндік лексика мен терминология: Егер дене дұрыс болса, дене көлемін анықтау үшін ...............................................болады.Егер дене дұрыс емес болса, дене көлемін анықтау үшін ...............................................болады.

Құндылықтардыдарыту

  • Мұғалім мен оқушының арасында және оқушылардың бір-бірімен сабақ бойы ынтымақтастықта болуы;
  • Мұғалім оқушыларды және оқушылар бірін-бірі әділ, әрі ашық бағалайды, бағалауларын негіздейді, кері байланыс береді;
  • Эксперименттік тапсырмаларды оқушылар өздігінен орындайды;
  • Оқушылар өз ойларын еркін айтады;
  • Оқушылардыізденімпаздыққасиеткебаулау;
  • Сабақмақсаттарынайқындайдыжәнетүсінеді;
  • Оқушыларбірін-бірітыңдайды, сөздерінбөлмейді.
  • Оқушылар бір-біріне өзара көмек және қолдау көрсетеді.
  • ПәнаралықбайланыстарГеометрия: көлемдіанықтау; Химия: денелердіңәртүрлізаттардантұруы;
    АКТ қолдану дағдыларыhttps://www.youtube.com/watch?v=UlAutNU4yNYсайтты қолдану
    Бастапқы білім

    Жаратылыстанупәніненденежәнезатұғымдарынәріқарайфизикалықмағынасынашаалады, жәнебілімдерінқолданаалады.
    Сабақбарысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы0-3 минҰйымдастыру сәті: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.

    Сабақтың ортасы3-5 мин

























    5-20 мин



























































    20-22 мин





































    22-37 мин

























    37-42 мин

    Қызығушылықты ояту: Проблемалық сұрақ арқылы сабақ тақырыбына ену:Геометриялық фигураларға назар аударып, олардың айырмашылы неде?Көлем (volume) - зат немесе денемен кеңістіктегі алатын орнының сандық сипаттамасы.

    Мұғалім сабақ мақсаттарын, жетістік крийтерийлерін оқушылармен бірге жетелейтін сұрақтар қоя отырып айқындайды.-Оқушылар қалай ойлайсыздар бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?-Бұл мақсатқа жету үшін қандай жетіскік критерийлерін өз алдына қоярсыздар?Оқушылар өзінің жауаптарын айтады, кейін тақтада айқындап көрсетеді.

    Оқушыларға келесі сұрақтар қою арқылы мағынаны ашу: - Көлемді анықтаудың қандай жолдары бар деп ойлайсыздар?- Дене әртүрлі заттардан жасалған. Осы денелердің көлемі жайлы не айта аласындар?

  • ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТАПСЫРМА: Дұрыс пішінді денелердің көлемін анықтау.Оқушыларға темірден, ағаштан және аллюминийден жасалған тік төртбұрышты білеушелер таратылады, оқушылар оның көлемін өлшеуіш лента (сызғыш) арқылы өлшейді.


  • Келесі проблемалық сұрақ арқылы дұрыс емес пішінді дененің көлемін анықтауға итермелеу: Архимедке мына тапсырманы шешуге көмектесіңдер. Ол үшін сіздерге өлшеуіш цилиндр керек болады.«Патшаның тәжін зергер таза алтыннан жасады ма, әлде алтын мен күмістің қоспасынан жасады ма?
  • Дұрыс емес пішінді дененің көлемін Vдене = V2 – V1 формуласымен есептеу керектігін түсіндіріңіз.ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТАПСЫРМА: Дұрыс емес пішінді денелердің көлемін анықтауОқушыларға қауіпсіздік ережесін айтып өту;Оқушылар зертханалық жұмыстың мақсаты мен құрал-жабдықтарымен танысады;Оқушылар зертханалық жұмыс бойынша өлшеулерді орындайды.Оқушылар есептеулерді орындап, кестені толтырады.Оқушылар зертханалық жұмыс бойынша сұрақтарға жауап беред. Оқушылар қорытынды жазады.

    Оқушылар қалыптастырушы бағалау жұмысын орындайды. Кейін алдын ала дайындаған мұғалімнің жауаптарымен салыстырып өзін-өзі бағалайды.
    Презентация



























    темірден, ағаштан және аллюминийден жасалған тік төртбұрышты білеушелер



    Презентация

































    Презентация

































    Дұрыс емес пішінді денелер, мензурка.

    Үлестірмелі қағаз

    Сабақтың соңы

    42-45 мин
    Оқушылар бір парақша қағазға бүгін сабақта
  • Мен білдім
  • Мен есіме түсірдім
  • Мен білмедім
  • Мен түсінбедім
  • Пункттері бойынша өз ойларын жазады.Үй жұмысы: 9 жаттығу, оқулық.










    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалауоқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Оқушыларжекедифференциалданғанжаттығулардыорындау, тәжірибе жасау кезіндекөмеккөрсетіледі.Жеке жұмыс жаттығуларыЗертханалық жұмыс Физика сабақтарында қауіпсіздік техникасы
    СабақбойыншарефлексияБарлық оқушылар:Оқушы дененің өлшемдерін, көлемін анықтау үшін құрал-жабдықтарды қолдана алады Көпшілігі орындай алады:Оқушы эксперимент бойынша мәліметтер жинағын дұрыс іске асыра алады.Оқушы қорытынды кестені дұрыс толтырады Оқушы дұрыс пішінді дененің тығыздығын анықтау әдісін дұрыс сипаттайды. Оқушы дұрыс емес пішінді дененің тығыздығын анықтау әдісін дұрыс сипаттайды.Кейбір оқушылар: анализ және синтезді бойынша берілген тапсырманы өздігінен дұрыстап, бағалай алады. Күрделіесептеулердіеркінорындайды.Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


    Сабақ мақсаттары шынайы, қол жетімді, өлшеулі. Балық оқушылар сабақ мақсатына жетті. Сабақтағы дифференциация дұрыс ойластырылған, уақыт кезендері ұсталынды. Сабақ жоспарынын ауытқулар болған жоқ. Алайда кейбір оқушылар берілген ақпаратты жылдам менгереді және қолдана алады, ал кейбір оқушыларға уақыт қажет.
    ЖалпыбағаСабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1: Оқушылардын көпшілігі эксперименттік тапсырмасын орындай алды.2: Бекіту, барлық оқушылар тапсырмаларын орындап сабақ мақсатына жеттіСабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: Оқушылардыңпәнгедегенқызығушылығынарттырумақсатында, белсендіоқытуәдістерінқолданудыкөздеу.2:Жоғарыдеңгейдегіойлауқабеліттерінқалыптастырумақсатында, тапсырмаларсанынарттыру. Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?Тапсырмаларды баяу орындаған бір оқушыға көніл бөлу, онымен жеке қосымша сабақтарда жұмыс жасау.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!