Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу
Материал туралы қысқаша түсінік
Дене массасын өлшеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Желтоқсан 2017
1824
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тығыздық | Мектеп:. | |
Күні: | Мұғалімніңаты-жөні: | |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақтақырыбы | Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердіӊ көлемін өлшеу. | |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 7.2.2.6- әртүрліпішіндегіқаттыдененіңнемесесұйықтыңкөлемінөлшеуүшінөлшеуішцилиндрді(мензурка) қолдану. | |
Сабақмақсаттары | Дұрыс және дұрыс емес пішіндегі қатты дененің көлемін анықтау әдісін сипаттай алады. | |
Жетістіккритерийлері | Түсіну: Ығыстырылған су көлемініңденекөлемінетеңекендігінтүсінеді;Қолдану: Мензуркалардықолданыпәртүрліпішіндегіденелердіңкөлемінанқытайды; Анализ: Дұрыспішіндегіденелердіңкөлемінөлшеудіңәдісінталдайалады. Әртүрліпішіндегіжәнедұрыспішіндегіденелердіңкөлемдерінөлшеутәсілдерінсалыстырадыжәнетәжірибежасайды. Синтез: Дұрысемеспішіндегіденелердіңкөлемінөлшеудіңәдісінойластырадыжәнежоспарлайалады. | |
Тілдікмақсаттар | Пәнгетән лексика мен терминология: масса, көлем, тығыздық, эталон, киллограм метр кубына, грамм сантиметр кубына, зат;Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер: Масса дегеніміз … Көлем….. көрсетеді.Тығыздық…. физикалықшамаАрнайы пәндік лексика мен терминология: Егер дене дұрыс болса, дене көлемін анықтау үшін ...............................................болады.Егер дене дұрыс емес болса, дене көлемін анықтау үшін ...............................................болады. | |
Құндылықтардыдарыту | ||
Пәнаралықбайланыстар | Геометрия: көлемдіанықтау; Химия: денелердіңәртүрлізаттардантұруы; | |
АКТ қолдану дағдылары | https://www.youtube.com/watch?v=UlAutNU4yNYсайтты қолдану | |
Бастапқы білім | Жаратылыстанупәніненденежәнезатұғымдарынәріқарайфизикалықмағынасынашаалады, жәнебілімдерінқолданаалады. | |
Сабақбарысы | ||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы0-3 мин | Ұйымдастыру сәті: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру. | |
Сабақтың ортасы3-5 мин 5-20 мин 20-22 мин 22-37 мин 37-42 мин | Қызығушылықты ояту: Проблемалық сұрақ арқылы сабақ тақырыбына ену:Геометриялық фигураларға назар аударып, олардың айырмашылы неде?Көлем (volume) - зат немесе денемен кеңістіктегі алатын орнының сандық сипаттамасы. Мұғалім сабақ мақсаттарын, жетістік крийтерийлерін оқушылармен бірге жетелейтін сұрақтар қоя отырып айқындайды.-Оқушылар қалай ойлайсыздар бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?-Бұл мақсатқа жету үшін қандай жетіскік критерийлерін өз алдына қоярсыздар?Оқушылар өзінің жауаптарын айтады, кейін тақтада айқындап көрсетеді. Оқушыларға келесі сұрақтар қою арқылы мағынаны ашу: - Көлемді анықтаудың қандай жолдары бар деп ойлайсыздар?- Дене әртүрлі заттардан жасалған. Осы денелердің көлемі жайлы не айта аласындар? Келесі проблемалық сұрақ арқылы дұрыс емес пішінді дененің көлемін анықтауға итермелеу: Архимедке мына тапсырманы шешуге көмектесіңдер. Ол үшін сіздерге өлшеуіш цилиндр керек болады.«Патшаның тәжін зергер таза алтыннан жасады ма, әлде алтын мен күмістің қоспасынан жасады ма? Оқушылар қалыптастырушы бағалау жұмысын орындайды. Кейін алдын ала дайындаған мұғалімнің жауаптарымен салыстырып өзін-өзі бағалайды. | Презентация темірден, ағаштан және аллюминийден жасалған тік төртбұрышты білеушелер Презентация Презентация Дұрыс емес пішінді денелер, мензурка. Үлестірмелі қағаз |
Сабақтың соңы 42-45 мин | Оқушылар бір парақша қағазға бүгін сабақта | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
Оқушыларжекедифференциалданғанжаттығулардыорындау, тәжірибе жасау кезіндекөмеккөрсетіледі. | Жеке жұмыс жаттығуларыЗертханалық жұмыс | Физика сабақтарында қауіпсіздік техникасы |
СабақбойыншарефлексияБарлық оқушылар:Оқушы дененің өлшемдерін, көлемін анықтау үшін құрал-жабдықтарды қолдана алады Көпшілігі орындай алады:Оқушы эксперимент бойынша мәліметтер жинағын дұрыс іске асыра алады.Оқушы қорытынды кестені дұрыс толтырады Оқушы дұрыс пішінді дененің тығыздығын анықтау әдісін дұрыс сипаттайды. Оқушы дұрыс емес пішінді дененің тығыздығын анықтау әдісін дұрыс сипаттайды.Кейбір оқушылар: анализ және синтезді бойынша берілген тапсырманы өздігінен дұрыстап, бағалай алады. Күрделіесептеулердіеркінорындайды. | Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. | |
Сабақ мақсаттары шынайы, қол жетімді, өлшеулі. Балық оқушылар сабақ мақсатына жетті. Сабақтағы дифференциация дұрыс ойластырылған, уақыт кезендері ұсталынды. Сабақ жоспарынын ауытқулар болған жоқ. Алайда кейбір оқушылар берілген ақпаратты жылдам менгереді және қолдана алады, ал кейбір оқушыларға уақыт қажет. | ||
ЖалпыбағаСабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1: Оқушылардын көпшілігі эксперименттік тапсырмасын орындай алды.2: Бекіту, барлық оқушылар тапсырмаларын орындап сабақ мақсатына жеттіСабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: Оқушылардыңпәнгедегенқызығушылығынарттырумақсатында, белсендіоқытуәдістерінқолданудыкөздеу.2:Жоғарыдеңгейдегіойлауқабеліттерінқалыптастырумақсатында, тапсырмаларсанынарттыру. Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?Тапсырмаларды баяу орындаған бір оқушыға көніл бөлу, онымен жеке қосымша сабақтарда жұмыс жасау. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)