Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тығыздық |
Мектеп:. |
||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтақырыбы |
Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердіӊ көлемін өлшеу. |
||||||||||||||||||||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
7.2.2.6- әртүрліпішіндегіқаттыдененіңнемесесұйықтыңкөлемінөлшеуүшінөлшеуішцилиндрді(мензурка) қолдану. |
||||||||||||||||||||||
Сабақмақсаттары |
Дұрыс және дұрыс емес пішіндегі қатты дененің көлемін анықтау әдісін сипаттай алады. |
||||||||||||||||||||||
Жетістіккритерийлері |
Түсіну: Ығыстырылған су көлемініңденекөлемінетеңекендігінтүсінеді; Қолдану: Мензуркалардықолданыпәртүрліпішіндегіденелердіңкөлемінанқытайды; Анализ: Дұрыспішіндегіденелердіңкөлемінөлшеудіңәдісінталдайалады. Әртүрліпішіндегіжәнедұрыспішіндегіденелердіңкөлемдерінөлшеутәсілдерінсалыстырадыжәнетәжірибежасайды. Синтез: Дұрысемеспішіндегіденелердіңкөлемінөлшеудіңәдісінойластырадыжәнежоспарлайалады. |
||||||||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар
|
Пәнгетән лексика мен терминология: масса, көлем, тығыздық, эталон, киллограм метр кубына, грамм сантиметр кубына, зат; Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер: Масса дегеніміз … Көлем….. көрсетеді. Тығыздық…. физикалықшама Арнайы пәндік лексика мен терминология: Егер дене дұрыс болса, дене көлемін анықтау үшін ...............................................болады. Егер дене дұрыс емес болса, дене көлемін анықтау үшін ...............................................болады.
|
||||||||||||||||||||||
Құндылықтардыдарыту
|
|
||||||||||||||||||||||
Пәнаралықбайланыстар |
Геометрия: көлемдіанықтау; Химия: денелердіңәртүрлізаттардантұруы; |
||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
https://www.youtube.com/watch?v=UlAutNU4yNYсайтты қолдану |
||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Жаратылыстанупәніненденежәнезатұғымдарынәріқарайфизикалықмағынасынашаалады, жәнебілімдерінқолданаалады. |
||||||||||||||||||||||
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-3 мин |
Ұйымдастыру сәті: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру. |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3-5 мин 5-20 мин 20-22 мин 22-37 мин 37-42 мин |
Қызығушылықты ояту: Проблемалық сұрақ арқылы сабақ тақырыбына ену: Геометриялық фигураларға назар аударып, олардың айырмашылы неде? Көлем (volume) - зат немесе денемен кеңістіктегі алатын орнының сандық сипаттамасы. Мұғалім сабақ мақсаттарын, жетістік крийтерийлерін оқушылармен бірге жетелейтін сұрақтар қоя отырып айқындайды. -Оқушылар қалай ойлайсыздар бүгінгі сабақтың мақсаты қандай? -Бұл мақсатқа жету үшін қандай жетіскік критерийлерін өз алдына қоярсыздар? Оқушылар өзінің жауаптарын айтады, кейін тақтада айқындап көрсетеді. Оқушыларға келесі сұрақтар қою арқылы мағынаны ашу: - Көлемді анықтаудың қандай жолдары бар деп ойлайсыздар? - Дене әртүрлі заттардан жасалған. Осы денелердің көлемі жайлы не айта аласындар?
Келесі проблемалық сұрақ арқылы дұрыс емес пішінді дененің көлемін анықтауға итермелеу: Архимедке мына тапсырманы шешуге көмектесіңдер. Ол үшін сіздерге өлшеуіш цилиндр керек болады.«Патшаның тәжін зергер таза алтыннан жасады ма, әлде алтын мен күмістің қоспасынан жасады ма? Дұрыс емес пішінді дененің көлемін Vдене = V2 – V1 формуласымен есептеу керектігін түсіндіріңіз. ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТАПСЫРМА: Дұрыс емес пішінді денелердің көлемін анықтау Оқушыларға қауіпсіздік ережесін айтып өту; Оқушылар зертханалық жұмыстың мақсаты мен құрал-жабдықтарымен танысады; Оқушылар зертханалық жұмыс бойынша өлшеулерді орындайды. Оқушылар есептеулерді орындап, кестені толтырады. Оқушылар зертханалық жұмыс бойынша сұрақтарға жауап беред. Оқушылар қорытынды жазады. Оқушылар қалыптастырушы бағалау жұмысын орындайды. Кейін алдын ала дайындаған мұғалімнің жауаптарымен салыстырып өзін-өзі бағалайды. |
Презентация темірден, ағаштан және аллюминийден жасалған тік төртбұрышты білеушелер Презентация Презентация Дұрыс емес пішінді денелер, мензурка. Үлестірмелі қағаз https://www.youtube.com/watch?v=UlAutNU4yNY |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
42-45 мин |
Оқушылар бір парақша қағазға бүгін сабақта
Пункттері бойынша өз ойларын жазады. Үй жұмысы: 9 жаттығу, оқулық. |
|
|||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|||||||||||||||||||||
Оқушыларжекедифференциалданғанжаттығулардыорындау, тәжірибе жасау кезіндекөмеккөрсетіледі. |
Жеке жұмыс жаттығулары Зертханалық жұмыс |
Физика сабақтарында қауіпсіздік техникасы |
|||||||||||||||||||||
Сабақбойыншарефлексия Барлық оқушылар: Оқушы дененің өлшемдерін, көлемін анықтау үшін құрал-жабдықтарды қолдана алады Көпшілігі орындай алады:Оқушы эксперимент бойынша мәліметтер жинағын дұрыс іске асыра алады. Оқушы қорытынды кестені дұрыс толтырады Оқушы дұрыс пішінді дененің тығыздығын анықтау әдісін дұрыс сипаттайды. Оқушы дұрыс емес пішінді дененің тығыздығын анықтау әдісін дұрыс сипаттайды. Кейбір оқушылар: анализ және синтезді бойынша берілген тапсырманы өздігінен дұрыстап, бағалай алады. Күрделіесептеулердіеркінорындайды. |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары шынайы, қол жетімді, өлшеулі. Балық оқушылар сабақ мақсатына жетті. Сабақтағы дифференциация дұрыс ойластырылған, уақыт кезендері ұсталынды. Сабақ жоспарынын ауытқулар болған жоқ. Алайда кейбір оқушылар берілген ақпаратты жылдам менгереді және қолдана алады, ал кейбір оқушыларға уақыт қажет. |
|||||||||||||||||||||||
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1: Оқушылардын көпшілігі эксперименттік тапсырмасын орындай алды. 2: Бекіту, барлық оқушылар тапсырмаларын орындап сабақ мақсатына жетті Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: Оқушылардыңпәнгедегенқызығушылығынарттырумақсатында, белсендіоқытуәдістерінқолданудыкөздеу. 2:Жоғарыдеңгейдегіойлауқабеліттерінқалыптастырумақсатында, тапсырмаларсанынарттыру. Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? Тапсырмаларды баяу орындаған бір оқушыға көніл бөлу, онымен жеке қосымша сабақтарда жұмыс жасау. |