Материалдар / "Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу" 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Денелердің көлемін өлшеудің тікелей және жанама әдістерін түсінеді • Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін тікелей әдіспен өлшейді. • Дұрыс және бұрыс пішінді қатты денелердің көлемін тікелей және жанама өдіспен өлшей алады. • ХБЖ-не өлшем бірліктерді айналдырады.Күнделікті өмірден мысалдар келтіреді және оны қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2018
13116
24 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.


Мектеп: Дәуір
Пәні: физика

Күні: .06.2017ж Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу
Сабақ негізделген оқумақсаты 7.2.2.12 Әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді (мензурка )қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Денелердің көлемін өлшеудің әдістерін біледі. Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін өлшейді



Оқушылардың басым бөлігі : Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін тікелей әдіспен өлшейді.Қатты дененің көлемін сұйықтың көлемінің өзгерісі арқылы тауып есептейді


Кейбір оқушылар: Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын табады. Өлшем бірліктерді ХБЖ-не келтіреді
Бағалау критерийі
  • Денелердің көлемін өлшеудің тікелей және жанама әдістерін түсінеді
  • Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін тікелей әдіспен өлшейді.
  • Дұрыс және бұрыс пішінді қатты денелердің көлемін тікелей және жанама өдіспен өлшей алады.
  • ХБЖ-не өлшем бірліктерді айналдырады.Күнделікті өмірден мысалдар келтіреді және оны қолдана алады.




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар: Оқушы көлемді өлшеудің тікелей және жанама әдістерінің ерекшеліктерін сипаттайды,көлемнің таңбасы мен өлшем бірліктерін жазады.



    Құндылықтарға баулу Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.
    Пәнаралық байланысМатематика – есеп шығару дағдылары (амалдар қолдану);Геометрия-денелердің көлемін табу формулалары
    АКТ-ны қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта, слайд
    Қосымша білім Біледі:Сұйықтың және дұрыс,бұрыс пішінді қатты денелердің көлемін табудың әдістерін біледі.Білуі керек:Әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді (мензурка )қолдана білуі керек , формуланы қолданады, нәтижелерді салыстырады.Қосымша білім: теорияны практикамен байланыстыру
    Сабақтың барысы



    Жоспарлағануақыт



    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)





    Ресурстар
    Сабақтың басы

    10мин.

    «Сіз қаншалықты сенесіз»
    І.Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа түгел қатысуын бақылау. ІІ. Оқушылармен жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Оқушылар орнындарынанан тұрып , жанында тұрған жұбына жақсы тілек сөздерді айтады. ІІІ.Топқа бөлу. Оқушыларды қима қағаздарды құрастыру арқылы 4 топқа бөліп, қауіпсіздік ережесін ескертіп өтемін. ІV. Үй тапсырмасын тексеру1.Мына шамаларды килограммен өрнекте:4,5г; 2,4ц; 2000мг; 300г; 4500г 2.Мына гир тастарымен теңестірілген дененің массасын есепте: 50г;10г;5г;500мг;20мг.

    Дескриптор:1.Массаның бірліктерін ХБЖ-не келтіреді 2.Дененің массасын бірліктерді бір жүйеге келтіріп, қосу арқылы есептейді.















    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері



    Сабақтың ортасы12 мин

























































    15 мин.









    Жаңа тақырып.Оқушылар жаңа тақырыпты оқиды,жаңа физикалық шамалар мен бірліктермен танысады,тірек сөздерді дәптерлеріне үш тілде жазады және сыныппен бөліседі.«Қадамдау тәсілі» жеңіл тапсырмадан күрделіге қарай қадамдау1.Көлемге қатысты бірліктерді көрсетіңіз:кг,см,м3,мм,см222.Көлем бірлігінің қатынасын тап1мм3- м31см3- м31дм3- м33.



    Дескриптор: 1.Көлемнің бірлігін көрсетеді. 2.Бірліктерді ХБЖ-не келтіреді. 3.Көлемді формулаға салып есептейді.

    « Идеал тәсілі » арқылы зерттеп зерделеу жұмысын жүргізу1 тапсырма:Сұйықтың көлемін мензурканың көмегімен анықтаңыз







    2 тапсырма: Дененің көлемін анықтаңыз



    Дескриптор:1.Сұйықтың көлемін мензуркамен өлшей отырып табады. 2.Бұрыс пішінді дененің көлемін өлшеуіш цилиндрмен сұйық көлемінің айырмасы арқылы есептейді. 3.Өлшеуіш цилиндрің бөлік құнын табады. 4.Өлшем бірліктерді ХБЖ-не келтіреді.





































    Оқулық, жұмыс дәптері,кестелер



















    Мензурка,суы бар ыдыс























    Бұрыс пішінді қатты дене,өлшеуіш цилиндр,суы бар ыдыс
    Сабақ соңыӨзіңді тексер8мин

    Рефлексия: Оқушыларға БББ кестесі таратыладыҮйге тапсырма:Дұрыс пішінді қатты дененің көлемін формула арқылы есептеу( шар,шаршы,текше)


    кесте


    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс
    Саралау білімді іріктеуде, нақты оқушылардан күтілетін нәтижеде оқушылардың жеке қабілеттерін ескеріп тапсырма беремін. Әр оқушының жұмыстарын бақылай отырып,бағыт-бағдар беремін;жеңіл тапсырмадан бастап біртіндеп күрделендіремін. Кейбір оқушыларға проблемалық ойландыратын тапсырмалар беремін

    Әрбір тапсырманы орындап болғаннан кейіноқушылармен өзін-өзі бағалау жұмыстарын жүргіземін.Оқушыларға ауызша және жазбаша кері байланыс беріп отырамын.Оқушыларға сабақ барысында сақталатын өмірқауіпсіздік негіздерін және техникалық қауіпсіздік ережелері туралы ескерту.
    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.







































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!