Дұрыс көпжақтар

Тақырып бойынша 30 материал табылды

Дұрыс көпжақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
11-Сынып ЖМБ бағыты геометрия сабағы 13.11.2024 ж.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді ДОІЖО: ________________

??? мектеп-гимназия

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Дұрыс көпжақтар


Бөлім:

Көпжақтар

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда):


Күні:

13.11.2024 ж.

Сынып: 11 «?»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дұрыс көпжақтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

11.1.6-дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу;

Сабақтың мақсаты:

- дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата біледі;

Сабақта қарастырылатын негізгі ұғымдар:

Дұрыс көпжақтардың анықтамасы

Дұрыс көпжақтардың түрлері

Олардың қасиеттері мен сипаттамалары

https://ai.roqed.com

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(2 мин)


Оқушылармен амандасу. Сыныптың 1-ші тобын түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.

https://curipod.com

Үй тапсырмасын тексеру. A-B деңгейінің есептері:

1.

2.

Сабаққа дайындығы. Үй жұмысын көрсетіп, тексерту.

Оқушылар үй жұмысына байланысты және тақтада көрсетілгендей 2 топқа бөлінеді.

Оқушылар 6 бүйір жағы бар көпжақтардың түрлерін атайды.

1-топ

2-топ

(Қосымша 1)

(Қосымша 2)

Оқулық: Геометрия11-сынып. Жаратылыстану-математика бағыты.


https://www.canva.com







Сабақтың басы
(3 мин)

Үй жұмысында шықпаған есептерді талдау. Қатемен жұмыс жасау.

Есеп шығару барысында қиындық тудырған есептерді айту.


Қосымша есептер

КАРТОЧКАЛАР

Көпжақтарға байланысты өткен тақырыптарды қайталау

(барлық формулалары мен ережелері)

(6 мин)


https://www.canva.com

https://wordwall.net/

(Қосымша 3)

  • Карточкалардан сұрақтарды ашып, тақтаға жауабын жазу, суретін салу.

  • Көпжақтарға қажетті формулалар.

  • Берілген сұрақтарға тез жауап жазады.

(Қосымша 4)



Өткен тақырыптарды қайталауға арналған сайттар:


https://bilimland.kz/kk


https://wordwall.net/


https://www.canva.com





Сабақтың ортасы Тақырыпты ашу

Топтық жұмыс

(5 мин)

2 топқа тапсырма беріледі.
https://wordwall.net/

Берілген тапсырманы топпен орындайды.

Әр топтан кезекпен 1 оқушы тақтаға шығып отырады.

Өзіңе сенімді бір дұрыс жауапты басады.













  • Интерактивті тақта



Сабақтың ортасы Тақырыпты ашу

Жеке жұмыс

(8 мин)

(Қосымша 4)

В деңгейінің сұрақтары.




- Суреттер

- Тақтаға назар аудару

- Анаграмма



Жеке жұмыс

ROQEDAI

(5 мин)


AI Chat Assistant


Assistant

Question №1: Дұрыс көпжақтың барлық қырлары бірдей ұзындықта болады.

Correct answer: True

Explanation: Дұрыс көпжақтың барлық қырлары бірдей ұзындықта болады.

Question №2: Бос орынды толтырыңыз: Дұрыс көпжақтың барлық беттері _______ болып табылады.

Correct answer: тең

Explanation: Дұрыс көпжақтың барлық беттері тең болып табылады.

Question №3: Келесі көпжақтардың қайсысы дұрыс көпжақ болып табылады?

a) Тетраэдр

Explanation: Тетраэдр дұрыс көпжақ болып табылады.

b) Куб

Explanation: Куб дұрыс көпжақ болып табылады.

c) Пирамида

Explanation: Пирамида дұрыс көпжақ емес.

d) Цилиндр

Explanation: Цилиндр дұрыс көпжақ емес.

Question №4: Дұрыс көпжақтың анықтамасы қандай?

Correct answer: тең

Explanation: Дұрыс көпжақтың барлық беттері мен қырлары тең.


https://ai.roqed.com/en/assistantchat


Платон көпжақтары: Айрықша дұрыс көпжақтар, олардың әрқайсысы тек бір типтегі дұрыс көп бұрыштардан құралады.

Платон көпжақтары: Тетраэдр, куб, октаэдр, додекаэдр, икосаэдр.

Шынайы өмірде қолданылуы: Молекулалық құрылымдар, архитектура, өнер мен дизайн.

Әр оқушы жеке өзі тапсырманы орындайды.

Сыныпта орналасқан көпжақтарда жасырылған сұрақтарға жауап береді.


Көпжақты фигуралардың артына ЖИ жасап берген сұрақтар жасырылған.

Сабақтың ортасы

«КОНТЕКСТ»

ҰБТ-да кездесетін көпжақтар есебін талдау.

«Көршіңмен сырлас» әдісі.
Жұптық жұмыс


(10 мин)

В-C деңгейінің есептері:

(Қосымша 5)

Оқушылар тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексереді.



Интерактивті тақтада есептің берілгендері.


ҰБТ-да осы тақырып келсе берілгені мына түрде болады:


контекст – 1 балл

сәйкестендіру – 2 балл

бірнеше дұрыс жауапты – 2 балл











Сабақтың соңы

(4 мин)








(2 мин)

Сабақты қортындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату.
Алдарында тұрған көпжақтың астын қараса, кері бағалауға арналған қағазға өз ойларын айтып, жазады.

.

Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін, не қызықты әрі жеңіл болғанын, қай есеп киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіреді.

https://www.canva.com


Үйге тапсырма: Тошала үйді қарастыру. Қандай түрлері бар. Көпжақтармен ұқсастығы қандай?




Оқушыларды бағалау:

10 жақтан тұратын көпжақ – 10 балл
9 жақтан тұратын көпжақ – 9 балл

8 жақтан тұратын көпжақ – 8 балл

7 жақтан тұратын көпжақ – 7 балл


Ең жоғары балл жинаған оқушы – 10 жағы бар көпжақты алады. Ол дегеніміз 10 балл.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.04.2025
200
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі