Дұрыс көпжақтар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дұрыс көпжақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ ҚМЖ-сы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көпжақтар

Мектеп: «Н.Островский атындағы №4 Күршім орта мектебі» КММ

Педагогтің аты-жөні:

Тухметова Альфия Какимовна

Күні:

19.11.2024

Сыныбы: 11а

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дұрыс көпжақтар


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.6 - дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу;

Сабақтың мақсаты:

- дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу;дұрыс көпжақтар туралы білімдерін жинақтау, жүйелеу.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі


2мин




Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Сабақ бойы өзін –өзі бағалау парақтарын тарату

Мұғаліммен сәлемдесу;Сыныпта жағымды ахуал туындату.Көрсетілген фигураларға байланысты жақсы сын есім сөздерін табу;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды

Слайд







Сабақтың басы

2мин




10 мин




3 мин


Сабақ-тың ортасы


10 мин.





















3мин


10мин

1 ) Өткен материалды еске түсіру.





2.Үй тапсырмасын тексеру

А) оқушылар алдын ала бөлінген топтар бойынша жасаған презентацияларын қорғайды.

Б) Дұрыс көпжақ тақырыбына өздері құрастырған өлендерін оқиды.

3. Жекелеген жұмыс(тест)

Оқушыларға quizizz ойының қалай ойнау керектігін түсіндіру.





















4.сергіту сәті

5.топтық жұмыс.

Миллион кімге бұйырады? Ойының қалай ойнау керек екенің түсіндіру.Оқушылар әр денгейді дұрыс өтсе келесі денгейге көшеді, ал дұрыс орындамаса қайтадан бірінші деңгейден бастап орындайды Тапсырмалары өзгеріп отырады.

Өткен материалды қайталау.

Дұрыс көпжақтарды қасиеттері бойынша жинақтау. (wordwall ойыны).




1.Үй жұмысы. а) тапсырма

1 топ . Дұрыс көпжақтардың шығу тарихы

2 топ. Дұрыс көпжақтың өмірде қолдануы

3 топ. Дұрыс көпжақтың табиғатта кездесуі

б) тапсырма. Өз өлендерін оқиды әр топ.

2.Жекелеген жұмыс (тест quizizz ойыны .)

  1. Көпжақтың барлық жақтары тең қабырғалы үшбұрыштардан құралған болса, ол қандай көпжақ?

A)Куб b) Тетраэдр c) Додекаэдр

  1. Қанша дұрыс көпжақ бар?

  1. 3 b) 4 c) 5 d)6

  1. Кубтың қанша қыры бар?

a)6 b) 8 c) 12 d)20

  1. Дұрыс додекаэдр қандай көпжақтардан тұрады?

а)Тең қабырғалы үшбұрыштар b)Шаршы c)Бесбұрыштар d)Алтыбұрыштар

  1. Кубтың бір төбесінде қанша қыры түйіседі?

a) 2 b) 3 c) 4 d) 5

  1. Дұрыс көпжақтардың ішінде дұрыс төртжақты көпжақ қалай аталады?

a)Куб b)Тетраэдр c)Октаэдр d) Додекаэдр

  1. Кубтың барлық жақтары қандай геометриялық фигуралардан тұрады?

a)Шаршылар b)Үшбұрыштар c)Бесбұрыштар d)Алтыбұрыштар

  1. Дұрыс көпжақтардың ішіндегі ең көп төбелі көпжақ қалай аталады?

a)Куб b)Тетраэдр c)Икосаэдр d)Додекаэдр

  1. Дұрыс көпжақтардың ішінде дұрыс бесжақ қалай аталады?

a)Куб b)Икосаэдр c)Октаэдр d)Додекаэдр

  1. Тетраэдрдің барлық жақтарының саны қанша?

a) 3 b) 4 c) 5 d) 6

3.Сергіту сәті. (wordwall ойыны).

Жасырылған сөзді тап ( тетраэдр, икосаэдр, гексаэдр, додекаэдр, октаэдр)

4. топтық жұмыс (learningapps ойыны)

С ұрақтар 1) 500

2) 1000

3) 5000

4) 50000

5) 250000

6) 1000000

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»













Дискриптор: Әр тапсырма 1ұпаймен бағаланады





















«Басбармақ» әдісімен бағалау жүргізіледі

Шапалақтау әдісі бойынша өздерін бағалайды

ДК экраны

https://wordwall.net/ru/resource/81691785

презентация (Gamma)





https://quizizz.com/admin/quiz/6738c80f23b0ab88feff1680?source=live_dash_game_complete&gameType=live&players=0













https://wordwall.net/ru/resource/82006403.


https://learningapps.org/watch?v=pq84y9v5a24

нотбук әр топта


Сабақтың соңы

5 мин

1.Бағалау

оқушыларды топ басшы бағалауын ескеріп бағалау

2. Рефлексия

Оқушыларға сабақ бойынша өз ойларын сұрау.

3. Үй тапсырмасы.

1. Дұрыс тетраэдрдің толық бетінің ауданын табыңыз, егер оның қыры  b-ға тең болса?

2. Кубтың диагоналіa-ға тең. Кубтың толық бетінің ауданын есептеңіз.

1.Бағалау.

Топбасшылар өз тобындағы балаларды критерий бойынша бағалайды


Үй тапсырма

Сабаққа қатысуы

Жекелеген жұмыс

Топтық жұмыс






1 0 балдық жүйе.

2. Рефлексия (menti қосымшасы)

Оқушылар ұнайды

Ұнамайды

Сұрақтарым бар деген жауаптарды тандайды.

3. Үй тапсырманы дәптерге жазып алу.

Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды.











https://www.menti.com/al5e6mtbk48z



слайд


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2025
17
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі