Материалдар / "Дұрыс сөйлеу мәнері"

"Дұрыс сөйлеу мәнері"

Материал туралы қысқаша түсінік
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлау (ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу. 0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау. Барлық тәрбиеленушілер: кеңістікте бағдарлау, түрлі қарқында қозғалу дағдылары қалыптасады; ым-ишара қимылдарын орынды жасай біледі. Тәрбиеленушілердің көпшілігі: интонацияларды ажыратады және оларды айтады; дауыс ырғақтарын ажырата біледі. Кейбір тәрбиеленушілер: өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіреді, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезе біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
459
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: «Дұрыс сөйлеу мәнері»Мектеп /МҰ:

Ортақ тақырып: Мен кіммін және







қандаймын?













Күні:





Педагогтің аты-жөні:

















Сынып/топ:





Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
















Сабақтың оқу0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.
мақсаттары0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту.


0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлау (ойластырылып құрылған сахна алаңында),


түрлі қарқында қозғалу.



0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет


ететінін алдын ала сезу.



0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс


әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау.














Күтілетін нәтижеБарлық тәрбиеленушілер:



кеңістікте бағдарлау, түрлі қарқында қозғалу дағдылары қалыптасады;


ым-ишара қимылдарын орынды жасай біледі.


Тәрбиеленушілердің көпшілігі:



интонацияларды ажыратады және оларды айтады;


дауыс ырғақтарын ажырата біледі.



Кейбір тәрбиеленушілер:



өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіреді, оның қалай әрекет ететінін


алдын ала сезе біледі.















Тілдік мақсат

Тәрбиеленушілер:





дыбыстарды, сөздерді дұрыс, нақты айтады;




сөз тіркестерін дұрыс қолданады.





Көптілділік:







сөз – слово – word





тіл – речь – speech





дауыс – голос – voice





дауыс ырғағы – интонация – intonation





Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:















дауыс ырғағы, дыбыстарды, сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс айту.




Сабақта диалог/хатта қолданылатын тіл:





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ