Материалдар / "Дұрыс сөйлеу мәнері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Дұрыс сөйлеу мәнері"

Материал туралы қысқаша түсінік
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлау (ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу. 0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау. Барлық тәрбиеленушілер: кеңістікте бағдарлау, түрлі қарқында қозғалу дағдылары қалыптасады; ым-ишара қимылдарын орынды жасай біледі. Тәрбиеленушілердің көпшілігі: интонацияларды ажыратады және оларды айтады; дауыс ырғақтарын ажырата біледі. Кейбір тәрбиеленушілер: өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіреді, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезе біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
472
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: «Дұрыс сөйлеу мәнері»

Мектеп /МҰ:


Ортақ тақырып: Мен кіммін және





қандаймын?








Күні:




Педагогтің аты-жөні:










Сынып/топ:




Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:









Сабақтың оқу

0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.

мақсаттары

0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту.


0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлау (ойластырылып құрылған сахна алаңында),


түрлі қарқында қозғалу.



0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет


ететінін алдын ала сезу.



0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс


әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау.








Күтілетін нәтиже

Барлық тәрбиеленушілер:



кеңістікте бағдарлау, түрлі қарқында қозғалу дағдылары қалыптасады;


ым-ишара қимылдарын орынды жасай біледі.


Тәрбиеленушілердің көпшілігі:



интонацияларды ажыратады және оларды айтады;


дауыс ырғақтарын ажырата біледі.



Кейбір тәрбиеленушілер:



өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіреді, оның қалай әрекет ететінін


алдын ала сезе біледі.









Тілдік мақсат


Тәрбиеленушілер:




дыбыстарды, сөздерді дұрыс, нақты айтады;



сөз тіркестерін дұрыс қолданады.




Көптілділік:





сөз – слово – word




тіл – речь – speech




дауыс – голос – voice




дауыс ырғағы – интонация – intonation




Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:









дауыс ырғағы, дыбыстарды, сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс айту.



Сабақта диалог/хатта қолданылатын тіл:












11


Пікір алмасу сұрақтары:


Дұрыс сөйлеу не үшін керек?


Дыбыстарды, сөздерді дұрыс айтуға, дыбыстауға не көмектеседі?


Дыбыстарды, сөздерді дұрыс айту үшін не істеу керек?



Алдыңғы алған

Сөз, сөз тіркестері, сөйлем туралы түсінік.

білімдері

Сөйлемнің эмоциялық бояулары туралы қарапайым түсінік.

Shape1 Shape2 Shape3


Жоспар





Жоспарланған

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

уақыт



Shape4 Shape5


І. Дұрыс әсерлі (Ұ) Педагог балаларды шаттық шеңберіне шақырып, амандасу көңіл күй орнату. рәсімін өткізеді.

Shape6

0-1 минут Біздің топта ұл-қыздар


Тату-тәтті ойнаймыз.


Әлемдегі бар адамға


Тек жақсылық ойлаймыз.


  1. Өмірлік(Ұ, Ө) «Дыбыстар әлеміне саяхат»


тәжірибені

Қуаныш фонограммаға қоршаған ортадағы көптеген әртүрлі


маңыздандыру.

дыбыстарды жазып алып келгенін айтады: адамдардың,

Үнтаспа,

Мақсатты

жануарлардың, музыка аспаптарының, табиғат құбылыстарының,

табиғаттағы

болжам.

көліктің т.б.

түрлі дыбыстар

2-5 минут

Балалар көздерін жұмып, үнтаспадан түрлі дыбыстарды тыңдап,



алған әсерлерімен бөліседі.



(Ұ) Проблемалық жағдаят:



Айсұлу кейбір балалардың сөздерді неге дұрыс айтпайтынын



сұрайды.





Сабақтың

(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс.

Әліппе-дәптер

ортасы

1-тапсырма. Артикуляциялық жаттығуларды айнаға қарап

Айна

  1. Тақырыпжасайды.


бойынша жұмыс (ПК) Сөздерді дұрыс айту үшін артикуляциялық жаттығуларды


6-25 минут үнемі қайталап отыру керектігін айтып түсіндіреді.


(Ұ, Ө) Артикуляциялық жаттығу жасау.


«Күрекше» жалпақ тілді шығарып, астыңғы ерінге ұстап тұру


керек.


«Инеше» ауызды кең ашып, тілді алға қарай сүйірлей Әліппе-дәптер


шығарып, 10 – 15 секунд ұстап тұру керек.


«Төбешік» аузыңды жартылай ашып, тілдің екі жақ шетін


жоғары азу тістерге жапсырып, тілдің ұшын астыңғы тіске тіреп


ұстау.


«Түтікше» жалпақ тілді ауыз қуысына шығарып, тілдің бүйір


жақтарын көтеріп түтікшеге үрлеу.


Жаттығуды жайлап жасау керек. Жаттығу жасап болған соң


терең тыныс алып, демді қалыпқа келтіру


(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс.


2-тапсырма. Тіл ұстарту жаттығуларын қайталайды.


Ыр-ыр-ыр – жаттап алдым жыр.


Ыр-ыр-ыр – айтылмайды сыр.


Ай-ай-ай – болсын көңіл жай.


Жаңылтпаш


Асқат пен Мақсат


Жамап-жасқап,

Shape7



12

Жасапты он шақты аспап.

Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12

Соның ішіндегі


Ақ сапты аспабы


Жап-жақсы аспап.


(Ұ, Ө) «Тәтті сөздер» ойыны


Сөздер қайда кездеседі:


адамдар бір-бірімен сөйлескенде,


ертегіде,


өлеңде,


әңгімеде, т.б.


Педагог: Олай болса, бір-бірімізге «тәтті сөздер» сыйлайықшы.


Тәтті сөздерге қандай сөздер жатады деп ойлайсыңдар?


Кәмпит, балмұздақ, бал, т.б.


Ал сөйлем дегеніміз не?

Әліппе-дәптер

Сөйлем сөздерден құралады.


Кәне, осы тәтті сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырып көрейік.

Мен кәмпит жедім.


Мен балмұздақты жақсы көремін.


Балды аралар жинайды, т.б.


(Ұ, Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс.


3-тапсырма. Суреттегілердің атын ата. Олардың дыбысын келтір.


Мысалы: маса, ара, жылан, ұшақ, тамшы, краннан аққан су.


(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс.


4-тапсырма. Біліп жүр. Пантомима (pantmimos) – оқиғаны сөзді қолданбай, ым-ишараның немесе дене қимылдарының көмегімен беретін сахналық қойылым.

Суретпен жұмыс. Сахнада актёр қандай өнер түрін көрсетіп тұр?


(Ұ, Ө) Ойын: «Ыммен көрсет».


Сәлем, бері кел, тыныш, үндеме, күшті, жоқ, иә, сау бол, т.б.


(Ұ) Ойын-жаттығу: «Түзет».


Педагог ортада тұрады. Шеңберде тұрған балаларға допты кезек-пен лақтырып, бір сөзді бұзып айтады, бала сөзді түзетіп айтып, допты қайта педагогке лақтыру керек.


(Мітап – кітап, шөмке – сөмке, саушақ – саусақ).


(ПК) Үш тілде сөздерді қайталату:


сөз – слово – word


тіл – речь – speech


дауыс – голос – voice


дауыс ырғағы – интонация – intonation


ІҮ. Сабақтың

(Қ) Айсұлу балаларға сабақ барысындағы өздерінің жұмыстарын Әліппе-дәптер,

қорытындысы.

бағалауды ұсынады:


қарындаштар

Рефлексия

1. Өз жұмысына көңілі толса, көңілді бетперденің суретін

26-30 минут

бояйды.




2. Өз жұмысына көңілі толмаса, көңілсіз бетперденің суретін бо-


яйды.





Қосымша ақпарат





Жіктеу – тәрбиенушілерге

Бағалау – тәрбиенушілердің

Пәнаралық байланыстар:

көмектесуді қалай жоспарладыңыз?

прогресс/білімін бақылауды

«Өзін-өзі тану», «Тіл

Қабілеттірек балаларға қандай тап-

қалай жоспарладыңыз?

дамыту және көркем

сырмалар беруді ойластырдыңыз?


әдебиет», «Қоршаған орта-




мен таныстыру»







13

Педагог қажеттіне қарай өз көмегін

Топтағы тәрбиеленушілердің

Құндылықтар:


көрсетеді.



жұмысын, олардың өздік

дұрыс дыбыстау





жұмыстарын қадағалау

дағдыларын





арқылы.


дамыту, мәнерлеп сөйлеу





Қосымша сұрақтар арқылы.

дағдысын, дикциясын





Дәптердегі жұмыстарын

қалыптастыру.





(қорытынды, тапсырмалар)







қарай отырып.








Тәрбиеленушілер







рефлексиясының қорытын-







дыларын талдай отырып












Байқаулар


Мына орынды

сабақтағы бақылауларыңызды

жазу үшін


Оқытудың/сабақтың


пайдаланыңыз.





мақсаттары қолжетімді

Өзіңіздің сабағыңыз туралы сол жақтағы бағанада жазылған


болды ма?


сұрақтарға жауап беріңіз.





Тәрбиеленушілер бүгін













неге үйренді?








Оқыту ахуалы қандай







болды?








Тәрбиеленушілер ара-







сында жіктелу бойынша







әрекеттер табысты бол-







ды ма?








Уақыт кестесін








ұстандым ба?








Жоспардан тыс қандай







ауытқулар жасадым және







неге?








Қорытынды бағалау







Ерекше табысты болған екі сәтті (сабақ беруде болсын, оқытуда болсын) атаңыз.



1:








2:








Сабақты жақсы өткізуге ықпал ететін екі жағдайды (сабақ беруде болсын, оқытуда болсын) атаңыз.


1:








2:








Сынып жайында және оның жеке тәрбиеленушілері жайында қандай жаңалық білдім және ол келесі




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!