Материалдар / Дұрыс тамақтана біл!
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дұрыс тамақтана біл!

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2020
755
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:

Дұрыс тамақтана біл

Мұғалімнің аты-жөні: Меңдіғалиева Айгерім

Күні: 16.01.2020 жыл

Сынып: 2 "Ә"


Қатысқан оқушылар саны: 16


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды

тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Сәлемдесу:

М:Балалар сыныпқа келген қонақтармен амандасайық

Б: Үлкенге де сіз,кішіге де сіз,

Бәрінеде құрметпен ,бас иеміз біз.

Сәлеметсіздер ме?


А,В,С,Д Дәрумендері болып 4 топқа бөлінеді.


Мағынаны ашу
Ой тастау

Оны күткен адамдар,
Ұзақ өмір сүреді.
Қадірін білген жарандар,
Байлық осы деседі.
(Денсаулық)

Адамның ең үлкен байлығы – денсаулық. Ал денсаулықты, ағзаның күшін нығайтудың басты кепілі – дұрыс тамақтану.
Адам ағзасы үшін сыртқы ортаның кері әсерлеріне үнемі қорек тұруға тырысады. Тамақтану – адам ағзасы үшін аса маңызды қажеттілік.

Picture 13




Оқушылар бір біріне қарама - қарсы отырады. Әр топта 4 оқушыдан















Оқушыларға жұмбақ жасыру арқылы тақырыпты анықтау


Жаңа білім

10 минут






Білу және түсіну

«Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі» мағынасын түсіндіру.

Оқушы ойын тыңдау

Әрі қарай тақырыбымыз нақты түсінікті болу үшін бейнетаспаға назар аударайық.

Picture 12

Видео көрсетіледі, оқушы пікірі тыңдалады










IMektep.kz Видео



Ортасы


10 минут



















3 минут


Қолдану

1- тапсырма

А,В,С,Д дәрумендері туралы мәлімет беру

Меңгерген мәліметтерден постер құрастыру. Адам денсаулығына пайдалы тағамдар

Дескриптор

-Тағамдарды тауып жапсыра алады

- аттарын атайды

-неден жасалғандығына сипаттама бере алады


Оқулықтағы негізгі мәтінмен танысу

Негізгі тақырыпты үшке бөліп ,оқып үш топ талдайды

Дескриптор

-мәтінді тізбектей оқи алады

- жаңа сөздерді таба алады,айта алады

- нелер жататындығын ажыратады.

"4 сурет 1 артық" ойыны.

Әр топқа берілген тапсырма бойынша артық затты тауып, берілген жиынды анықтайды.

Суреттермен жұмыс













Интербелсенді тақтамен жұмыс


Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Шынықсын денеміз"



Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

Дәптермен жұмыс./Жаңа сөздерді түртіп алу/

Ақуыздар,майлар,көмірсулар.

Тапсырма: Үш тамақтану уақытының менюін жасау

1-топ таңғы ас

2-топ түскі ас

3-топ кешкі ас

4-топ тамақтану ережесін құрайды





Ас мәзірін құрастыруға арналған беттер

Бағалау


2 минут


Кері байланыс

3минут


Оқушылар бір - бірлерін жетон арқылы бағалайды

Стикерлер арқылы кері байланыс жасайды.


Жетон арқылы бағалау.






Кері байланыс стикері.








Үйге тапсырма: Түсініп оқу

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?


АВС деңгейлі оқушыларға көңіл бөліп,тапсырмаларды саралап отыру.

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?






Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалаймын. Материалды меңгергенін кері байланыс алу арқылы тексеремін.



Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгізд

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!