Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дұрыс тамақтана біл!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс тамақтана біл |
Мұғалімнің аты-жөні: Меңдіғалиева Айгерім Күні: 16.01.2020 жыл |
||||||
Сынып: 2 "Ә" |
Қатысқан оқушылар саны: 16 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау. |
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу, қазақ тілі. |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу: М:Балалар сыныпқа келген қонақтармен амандасайық Б: Үлкенге де сіз,кішіге де сіз, Бәрінеде құрметпен ,бас иеміз біз. Сәлеметсіздер ме? А,В,С,Д Дәрумендері болып 4 топқа бөлінеді. Мағынаны
ашу |
Оқушылар бір біріне қарама - қарсы отырады. Әр топта 4 оқушыдан Оқушыларға жұмбақ жасыру арқылы тақырыпты анықтау |
|||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну «Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі» мағынасын түсіндіру. Оқушы ойын тыңдау Әрі қарай тақырыбымыз нақты түсінікті болу үшін бейнетаспаға назар аударайық.
Видео көрсетіледі, оқушы пікірі тыңдалады
|
IMektep.kz Видео |
|||||
Ортасы 10 минут 3 минут |
Қолдану 1- тапсырма А,В,С,Д дәрумендері туралы мәлімет беру Меңгерген мәліметтерден постер құрастыру. Адам денсаулығына пайдалы тағамдар Дескриптор -Тағамдарды тауып жапсыра алады - аттарын атайды -неден жасалғандығына сипаттама бере алады Оқулықтағы негізгі мәтінмен танысу Негізгі тақырыпты үшке бөліп ,оқып үш топ талдайды Дескриптор -мәтінді тізбектей оқи алады - жаңа сөздерді таба алады,айта алады - нелер жататындығын ажыратады. "4 сурет 1 артық" ойыны. Әр топқа берілген тапсырма бойынша артық затты тауып, берілген жиынды анықтайды.
|
Суреттермен жұмыс Интербелсенді тақтамен жұмыс |
|||||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Шынықсын денеміз"
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Дәптермен жұмыс./Жаңа сөздерді түртіп алу/ Ақуыздар,майлар,көмірсулар. Тапсырма: Үш тамақтану уақытының менюін жасау 1-топ таңғы ас 2-топ түскі ас 3-топ кешкі ас 4-топ тамақтану ережесін құрайды |
Ас мәзірін құрастыруға арналған беттер |
|||||
Бағалау 2 минут Кері байланыс 3минут |
Оқушылар бір - бірлерін жетон арқылы бағалайды Стикерлер арқылы кері байланыс жасайды. |
Жетон арқылы бағалау. Кері байланыс стикері. |
|||||
Үйге тапсырма: Түсініп оқу |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? АВС деңгейлі оқушыларға көңіл бөліп,тапсырмаларды саралап отыру. |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалаймын. Материалды меңгергенін кері байланыс алу арқылы тексеремін. |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгізд Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |