Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Сәлем достым! (қолдарын
бұлған)
Сен қалайсың? (иықтарымен
түйістіру)
Мен сені сағындым! (қолдарын
ж.ректеріне қояды)
Сен келдің. (құшақ
жаю)
Жақсы болды!
(құшақтау)
Өткенді
пысықтау
Адамның даму кезеңдерін
ата
Жаңа
тақырып
Топқа бөлу 2
минут
Енді барлығымыз мына үлестірме
қағаздардан аламыз. Әр қағазда топтың атауына байланысты ән жолдары
жазылған. Сіздер сол бойынша топқа бөлініп, әнді шырқап
бересіздер.
1-топ сүт
тағамдары
2-топ ет
тағамдары
3 – топ жеміс және көкөніс
тағамдары
- Балалар біз тағамдар арқылы
топқа бөліндік. Осы тағамдардың біздің өмірімізге
қаншалықты
маңыздылығы бар?(оқушылар
жауабы)
-Олар біздің денсаулығымыз
жақсы болу үшін қажет.
Ас адамның арқауы
,
Аспен күш
артады.
Тағам іш жағымды
,
Тазартар
жанынды.
-Ендеше біздің бүгінгі
сабағымызда сендер адам ағзасына пайдалы және зиянды тағамдарды
ажырата білуді
үйренесіңдер
«Бейне
жазба Кел,
көрейік»
Оқулықпен жұмыс.
1-тапсырма
Гугл формада құрастырылған
пайдалы, пайдасыз тағамдар туралы құрастырылған тапсырмалары
орындау.
–Тамақ сенің өсуің мен дамуыңа
қажет. Адамдар тамақ дайындау
үшін
көгөніс, жеміс, сүт, жұмыртқа,
ет, балық, жарма, ұн және басқа азық- түлікті пайдаланады. Одан
ботқа, сорпа, салат, шырын, нан дайындайды. Денім сау болсын десең,
күніне үш-төрт рет тамақтан. Ас мәзірің түрлі пайдалы тағамнан
болуы керек. Өйткені тағам арқылы ағзамыз түрлі пайдалы дәрумендер
алады.
–Пайдалы тағамға не
жатады?
–Пайдасыз тағамға не
жатады?
Бірлескен
жұмыс
ЕБҚ және
ЕҚБ
Берілген суреттер арқылы
пайдалы тағамдар мен пайдасыз тағамдарды
сәйкестендіру.
ФС
тапсырмасы
2-тапсырма
«Коллаж әңгіме» әдісімен
орындалатын топтық жұмысқа қатысты әзірленген ресурстарды
тарату.
Мақсаты: оқушылардың сыни
ойлау және коммуникативтік дағдыларын
дамыту.
Сипаттамасы: оқушыларға түрлі
түсті қима суреттер беріледі. Олар суреттерді флипчартқа
жабыстырып, әңгіме
құрастырады.
Коллаждағы сусындарға жарнама
жасау.
Сергіту
сәті
Оқушылар топ болып тұрады.
Егер оқушыларға пайдалы тағам атауы айтылса қол шапалақтайды,
пайдасыз тағам атауы айтылса аяқпен
топырлатады.
Топтық
жұмыс
Топтық жұмыс (Әр топ өз
жұмысына дескриптор
құрастырады)
-
топ Дұрыс тамақтануға түскі ас
мәзірін құрастыру
(Әр топ өз жұмысына
дескриптор құрастырады)
-
топ Дұрыс тамақтану ережелерін
құрастыру
(Әр топ өз жұмысына
дескриптор құрастырады)
-
топ Шағын маркет сөрелерінен
денсаулыққа
пайдалы және зиян тағамдарды
алып ,адам ағзасына қаншалықты пайдалы зиянды екенін
айту
(Әр топ өз жұмысына
дескриптор құрастырады)
Топтық жұмысты әр топ бір-
бірін екі жұлдыз бір тілек арқылы
бағалау
(Әр топ өз жұмысына
дескриптор құрастырады)
ҚЖ:
Жұптық
жұмыс
«Білгенің
жөн»
Дұрыс тамақтану ережелерін
құру. Адам макеті беріледі сол макетке
балалар
тамақтардың қайсысымен қай
бала тамақтанатынын тап.
«Бізбен бірге қайтала!»
Мұғалім сөзі:
Жеміс пенен көгөніс Нан, сүт,
ет берер күн.
Дәрумен тағам нәр берер, Оны
жұрт бағалар.
«Дәрумендер сыры» слайдын
көрсету.
Кері
байланыс
«Ашық
микрофон» әдісі.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Өткенді
пысықтайды
Берілген
Үлестірме қағаздарды
таңдап
топтарға
бөлінеді.
Дұрыс тамақтану туралы
айтады
Тапсырмаларға жауап
береді
Дұрыс
тамақтану
https://imektep.kz
/kz/duris-
tamaktanu
Сұрақтарға жауап
береді
Жеке жұмыс
жасайды
Таратылған қималардан картон
қағазда пайдалы, зиянды тағамдардан коллаж
жасайды.
Ойын
ойнайды
Топпен посторды
қорғау
Жұптасып тамақтану ережелерін
құрады.
•күніне 3-4 рет ас
қабылдау;
•асықпай
тамақтану;
•асты дұрыс
шайнау;
•зиянды тағамдардан
аулақ
болу.
Кері байланыс
жасайды
|
Дескриптор:
Адамның даму кезеңдерін
біледі
Өз отбасының мүшелерінің жас
ерекшеліктерін айтты
Дескриптор:
Оқушылар мұғалімнің
сұрақтарына жауап беріп, пайдалы, пайдасыз тағамдарды
атады.
Дұрыс тамақтанудың пайдасын
білді
Дескриптор:
Пайдалы тағамдар мен пайдасыз
тағамдардың тізімін
жасады.
Суреттерін салды, бірлесіп
жұмыс жасады
Дескриптор:
Тағамдардың пайдалы немесе
пайдасыз екенін анықтайды, ойын
дәлелдейді;
Тағамдардың пайдалы немесе
пайдасыз екенін анықтайды, ойын дәлелдеуде
қиналады
Дескриптор:
Сусындарға жарнама
жасайды
Пайдалы тағамдарды
біледі
«Фигуралар» әдісі арқылы
бағалайды. Жұлдызша –
«Жарайсың!».
Тіктөртбұрыш
–
«Жақсы!».
Үшбұрыш
–
«Талпын!».
«Білім қоржыны»
әдісі
|
Суреттер
пы
Энциклопедиялар, төменгі сынып
балаларына арналған анықтама
лықтар,
интернет
QR-код арқылы жасалған бейне
жазба
https://forms.gle/xcHSNm5emen47h1D6
Ойынға қажетті
заттар
Сусын
түрлері
Стикерлер
|