Дұрыс тамақтану қағидасы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дұрыс тамақтану қағидасы

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

МЕКТЕП: Ыбырай Алтынсарин атындағы ЖОББМ

КҮНІ:22.02

Мұғалім: Габбасова Б.З.

СЫНЫП: 7

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Дұрыс тамақтану қағидасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау;

7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәтіндік ақпаратты түсіну, шылау түрлерін ажырата білу;

Көпшілігі: мәтіндікақпаратты интерпретациялау , шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану;

Кейбір оқушылар: мәтіндік ақпаратты интерпретациялау, шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану.

Бағалау критерийі

  • мәтіндік ақпаратты интерпретациялайды

  • шылау түрлерін ажырата біледі

  • тілдесім барысында орынды қолданады.

Жоспар:

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы









































Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді.

«Суретті карта» әдісі арқылы өтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап беріп, жаңа материалдың тақырыбына болжам жасайды.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Тақырыпты болжау.

  • Суретте не бейнеленген?

  • Суреттерге байланысты қандай ой айтасыңдар?

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

1-оқылым мәтіні. Мәтінді оқып, дұрыс тамақтану қағидасын кластер әдісімен түсіндіріңдер. «Еркін жазу» әдісімен дұрыс тамақтану туралы өз ойларыңды жазыңдар.

ТЖ. Мәтіндегі ақпаратты «Кластер» әдісімен түсіндіріңдер.

Овал 18

Дескриптор:


  • Мәтіндегі маңызды ақпараттарды анықтайды;

  • ақпараттарды «Кластер» әдісімен талдап жазады.

ҚБ

ЖЖ. Мәтін бойынша «Қиын» және «оңай» сұрақтар құрастырады.


ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН


ЖЖ. «Т кестесі» бойынша шылаудың түрлерін ажыратады.

Дескриптор:

  1. мәтіндегі септеулік шылауларды табыңдар;

  2. сөзге немесе сөйлемге қандай мән үстеп тұрғанын анықтайды;

ҚБ



Бекіту. Жеке жұмыс. Өз тамақтану қағидаларын құрастырады.

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.




Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.







Мәтінді оқып, дұрыс тамақтану қағидасын кластер әдісімен түсіндіріңдер. «Еркін жазу» әдісімен дұрыс тамақтану туралы өз ойларыңды жазыңдар.








Мәтіндегі ақпаратты «Кластер» әдісімен түсіндіріңдер.

Пайдалы кеңес алады.







Дескриптор:

Сұрақтарға шынайы өмірмен байланыстыра отырып жауап береді;

Тақырып аясында сыни пікір білдіреді.

Грамматикалық тақырыпты меңгереді.







Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды.



Өз тамақтану қағидаларын құрастырады.








ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап



















ҚБ



























ҚБ

7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы



















7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы





(http://ukc-astana.kz/ru/ 1059-durys-tamaktanu

















Рефлексия





Кері байланыс: Сабақтың соңында мұғалім бағалау критерийлері мен сабақ мақсаттарына қайта оралады. Сабақ мақсатына қаншалықты қол жеткізгендері туралы бірге талқылайды. Кері байланыс

Мұғалім оқушыларға рефлексия парағын үлестіреді.

«Ватсап» әдісі арқылы кері байланыс алады.

Үй тапсырмасы: 5-тапсырма

Оқушылар сабақ соңында өз айларымен бөлісіп, топ ішінде талқылайды.

Мұғалім талқылауға қатысып, оны қорытындылайды




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
24.07.2025
131
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі