ДЫБЫС АЙТУ БҰЗЫЛЫСТАРЫН ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСЫНДАҒЫ КЕЗЕҢДЕРДЕГІ ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ ЖОСПАРЛАРЫ
Дайындық кезеңіндегі логопедиялық сабақтың жоспары
Тақырыбы:_____________________________кезеңі_____________________
Мақсаты__________________________________________________________
Міндеттері___(білімділік, түзетушілік, тәрбиелік)_______________________
Құрал – жабдықтар:
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.Мақсатын баяндау.
III.Артикуляциялық гимнастика.
IV.Тыныс алу жаттығулары.
V.Фонематикалық естуін қалыптастыру бойынша жұмыс.
VI.Логикалық ойлауын дамытуға арналған тапсырма.
VII.Артикуляциялық гимнастика.
VIII.Дыбысты талдау, жинақтау бойынша жұмыс
IX.Үйге тапсырма.
X.Сабақ қорытындысы.
Дыбысты қою кезеңіндегі логопедиялық сабақтың жоспары
Тақырыбы:________________________________кезеңі___________________
Мақсаты__________________________________________________________
Құрал – жабдықтар:
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.Мақсатын баяндау.
III.Артикуляциялық гимнастика.
IV.Дыбысты қою.
V.Жеке дыбыстың айтылуын бекіту.
VI.Фонематикалық естуін қалыптастыру бойынша жұмыс.
VII.Дыбыс пен таңбаны сәйкестендіру.
VIII.Үйге тапсырма.
IX.Сабақ қорытындысы.
Дыбысты машықтандыру кезеңіндегі логопедиялық сабақтың жоспары
Тақырыбы:________________________________кезеңі___________________
Мақсаттары________________________________________________________
Құрал – жабдықтар:
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.Мақсатын баяндау.
III.Артикуляциялық гимнастика.
IV.Дыбыстың артикуляциясын, оның жеке айтылуын анықтау, сипаттама беру (жасалу тәсілі және орны бойынша).
V.Дыбысты буындарға, сөздерге, фразаларға, байланыстырып сөйлеуіне енгізу
VI.Дыбыстық талдау, жинақтауды қалыптастыру бойынша жұмыс.
VII.Үйге тапсырма.
VIII.Сабақ қорытындысы.
Дыбысты ажырату кезеңіндегі логопедиялық сабақтың жоспары
Тақырыбы:_________________________________кезеңі__________________
Мақсаттары_______________________________________________________
Құрал – жабдықтар:
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.Мақсатын баяндау.
III.Артикуляциялық гимнастика.
IV.Шатастыратын дыбыстар артикуляцияларындағы ұқсастық пен айырмашылықтарын анықтау және оларға сипаттама беру. Дыбыстарды таңбалармен белгілеу.
V.Дыбысты талдау, жинақтау бойынша жұмыс
VI.Үйге тапсырма.
VII.Сабақ қорытындысы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ДЫБЫС АЙТУ БҰЗЫЛЫСТАРЫН ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСЫНДАҒЫ КЕЗЕҢДЕРДЕГІ ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ ЖОСПАРЛАРЫ
ДЫБЫС АЙТУ БҰЗЫЛЫСТАРЫН ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСЫНДАҒЫ КЕЗЕҢДЕРДЕГІ ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ ЖОСПАРЛАРЫ
ДЫБЫС АЙТУ БҰЗЫЛЫСТАРЫН ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСЫНДАҒЫ КЕЗЕҢДЕРДЕГІ ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ ЖОСПАРЛАРЫ
Дайындық кезеңіндегі логопедиялық сабақтың жоспары
Тақырыбы:_____________________________кезеңі_____________________
Мақсаты__________________________________________________________
Міндеттері___(білімділік, түзетушілік, тәрбиелік)_______________________
Құрал – жабдықтар:
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.Мақсатын баяндау.
III.Артикуляциялық гимнастика.
IV.Тыныс алу жаттығулары.
V.Фонематикалық естуін қалыптастыру бойынша жұмыс.
VI.Логикалық ойлауын дамытуға арналған тапсырма.
VII.Артикуляциялық гимнастика.
VIII.Дыбысты талдау, жинақтау бойынша жұмыс
IX.Үйге тапсырма.
X.Сабақ қорытындысы.
Дыбысты қою кезеңіндегі логопедиялық сабақтың жоспары
Тақырыбы:________________________________кезеңі___________________
Мақсаты__________________________________________________________
Құрал – жабдықтар:
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.Мақсатын баяндау.
III.Артикуляциялық гимнастика.
IV.Дыбысты қою.
V.Жеке дыбыстың айтылуын бекіту.
VI.Фонематикалық естуін қалыптастыру бойынша жұмыс.
VII.Дыбыс пен таңбаны сәйкестендіру.
VIII.Үйге тапсырма.
IX.Сабақ қорытындысы.
Дыбысты машықтандыру кезеңіндегі логопедиялық сабақтың жоспары
Тақырыбы:________________________________кезеңі___________________
Мақсаттары________________________________________________________
Құрал – жабдықтар:
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.Мақсатын баяндау.
III.Артикуляциялық гимнастика.
IV.Дыбыстың артикуляциясын, оның жеке айтылуын анықтау, сипаттама беру (жасалу тәсілі және орны бойынша).
V.Дыбысты буындарға, сөздерге, фразаларға, байланыстырып сөйлеуіне енгізу
VI.Дыбыстық талдау, жинақтауды қалыптастыру бойынша жұмыс.
VII.Үйге тапсырма.
VIII.Сабақ қорытындысы.
Дыбысты ажырату кезеңіндегі логопедиялық сабақтың жоспары
Тақырыбы:_________________________________кезеңі__________________
Мақсаттары_______________________________________________________
Құрал – жабдықтар:
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.Мақсатын баяндау.
III.Артикуляциялық гимнастика.
IV.Шатастыратын дыбыстар артикуляцияларындағы ұқсастық пен айырмашылықтарын анықтау және оларға сипаттама беру. Дыбыстарды таңбалармен белгілеу.
V.Дыбысты талдау, жинақтау бойынша жұмыс
VI.Үйге тапсырма.
VII.Сабақ қорытындысы.
шағым қалдыра аласыз













