Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспары
Бөлім
Мультимедиа
Педагогтың
аты-жөні
Күні
Сынып
2
Қатысушалыр
саны
Қатыспағандар
саны
Сабақтың
тақырыбы:
Дыбыстың
әсерлері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
2.1.1.1 енгізу шығару
құрылғыларын ажырату;
Сабақтың
мақсаты:
Дыбыстық
әсерлерін біледі
Сабақтың
барысы:
Сабақтың кезені/
уақыт
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
3
минут
Амандасу
Оқушыларды
түгендеу
«Суреттер сөйлейді» әдісі
арқылы алдыңғы білімді еске түсіреді
Сабақтың
тақырыбы:Дыбыс
әсерлеріСабақтың
мақсаты:2.1.1.1 енгізу шығару
құрылғыларын ажырату;
Ойлан
сұрақтары:
Қоршаған ортадан қандай
дыбыстарды қабылдайсың?
Қандай дыбыс түрлерін
білесің?
Дыбысты компьютерден
қандай құрылғылардың көмегімен тыңдайсың?
Домбыра – қазақ
халқының екі ішекті, көп пернелі музыкалық
аспабы.
Дыбыстық әсер – жасанды
түрде жасалған немесе күшейтілген дыбыс
Өзінен дыбыс шығаратын
дене немесе табиғат құбылыстары дыбыс көздері деп
аталады. Дыбыс
көздері табиғи және жасанды болып екіге бөлінеді.
Компьютерде дыбыстық файл орындалғанда
оның әсерін реттейтін микшер программасы бар.
Динамиктен,
интернеттен т.б. шығатын дыбыстарды микшердің көмегімен
реттейді
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
4.Сұраққа жауап
береді
Сандар
Сабақтың
ортасы
5
минут
10
минут
15
минут
Жұмыс дәптерімен тапсырмалар
ұсыну
1
тапсырма
2
тапсырма
3
тапсырма
Практикалық
тапсырма
Дескриптор:
Кестедегі мәлімметердің дұрыс
бұрысын анықтайды
Дескриптор:
Табиғи және жасанды көздерін
анықтайды
Жағымды және жағымсыз дыбыс
әсерлерін анықтайды
Дескриптор:
Диктафонды іске
қосады
Дыбыс
жазады
Дауыстың шығуын
тексереді
Компьютер
Оқулық
Даптер
Сабақтың
соңы
5
минут
Сабақты
бекіту
«Серпілген сұрақтар »
әдісі
бүгінгі терминдерді
қайталайды
• Микшер программасының
қызметі не? Дыбысты компьютерде тыңдау үшін командаларды қандай
реттілікпен орындау керек?
• Табиғи және жасанды
дыбыс көздеріне үш мысалдан келтір.
• Жазық далада жаңғырық
шығуы мүмкін бе? Неге?
Ережелерді есіне
түсіреді
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз