Материалдар / Дыбыс .Буын.Сөз.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дыбыс .Буын.Сөз.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлісу
Авторы:
16 Мамыр 2023
253
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

11 жаллпы орта білім беретін мектеп

Пәні:

Әліппе

Бөлім:

Әліппеге дейінгі кезең

Педагогтің аты-жөні:

Мухитова А С

Күні:

.

Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

11 сабақ. Дыбыс. Буын. Сөз. Сөмкеңде нелер бар?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

Сөзге дыбыстық талдау жасайды; дауысты дыбыстардың буын құрайтынын біледі, буын санын анықтайды; дыбыстың графикалық сызбасын таниды; байланыстырып сөйлейді; дәптер бетінде берілген суреттерді бояйды, сурет салады, түрлі бағытта сызықтар жүргізеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі

сызықтарын сақтап, әріп элементтерін жазады.

Сабақтың мақсаты

Талдауға, ажыратуға, салыстыруға, жалпылауға үйренеді; байланыстырып сөйлейді.

Оқу құралдарын ұқыпты, таза ұстауға үйренеді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу

Түсіну

Талдау

Жинақтау

Бағалау критерийлері


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





Өткенді пысықтау










Сабақтың ортасы





































Сергіту сәті





























Сабақты қорыту














Рефлексия





Сәлемдесу

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық тренинг



Өткенді пысықтау


Үй тапсырмасы

Үйде бар жемістер мен көкөністерге сипаттама айтуға дайындалып келу


Тақырыпты ашу

«Сөмкеңде не бар?» ойынын ойнату

Сөмкесін ашып, оқу құралдарын түгелдейді


Жаңа тақырып

Оқылым.

Суреттерді сызбаның көмегімен буындап «оқу». Әр буындағы дыбыстарды бір-бірінен ажырату.



КІТАП ДӘПТЕР


Группа 1 Группа 2


К

І

Т

А

П

Т

А

Р



Д

Ә

П

Т

Е

Р

Л

Е

Р


Жекеше түрі-кітап,дәптер

Көпше түрі-кітаптар, дәптерлер


Бұлар-оқу құралдары.


ЕБҚ

Оқу құралдарының біреуіне сипаттама айтады


Дәптер, қалам, өшіргіш

Оқулығым тамаша!

Әдемі етіп жазамын,

Көз тоймайды қараса!




Оқушылар әр суреттің дыбыстық сызбасын қызыл және көк дөңгелекшелермен толықтырады

Осы сөздердегі кедергіге ұшырап, қысқа айтылатын дауыссыз дыбыстарды айтады: с, з, ғ, ш, қ, л, м.



Жазылым

Бала қолының ұсақ бұлшықеттерін дамыту үшін төменде берілген жазуға даярлау жұмыстарын басшылыққа алу:

жазу дәптері бетіндегі кеңістікті бағдарлау;

заттарды сызықтар арқылы қосу;

дәптер бетіндегі суреттерді бояу;

әртүрлі (түзу, қисық, сынық) сызықтар сызу;

үзік сызықтарды бастырып жүргізу;

әріп элементтерін бастырып жазу.


Қорытындылау


Саралау тапсырмаларын орындату:

1- деңгей:

«Бор» сөзіндегі дыбыстарды ажырат.

2- деңгей:

«Сыныпта бормен не істейді?» сұрағына жауап бер.

3- деңгей:

«Сыныпта ақ бор бар» сөйлемін сызбамен көрсет.



Сөздерге дыбыстық талдау жасап келу.

Буынға бөлуді меңгеру





Шаттық шеңберін құрады





Сипаттама жасап, сөздерге дыбыстық талдау жасайды



Өз сөмкелерінде не барын айтады







Оқушылар алдымен кітап, дәптер суреттерін сызбаның көмегімен буындап «оқиды».

Сонан соң кітаптар, дәптерлер суреттерін «оқиды». Соңғы суреттегілердің көптік мағынаны білдіріп тұрғаны сандарына сәйкес танытылады. Сөздің әр буынындағы дыбыстарды бір-бірінен ажыратады.




Сөйлеу мәнеріне жаттығады.


Хормен айтады





Сызғыш, қалам, қарындаш, ермексаз суреттеріне сәйкес келетін сызбаларды табады..




Үзік сызықтарды бастырып жүргізеді.

Әріп элементтерін бастырып жазады.






Саралау тапсырмала

рын орындайды.




Үйге тапсырма алады




Кері байланыс береді



Мақтап, мадақтап отыру









ҚБ:











Тамаша жауап!













Жарайсың!



Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!