2.
(G)=Тақырыбы: Дыбыс толқындары. Дыбыс
жылдамдығы.
Мақсаты: Дыбыстың толқынды таралуына
ортаның қажет екендігін және толқын жылдамдығының әртүрлі ортада
әртүрлі екендігін түсіну;
Мұғалім
іс-әрекеті: Оқушыларды кездейсоқ таңдау
арқылы топқа бөледі. Топтарға тақырыптыр бөліп береді. Жұмыс
барысын түсіндіреді.
Оқушы
іс-әрекеті: Оқушылар осы шығын тәжірибені
бақылап,өз ойларымен бөліседі.
Бағалау: Бағалау критерийлері бойынша
оқушылар бір-бірін бағалайды.
3.
(Т1)Тақырыбы:
Видео
көрсетілім
Мақсаты:
Толқындық қозғалысты сипаттайтын шамаларды
анықтау
Мұғалім
іс-әрекеті: Оқушыларға виде
көрсетеді. Видео бойынша сұрақтар қояды.
Оқушы
іс-әрекеті: Видео қарайды. Сұрақтарға
жауап береді.
Кері байланыс:
Мұғалім-оқушы.
Тақырыбы:
Адам дыбысты қалай
естиді?
Мақсаты:
Оқушылардың пікірін тыңдау. Адамның дыбысты
қалай еститіндігін анықтау
Мұғалім
іс-әрекеті:
-
Оқушыларға «Адам дыбысты қалай
естиді?» сұрақ қояды. Оқушылардың пікірін
тыңдайды.
-
Оқушыларға видео
көрсетеді.
Оқушы
іс-әрекеті:
-
Қойылған сұраққа өз пікірлерін
жауап береді.
-
Видео көрсетілімді
қарайды.
Кері байланыс:
мұғалім-оқушы
Бағалау:
Бағалау
критерийлері
|
Дискрипторлар
|
Талдау:
- Дыбыс толқындарын суреттер
немесе видеоролик арқылы түсіндіре алады
|
-
Дыбысқа анықтама
береді.
-
Дыбысты сипаттайтын шамаларды
айтады.
-
Адам дыбысты қалай
естиді?-сұраққа жауап береді.
|
(G)Тақырыбы: «Дыбыс»
тақырыбына сандық есептер шығару.
Мұғалім
іс-әрекеті: Оқушыларға есептер
мазмұнымен таныстырып, есеп жазылған парақшаларды
үлестіреді
Оқушы
іс-әрекеті: Есептерді
орындайды.
Бағалау: Бағалау критерийлері бойынша
оқушылар өз-өздерін бағалайды.
Кері
байланыс: мұғалім-оқушы,
оқушы-оқушы
Мұғалім
іс-әрекеті: рефлексия
жүргізеді.
|