Материалдар / Дыбыс. Дыбыстық акустика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дыбыс. Дыбыстық акустика

Материал туралы қысқаша түсінік
Толық мәлімет. Дыбыс. Дыбыс сипаттамасы. Акустикалық резонанс жайлы түсіндрілім. Слайд. Құбылыс жайлы анықтамалық. Дыбыстық толқындарлы да қамтиды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2021
607
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.4.А Дыбыс

Мектеп: Ю. А. Гагарин атындағы №1 Күршім орта мектебі

Күні:03.03.2021


Мұғалімнің аты-жөні: Қалматаев Ғалым.

Машықкер: Жағдай Жайдар

Сынып: 9 а(I,II);9 б.


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: 0


Сабақ тақырыбы

Дыбыс, дыбыстың сипаттамалары, акустикалық резонанс, жаңғырық.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.5.15 дыбыстың пайда болу және таралу шарттарын атау;

9.2.5.16 дыбыс сипаттамаларын дыбыс толқындарының жиілігі және амплитудасымен сәйкестендіру;

9.2.5.17 резонанстың пайда болу шарттарын атау және оның қолданылуына мысалдар келтіру;

9.2.5.18 жаңғырықтың пайда болу табиғатын және оны қолдану әдістерін сипаттау;

9.2.5.19 табиғатта және техникада ультрадыбыс пен инфрадыбысты қолдануға мысалдар келтіру

Сабақ мақсаттары

Бағыттаушы сұрақтар

Дыбыс дегеніміз не?

Дыбыс әртүрлі ортада қалай таралады?

Неліктен дыбыстың таралу жылдамдығы әртүрлі?

Бағалау критерийлері

Оқушылар біледі:

Білу:

- Дыбыс толқындарының пайда болу процесін біледі;

Түсіну:

- Әртүрлі ортадағы дыбыс толқындарының таралу ерекешеліктерін түсінеді;

Қолдану:

Дыбыс толқынын сипаттайтын шамаларды есептер шығаруда қолдана алады

Талдау:

- Дыбыс толқындарын суреттер немесе видеоролик арқылы түсіндіре алады

Жинақтау: Толқындарды демонстрациялап, эксперименттік тапсырмаларды қортындылай алады

Пәнаралық байланыстар

Математика (дәрежелермен амалдар орындау)


АКТ қолдану дағдылары

Ресурстардағы берілген сайттармен жұмыстану

Бастапқы білім

Толқындық қозғалыс. Электромагниттік толқындар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


1.(W)= Тақырыбы: « Ой шақыру» стратегиясы

Мақсаты: Сөзжұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу .

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға сөзжұмбақ шешуді ұсынады. Сабақтың тақырыбы ашылғаннан соң оқу мақсаттары айтылады және қазақша-орысша-ағылшынша сөздік беріледі.

Оқушы іс-әрекеті:Жеке жұмыстана отырып сөзжұмбақты шешеді. Оқушылар мұғаліммен бірге сөздерді қайталайды.
Кері байланыс: Мұғалім-оқушы.

.Презентация,

?

Сабақтың ортасы




























































2. (G)=Тақырыбы: Дыбыс толқындары. Дыбыс жылдамдығы.

Мақсаты: Дыбыстың толқынды таралуына ортаның қажет екендігін және толқын жылдамдығының әртүрлі ортада әртүрлі екендігін түсіну;

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларды кездейсоқ таңдау арқылы топқа бөледі. Топтарға тақырыптыр бөліп береді. Жұмыс барысын түсіндіреді.

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар осы шығын тәжірибені бақылап,өз ойларымен бөліседі.

Бағалау: Бағалау критерийлері бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды.


3. (Т1)Тақырыбы: Видео көрсетілім

Мақсаты: Толқындық қозғалысты сипаттайтын шамаларды анықтау

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға виде көрсетеді. Видео бойынша сұрақтар қояды.

Оқушы іс-әрекеті: Видео қарайды. Сұрақтарға жауап береді.

Кері байланыс: Мұғалім-оқушы.

Тақырыбы: Адам дыбысты қалай естиді?

Мақсаты: Оқушылардың пікірін тыңдау. Адамның дыбысты қалай еститіндігін анықтау

Мұғалім іс-әрекеті:

  1. Оқушыларға «Адам дыбысты қалай естиді?» сұрақ қояды. Оқушылардың пікірін тыңдайды.

  2. Оқушыларға видео көрсетеді.

Оқушы іс-әрекеті:

  1. Қойылған сұраққа өз пікірлерін жауап береді.

  2. Видео көрсетілімді қарайды.

Кері байланыс: мұғалім-оқушы

Бағалау:

Бағалау критерийлері

Дискрипторлар

Талдау:

- Дыбыс толқындарын суреттер немесе видеоролик арқылы түсіндіре алады


  1. Дыбысқа анықтама береді.

  2. Дыбысты сипаттайтын шамаларды айтады.

  3. Адам дыбысты қалай естиді?-сұраққа жауап береді.


(G)Тақырыбы: «Дыбыс» тақырыбына сандық есептер шығару.

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға есептер мазмұнымен таныстырып, есеп жазылған парақшаларды үлестіреді

Оқушы іс-әрекеті: Есептерді орындайды.

Бағалау: Бағалау критерийлері бойынша оқушылар өз-өздерін бағалайды.

Кері байланыс: мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы

Мұғалім іс-әрекеті: рефлексия жүргізеді.

Қосымша 2

Камертон.

Суы бар ыдыс, қоңырау.














































?

Сабақтың соңы

Рефлексия жасау.

1. Бүгінгі сабақта біз не білдік?

2. Ал осы алған білімдерің сендерге не үшін керек?

3. Біз алдымызға қойған мақсатымызға жеттік пе?

4. Келесі сабақтардан қандай мағлұмат алғыларың келеді?

V Үй тапсырмасын беру:

§31. Дыбыс; 32. Дыбыстың сипаттамалары

26-жаттығу; №3-5

§§





Физика және астрономия;

9-сыныына арналған оқулық

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ барысында оқушылардың денсаулық және қауіпсіздік техникасы сақталды.








Қауіпсіздік техника ережелерін қайталау


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1.

2.


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!