Психологиялық
дайындық.
|
- Балалар, бүгін ерекше сабақ.
Бір-бірімізге қарап, тілек білдірейік. Сәттілік
тілейік.
- Ерте заманда әріптер барлығы
бір түсті болыпты. Олар тату – тәтті өмір сүріпті. Бір күні қатты
дауыл соғады.Желдің қатты соққаны сонша әріптердің барлығы
жан-жаққа шашырап ұшыпты.
А, ә, е, ё, и, о, ө, ү, ұ, ы,
і, э, ю, я – дыбыстары күнге күйіп қып-қызыл
болыпты.
Б, в, г, ғ, д, ж, з- дыбыстары
ағашқа қонып, ұяң болып
қалыпты.
Қ, к, п, т, ф, х, һ, ц, ч, ш,
щ- дыбыстары ағаштың діңіне қонып, қатаң
болыпты.
Л, м, н, ң, р, й, (у) –
дыбыстары бұлтқа қонып, үнді
болыпты.
-Олар күні бойы
қайғырып-жылап, «Не
істейміз?» дейді. Ең жоғарыда тұрған
дауысты дыбыстар болған соң бәрін көріпті, ортақ шешімге келеді
екен.
Бұларды біз біріктірейік- деп,
келіседі. Барлық дыбыстар бірігіп дос болып буын, буыннан сөз
құрапты.
-Ал сөзден не
құралады?
-Сөйлем.
Дыбыс және әріпті қайталау.
«Ой қозғау стратегиясы».
Әріп
Дыбыс
көреміз жазамыз айтамыз
естиміз
-
Дыбыс туралы не
білеміз?
-
Нешеге бөлінеді? (дауысты,
дауыссыз)
-
Дауыстылар нешеге
бөлінеді?(жуан, жіңішке, ашық,
қысаң)
-
Дауыссыздар нешеге
бөлінеді?(қатаң, ұяң, үнді)
Қазақ алфавитінде неше әріп
бар?(42)
-
Дыбыс немен
таңбаланады?
Көркем жазу минуты Л
л Л
л
Лақтыру –
іс-әрекет
Сөздегі дыбыс саны мен әріп
санын жақша ішіне жаз.
ұйқы (4д,4ә) ояну (
)
билік ( ) мирас (
)
қою ( ) жаяу (
)
қуырдақ ( ) ошақ (
)
қоян ( ) қию (
)
-
|
|