Материалдар / Дыбыс және әріп

Дыбыс және әріп

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал үйден оқытылатын оқушыға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2021
848
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ: Логопедия

Мектеп: Е.Ш. Орақбаев атындағы ЖОББМ

Күні:

15.10.2020

Мұғалім:

Жалғасова Әмина

Тақырыбы:

Дыбыс және әріп

Оқу мақсаты:

Білімділік: дыбыс пен әріпке байланысты өткен білімді еске түсіріп, бекіту. Дыбыс түрлеріне талдау жасату. Сөздерді орфоэпиялық нормаға сай дұрыс айтып, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіру.

Дамытушылық: оқушылардың таным белсенділігін арттыру, ойын, тілін дамыту.

Тәрбиелілік: оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыта отырып, адамгершілік негіздеріне тәрбиелеу.







Көрнекілігі:











«Әріптер әлемі» ертегісіне арнап салынған сурет, тірек сызба, ребус, суреттер, ұлағатты сөз.

.




.


Жоспар

Сабақтың жүрісі:


Жоспарланған жаттығулар (жаттығуларды бос

орындарға қойыңыз)

Ресурстар


Психологиялық дайындық.



































- Балалар, бүгін ерекше сабақ. Бір-бірімізге қарап, тілек білдірейік. Сәттілік тілейік.


- Ерте заманда әріптер барлығы бір түсті болыпты. Олар тату – тәтті өмір сүріпті. Бір күні қатты дауыл соғады.Желдің қатты соққаны сонша әріптердің барлығы жан-жаққа шашырап ұшыпты.

А, ә, е, ё, и, о, ө, ү, ұ, ы, і, э, ю, я – дыбыстары күнге күйіп қып-қызыл болыпты.

Б, в, г, ғ, д, ж, з- дыбыстары ағашқа қонып, ұяң болып қалыпты.

Қ, к, п, т, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ- дыбыстары ағаштың діңіне қонып, қатаң болыпты.

Л, м, н, ң, р, й, (у) – дыбыстары бұлтқа қонып, үнді болыпты.

-Олар күні бойы қайғырып-жылап, «Не істейміз?» дейді. Ең жоғарыда тұрған дауысты дыбыстар болған соң бәрін көріпті, ортақ шешімге келеді екен.

Бұларды біз біріктірейік- деп, келіседі. Барлық дыбыстар бірігіп дос болып буын, буыннан сөз құрапты.

-Ал сөзден не құралады?

-Сөйлем.

Дыбыс және әріпті қайталау. «Ой қозғау стратегиясы».



Әріп Дыбыс

Shape4 Shape3 Shape1 Shape2




көреміз жазамыз айтамыз естиміз




  1. Дыбыс туралы не білеміз?

  2. Нешеге бөлінеді? (дауысты, дауыссыз)

  3. Дауыстылар нешеге бөлінеді?(жуан, жіңішке, ашық, қысаң)

  4. Дауыссыздар нешеге бөлінеді?(қатаң, ұяң, үнді)

Қазақ алфавитінде неше әріп бар?(42)

  1. Дыбыс немен таңбаланады?

Көркем жазу минуты Л л Л л

Лақтыру – іс-әрекет


Сөздегі дыбыс саны мен әріп санын жақша ішіне жаз.

ұйқы (4д,4ә) ояну ( )

билік ( ) мирас ( )

қою ( ) жаяу ( )

қуырдақ ( ) ошақ ( )

қоян ( ) қию ( )






































Сабақты қорытындылау.

Жылулық шеңбері Қуанышты хабарлама. Мадақтау.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ