Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дыбыс және оның сипаттамалары. Акустикалық резонанс. Жаңғырық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
Мектеп директоры
________________
У.Д Мамешова
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Дыбыс және оның сипаттамалары.
Акустикалық резонанс. Жаңғырық
Бөлім: |
Тербелістер және толқындар |
Педагогтің аты-жөні: |
Сагындыкова Салтанат Габитовна |
Күні: |
15.03.24 ж |
Сыныбы: 9 «Ә»` |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Дыбыс және оның сипаттамалары. Акустикалық резонанс. Жаңғырық |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
9.2.5.15 дыбыстың пайда болу және таралу шарттарын атау; 9.2.5.16 дыбыс сипаттамаларын дыбыс толқындарының жиілігі және амплитудасымен сәйкестендіру; 9.2.5.17 резонанстың пайда болу шарттарын атау және оның қолданылуына мысалдар келтіру; 9.2.5.18 жаңғырықтың пайда болу табиғатын және оны қолдану әдістерін сипаттау; 9.2.5.19 табиғатта және техникада ультрадыбыс пен инфрадыбысты қолдануға мысалдар келтіру |
Сабақтың мақсаты: |
-дыбыс толқындарының пайда болу процесін сипаттайды; - әртүрлі ортадағы дыбыс толқындарының таралу ерекшеліктерін түсіндіре алады; - дыбыс сипаттамаларымен (қаттылығы,жоғарылығы және тембрі) таныстырады және оларды ажырата біледі |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин
Өткен тарауды тексеру 7 мин.
5 мин
|
I. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " «Қоржындағы асық» арқылы топқа бөлу: І топ: Ультрадыбыстар ІІ топ: Инфрадыбыстар ІІІ топ: Резонанс IV топ: Жаңғырық «Wordwall» платформасында үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар: 1. Сыйымдылығы С электр конденсаторы мен индуктивтілігі L шарғыдан тұратын электромагниттік жүйені қалай атайды? Жауабы: Тербелмелі контур 2.Тербелмелі контурда пайда болатын электр және магнит өрістерінің периодты түрде өзгеріп отыруын қалай атаймыз? Жауабы: Элетромагниттік тербелістер 3.Электромагниттік тербелістің периоды қандай формуламен анықталады? Жауабы: 4. Тербелістердің серпімді ортаның бір бөлшегінен келесі бөлшегіне беріліп таралу процесі қалай аталады? Жауабы: Механикалық толқын 5. Механикалық толқынның қанша түрі бар Жауабы: 2 6. Бөлшектерінің тербелісі толқынның таралу бағытына перпендикуляр болатын толқынды қалай атайды? Жауабы: Көлденең толқын 7. Бөлшектерінің тербелісі толқынның таралу бағытында жүзеге асатын толқынды қалай атайды? Жауабы: Бойлық толқын 8. Толқын ұзындығының периодқа қатынасы қандай физикалық шаманы береді? Жауабы: Тоқын жылдамдығы «Сәйкестендір» Формулалардың өлшем бірлігі мен белгіленуін сәйкестендіру
|
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Кітаптағы материалдарды пайдаланып тапсырманы орындайды
|
ҚБ Жарайсың! «Домбыра пернелері» әдісі (Әр сұраққа дұрыс жауап берген сайын пернелері бір саты жоғары көтеріліп отырады
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
|
Презентация Интербелсенді тақта ДК экран Сұрақтар Wordwall платформасында сұрақтар беру
Эл тақта, ноутбуктар
Үлестірме қағаздар |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы. 15 мин.
7 мин |
Тақырыпқа қатысты бейнекөрсетілім Төрт топқа тақырыпқа қатысты реквизиттер беріледі (домбыра, қоңырау, камертон тб ). Сұрақ: Не? Қайлай? Қайда? Тақырыпты ашады Мұғалімнің түсіндірмесі «Джигсо» әдісі арқылы 4 топ өз тақырыптарын Jamboard тақтасында қорғайды 1 топ: Дыбыс және оның сипаттамалары 2 топ: Акустикалық резонанс 3. Ультрадыбыстар мен инфрадыбыстардың пайдасы мен зияны 4 топ: Жаңғырықтың пайда болу табиғатын және оны қолдану әдістерін сипаттау; Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. Оқыту мақсатына жетудегі бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: Топтық жұмыс МОДО тапсырмалары 1-топ Этил спиртіндегі толқынның жиілігі 20 кГц, ал жылдамдығы 1177 м/с болса, оның толқын ұзындығы Жауабы: 5,9см. 2-топ Жақын орналасқан екі жартастың ортасында тұрған адам қатты дауыстады. Ол екі жаңғырық естіді – біріншісін 1 с, екіншісін 1,5 с өткен соң. Жартастардың ара қашықтығы (дыбыстың таралу жылдамдығы 340 м/с) Жауабы: 425 м 3-топ Аңшы мылтық даусының жаңғырығын 4,5 с өткен соң естиді.Мылтық даусын шағылдыратын бөгеттің орналасу қашықтығы (дыбыстың таралу жылдамдығы 340 м/с) Жауабы: 765 м 4 -топ Бақылаушы биік таудың баурайынан 200 м қашықтықта тұр. Өзінің қатты дауыстаған сөзінің жаңғырығын еститін уақыты (дыбыстың таралу жылдамдығы 340 м/с) Жауабы:1, 2 с
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: Карточка сұрақтары: Адам құлағы қандай жиіліктегі дыбысты естиді? Жаңғырық дегеніміз не? Ауадағы дыбыстың таралу жылдамдығы қандай? Суда ше? Вакуумда дыбыс не себепті таралмайды?
|
Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, топпен өзара талқылайды. Jamboard тақтасына материал жинақтайды
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады.
Топпен есеп шығарады |
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Jamboard қа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |