Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Дыбыс жазу." Цифрлық сауаттылық. ҚМЖ. 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қыcқa меpзімді жоcпap
Дыбыс жазу
Бөлімі |
IV бөлім. Мультимедиа (ортақ тақырыбы: «Дені саудың жаны сау») |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні |
--- |
Сыныбы |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Дыбыс жазу |
Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты |
2.2.4.1 дыбысты жазу мен ойнату үшін программаларды пайдалану; |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Компьютерде дыбыс жазбаларын жазу программаларымен танысады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс- əрекеті |
Оқушының іс- əрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі (1-7 мин.) |
Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу. І. Қызығушылықты ояту. «Арқаға сурет салу» ойыны Бұл ойында барлық əрекетті үнсіз орындау керек. Оқушылар екі топқа бөлініп, бірінің артынан екіншісі тұрып, сап түзейді. Мұғалім ең артында тұрған оқушыларға бір заттың атауы жазылған қағаз ұсынады (мəселен, алма, алмұрт, жүзім, гүл, кітап, ағаш, автомəшине т.б.). Тапсырма: соңында тұрған оқушы үндемей, алдында тұрған оқушының арқасына əлгі заттың суретін саусағымен салады. Арқасына сурет салынған оқушы алдында тұрғанның арқасына өзінің арқасына салынған заттың суретін салады. Суреттер салынып біткеннен кейін, мұғалім соңғы оқушыдан арқасына салынған заттың атын сұрап, оны қағазда жазылғанмен салыстырады. /Бұл ойынды ойнату арқылы сыныпта психологиялық жағымды көңіл күй орнығады. Оқушылар сабаққа көтеріңкі көңіл күймен белсене қатысуына септігін тигізеді/. |
|||
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі |
Мұғалім өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру |
– Қандай тақырыптағы əуендерді тыңдауды ұнатасың? |
Мұғалім белсенділік танытқан |
|
|
мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар ұжымдық үлгіде жалпылама жауап береді. Егер сұраққа жауап дұрыс айтылмаса, мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап дұрыс жауабын табуға көмектеседі. |
|
оқушыларды «Отшашу» əдісі бойынша бағалайды. |
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша жеткізеді. Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерін еркін айтып, ешқандай сынға ұшырамауы керек. Қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады. |
|||
Сабақтың ортасы (31 мин.) |
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). (Ұ) Оқулықпен жұмыс. «Түртіп алу» əдісі Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарындағы ақпаратты оқып, берілген термин сөздер мен негізгі ұғымдармен танысады. |
Интерактивті тақта |
||
|
(МК, Ө) Практикалық жұмыс Компьютерде WaveRad программасын іске қос. Келесі командаларды ретімен орында:
командаларын орында. |
Интерактивті тақта |
||
|
(Т) «Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру» əдісі Сыныптастарды бағалау оқушылардан бірлесе жұмыс істеуді талап етеді. Əрине, ОҮБ-нің өзі бірлескен жұмысты білдіреді, сондықтан бірлескен жұмыс дағдысын айқын жəне анық қалыптастыру қажет. Ол үшін топпен бірлесе төмендегі тапсырманы орындау тапсырылады. |
1- тапсырма. Денсаулық туралы 3 мақал таңдаңдар. Осы мақалдарды оқытып, олардың дыбыстық жазба файлдарын сақтау алгоритмін жасаңдар.
Дескриптор:
|
Оқушылар бірін-бірі «Отшашу» əдісі бойынша бағалайды. |
Интерактивті тақта |
|
(Ж) «Суреттер сөйлейді» əдісі |
Дескриптор |
Жұптағы оқушылар бір- |
|
|
Интерактивті тақтадан төрт түрлі сурет көрсетіледі. Оқушылар суретке қарап жұмыс жасайды. 2-тапсырма Суретпен жұмыс. Заманауи цифрлық құрылғыларды пайдаланып, көпшілік ортада əн тыңдаудың ережесі мен гигиеналық талаптарын құрастырыңдар. |
|
бірін тапсырма орындау деңгейіне байланысты «От шашу» əдісі бойынша бағалайды. |
Интерактивті тақта |
|
(Ө) «Еркін микрофон» əдісі Оқушылар өз еркімен, қалағанынша микрофон тізгінін алып, 3-тапсырма бойынша өз ойын, пікірін айтады. 3-тапсырма –Отбасымен бірге отырғанда, қандай əн мен əуендерді тыңдағанды ұнатасыңдар? |
Дескриптор
|
Оқушылар өзін- өзі «Отшашу» əдісі бойынша бағалайды. |
|
Сабақтың соңы (7 мин.)
Сабақты бекіту. Рефлексия |
ІІІ. Ой толғаныс.
Оқушылар төменде берілген сұрақтарға жауап беру арқылы сабаққа қорытынды жасайды. –Дыбысты не үшін жазып, сақтаймыз? –Жақсы əн мен əуендердің адамға қандай пайдасы бар?
(Ө) «Үш пікір» əдісі Ортаға өтілген тақырыпты параққа жазып тастайды. Сол тақырып төңірегінде əр оқушының 3 пікір айтуына мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша (шпажка т.б. майда заттар) беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын ортадағы қорапқа тастап отырады. Бұл əдіс сыныптағы оқушылардың бəрі тең дəрежеде пікір білдіруіне мүмкіндік жасайды.
Мақсаты: оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды; жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Отшашу» əдісі арқылы бағалайды. |
|||
Саралау. Сіз
қандай тəсілмен
көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз
қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |