Дыбыс көздері ҚМЖ 2-сынып жаратылыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дыбыс көздері ҚМЖ 2-сынып жаратылыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Дыбыс көздері ҚМЖ 2-сынып жаратылыс
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Қоршаған орта

Пәні:

Жаратылыстану

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2 «»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Дыбыс көздері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.3.1 дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

Сабақтың мақсаты

Дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу


Құндылық

Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстау, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарау

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Қалай сөйлейді?» ойыны

Үй тапсырмасын тексеру

Қонжықтың көлеңкесін жасап, қорытынды шығар


«Серпілген сауал» әдісі

1.Дыбыс қалай пайда болады?

2.Дыбыстар қандай болады?

3.Тірі табиғаттағы дыбыстарды ата.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеуді білесің

Оқушылар сабаққа назар аударады.








Сұрақтарға жауап айтады


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!





Сабақ

тың ортасы

11 мин

1-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Саған сұрақ» әдісі

Мәтінді оқы.

Мәтін мазмұны мен суреттер бойынша сұрақтарға жауап бер.

1.Домбыраның үні қалай пайда болады?

2.Үрмелі аспаптардың ше?

3.Қандай музыкалық аспаптың үні қатты шығады?


ЕББҚ

Сұрақтарға жауап беруде қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Дыбыс неден тұрады?

1. домбыраның үнінің пайда болуын түсіндіреді

2.үрмелі аспаптардың үнінің шығуын айтады

3.үні қатты шығатын аспапты айтады











Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

-домбыраның үнінің пайда болуын түсіндіреді(1б)

-үрмелі аспаптардың үнінің шығуын айтады(1б)

-үні қатты шығатын аспапты айтады(1б)






ЕББҚ

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді

Оқулық

119-120-беттер


10 мин


















Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Жұптық жұмыс

«Мен саған, сен маған» әдісі

Дыбыс не арқылы тарайды?

Дыбыс толқындары не арқылы тарайды?



ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Дыбыс толқындары қандай денелер арқылы өтеді?


«Тралалалалала» әуеніне қол жаттығуына арналған қимылдар жаса

1. дыбыстың таралу жолын түсіндіреді

2.дыбыс толқындарының не арқылы тарайтынын түсіндіреді









Сұраққа жауап береді





Әуенге сәйкес қол жаттығуларын жасайды

«Комментарий» арқылы

Жұлдызшалар

Дескриптор:

-дыбыстың таралу жолын түсіндіреді(1б)

-дыбыс толқындарының не арқылы тарайтынын түсіндіреді(1б)


ЕББҚ

Дескриптор:

- тапсырманы орындайды





Жарайсыңдар!

Керемет!


Оқулық

121-бет

















Бейнежазба


10 мин




3 – тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Қорытынды» әдісі

Қандай дыбыс көздері болады?

Неліктен табиғатта тым – тырыс күй болмайды?





ЕББҚ

Қандай дыбыс көздері болады?

Талқылау сұрақтары:

1.Судың астында жүргенде дыбыс естіледі ме?

1. бірінші сұраққа жауап береді

2.екінші сұраққа жауап береді

3.себебін түсіндіреді

4.қорытынды шығарады







Сұраққа жауап береді

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

-бірінші сұраққа жауап береді(1б)

-екінші сұраққа жауап береді(1б)

-себебін түсіндіреді(1б)

-қорытынды шығарады(1б)

ЕББҚ

Дескриптор:

-сұраққа жауап береді

Оқулық

119-121-беттер

Сабақтың соңы


7 мин

Рефлексия

«Детальдарын қосу» әдісі

Жеке жұмыс істеу кезінде мұғалімге алған білімдерін көрсету үшін әр оқушы сабаққа байланысты бір сөйлем айтып, келесі оқушы сөйлемді көбейтіп жеткізуі қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты болуы керек.


Үйге тапсырма

Дыбыстың өсімдіктер мен жануарларға тигізетін әсері туралы қосымша ақпарат ізде. Хабарлама дайында.

Оқушылар «Детальдарын қосу» әдісінде бүгінгі өткен сабақ жайлы өз ойларын қысқа және кеңейтілген түрде айтады


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.04.2025
263
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі