1-тапсырма. Топтық жұмыс.
Мәтін
құрастыр. «Кластер»
әдісі.
Оқушылар
берілген сурет бойынша «Жарыс»
тақырыбына мәтін
құрастырады. Әр топ плакаттағы суреттерге өз қиялдарындағы жарысты
бейнелеп, мәтін құрастырады.
-Мәтін не туралы
айтылған?
-Жарыста кім
жеңеді?
- Кім жарыс мәресіне тез
жетеді?
-Мәтінде жиі қайталанып тұрған
қандай дыбыс бар?
Әр
топ «Бармақ» әдісі бойынша бірін-бірі
бағалайды.
2 тапсырма. Жұптық жұмыс.
Сөз құра. «Кім жылдам?» ойыны.Оқулық
92-бет.
Жаңбыр тамшыларында тұрған
буындардан сөз құрап, оны жазады,қай жұп көп сөз
жазады.
Жа, ға, са, лау, жа, сыл, жыл,
тыр, жа, уын, жа, рыс, Жа,рас, жү,зім, жу,
а
-Осы буындардан қандай сөздер
құрастырдыңыздар?
-Құрастырған сөздеріңізді
оқыңыздаршы.
-Ж дыбысы сөздің қай жерінен
естіп тұрмыз?
Оқушылар бірін-бірі
бағалайды. «Жауап беретін
әріптес әрбір дұрыс жауапқа 1 балл
беріледі.
3 тапсырма.
Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс. »Бастырып жазу»
әдісі
Оқушылар дәптерде берілген
әріп элементтерін жазады.
Ж_______________________________
Жж___________________________
________________ж______________________
___________жарыс__________________
Жарас_______________________________
Оқушыларды мұғалім бағалайды.
Мадақтау. Жарайсың!
Сергіту сәті
Видеодағы әуен ырғағымен билеу.
4 – тапсырма. Жұптық жұмыс.
Дыбыстық талдау. «Ойлан – жұптас – талқыла»
стратегиясы.
Әр жұпқа таратпа қағазға
жазылған сөздер беріледі. Оқушылар оған дыбыстық, буындық талдау
жасайды.
-Неше дыбыс
бар?
-Неше дауыссыз және дауысты
дыбыс бар?
-неше әріп
бар?
-Неше буыннан
құралған?
-Ж дыбысы қай буында
кездеседі?
Оқушылар бірін-бірі
бағалайды. Бір-біріне смайликтер
жабыстырады.
5-тапсырма. Жеке жұмыс. «Сәйкестендір»
әдісі.
Сөйлемдерді оқы.
Жайлауда ат жарысы өтуде. Жарастың жорғасы
мықты.Жанаттың аты желден де жүйрік.
____
• Сөйлемнен сызбаға сәйкес сөзді тауып
жаз.
_________ _____________
_______________
• Не байқадың? Сөзде неше дыбыс, неше әріп бар?
Неліктен?
Мұғалімнің
бағалауы. «Мадақтау» әдісі. Тамаша!
Керемет!
|