Материалдар / Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. Ж дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. Ж дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2018
970
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні:Сауат ашу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2

Күні:

Сынып: 1

Мектеп: Қ.И.Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейі

Мұғалімнің аты-жөні:Абикаева Жайнагуль Галымовна

Қатысқандар саны:24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

2.9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату.

Ж дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады
Көптеген оқушылар: Әріпті танып, ажыратып, дыбыспен сәйкестендіре отырып,мысал келтіреді. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жаза отырып, мысал келтіреді.

Кейбір оқушылар: әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жаза отырып өмірмен байланыстырады.


Бағалау критерийлері

Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді

Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады


Тілдік мақсаттар


Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз

Пәнге тән лексика мен терминология:

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Ж дыбысы мен әрпі

Құндылықтарды дарыту

Құрмет пен ынтымақтастық



Пән аралық байланыстар

әдебиеттік оқу, дүниетану



АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта



Бастапқы білім


Дыбыс пен әріп туралы біледі



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2-мин












2-мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар шаттық шеңберін құрып, барлығына сәттілік тілейді. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туады.

Ширату жаттығуы

«Шатасқан әріптер»

Оқушыға әріптер жазылған таратпа беріледі. Сол таратпадағы әріптерді біріктіріп сөз құрастырады.

Жарық, жапырақ, жұлдыз, қобдиша, кебеже, әже т.б.

«Миға шабуыл»әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

-Суретте не бейнеленген?

Суретте қай жыл мезгілі бейнеленген?

Бұл жерді не деп атайды?

Жайлау сөзі ж дыбысынан басталатынын аңғарта отырып, «Ж» дауыссыз екенін, оның сөз басында, ортасында келу үлгілерін көрсетіп, таңбасын үйрету.

Бүгін балалар біз сіздермен Ж әріпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру; жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу мақсатымен таныс боламыз.

Әріптер жазылған таратпа қағаз





Интер. тақта

жайлау суреті

Сабақтың ортасы

6 мин














3 мин















13 мин










2 мин




4 мин











5 мин

1-тапсырма. Топтық жұмыс. Мәтін құрастыр. «Кластер» әдісі.

Оқушылар берілген сурет бойынша «Жарыс» тақырыбына мәтін құрастырады. Әр топ плакаттағы суреттерге өз қиялдарындағы жарысты бейнелеп, мәтін құрастырады.

-Мәтін не туралы айтылған?

-Жарыста кім жеңеді?

- Кім жарыс мәресіне тез жетеді?

-Мәтінде жиі қайталанып тұрған қандай дыбыс бар?

Әр топ «Бармақ» әдісі бойынша бірін-бірі бағалайды.

2 тапсырма. Жұптық жұмыс. Сөз құра. «Кім жылдам?» ойыны.Оқулық 92-бет.

Жаңбыр тамшыларында тұрған буындардан сөз құрап, оны жазады,қай жұп көп сөз жазады.

Жа, ға, са, лау, жа, сыл, жыл, тыр, жа, уын, жа, рыс, Жа,рас, жү,зім, жу, а

-Осы буындардан қандай сөздер құрастырдыңыздар?

-Құрастырған сөздеріңізді оқыңыздаршы.

-Ж дыбысы сөздің қай жерінен естіп тұрмыз?

Оқушылар бірін-бірі бағалайды. «Жауап беретін әріптес әрбір дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.

3 тапсырма. Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс. »Бастырып жазу» әдісі

Оқушылар дәптерде берілген әріп элементтерін жазады.

Ж_______________________________

Жж___________________________

________________ж______________________

___________жарыс__________________

Жарас_______________________________

Оқушыларды мұғалім бағалайды. Мадақтау. Жарайсың!


Сергіту сәті

Видеодағы әуен ырғағымен билеу.


4 – тапсырма. Жұптық жұмыс. Дыбыстық талдау. «Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы.

Әр жұпқа таратпа қағазға жазылған сөздер беріледі. Оқушылар оған дыбыстық, буындық талдау жасайды.

-Неше дыбыс бар?

-Неше дауыссыз және дауысты дыбыс бар?

-неше әріп бар?

-Неше буыннан құралған?

-Ж дыбысы қай буында кездеседі?

Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бір-біріне смайликтер жабыстырады.

5-тапсырма. Жеке жұмыс. «Сәйкестендір» әдісі.

Сөйлемдерді оқы.

Жайлауда ат жарысы өтуде. Жарастың жорғасы мықты.Жанаттың аты желден де жүйрік.

____

Сөйлемнен сызбаға сәйкес сөзді тауып жаз.

Shape18 Shape17 Shape16 Shape15 Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

_________ _____________ _______________

Не байқадың? Сөзде неше дыбыс, неше әріп бар? Неліктен?

Мұғалімнің бағалауы. «Мадақтау» әдісі. Тамаша! Керемет!

Суреттер» http://go.mail.ru/redir
















Жаңбыр

тамшылары















Жұмыс дәптері









Видеоро

лик



Таратпа қағаз, смайлик








Таратпа қағаз

Сабақтың соңы

3 мин







«Ұялы телефон» әдісі.

Оқушылардың алдарындағы парақшаларды ұялы телефонның клавиатура тәрізді бір-біріне хабарлама жазады.

-көмек қажет болды

-қызықты болды

- өте жақсы

Парақша

лар ұялы телефон

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Топтық,жұптық жұмыстар. Мәтін құрастыруға суреттер беру. Барлық тапсырманы орындау кезінде уақытынан бұрын  тапсырманы 

орындаған оқушылар  үлгермей 

жатқан оқушыларға көмектеседі. Таратпа әріптерді, буындарды тарата отырып, сөз құрап, дыбыстық талдау жасау 

Топтық «Бармақ» әдісі,Жұптық «Жауап беретін әріптес», «Көңілді смайликтер» әдісі,мұғалімнің мадақтауы, өзін өзі бағалау арқылы бағалау.

Дескриптор:

- сөйлемдерді қатесіз оқиды

- сызбаға сәйкес сөзді анықтайды

- сөздегі дыбыс пен әріп санын анықтайды






мектептегі қауіпсіздік ережелерін сақтау;

-оқу құралдарын дұрыс қолдану


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!