Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дыбыстарды ажыратуға арналған дидактикалық ойындар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні:10.01.2019 ж Сынып: 1 «Ә» Пәні: Сауат ашу Мұғалімі: Базылова Н.М |
Қатысқандар саны: 11 Қатыспағандар саны:0 |
||
Сабақтың тақырыбы |
Саяхат Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
Тілдік құзыреттілік |
Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
№1 Оқылым. Орманда. №2 Ойлан,тап. Қайсысында ң бар? Суретпен жұмыс. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Сергіту сәті 1 минут |
Әппақ болып таң атты, Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Қызықты тапсырма 8 минут Аяқталуы 16 минут |
Топтық жұмыс Суреттің аттарын тауып , қатесіз жазу 1-топ-Қоңырау, жаңғақ, 2-топ- ұшақ, қайың, 3-топ арыстан,алма, Тіл ширату сәті: Жаңылтпаш айту 1 Шұңғыл шұңқыр, Шұңқыл шұңғыл. |
Оқулық, дәптерлер. |
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Смайликтер |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Күні:11.01.2019 ж Сынып: 1 «Ә» Пәні: Сауат ашу Мұғалімі: Базылова Н.М |
Қатысқандар саны: 11 Қатыспағандар саны:0 |
||
Сабақтың тақырыбы |
Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
Тілдік құзыреттілік |
Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік. Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік. Қолды создық, басты бұрдық – екі деп, Қозғалыспен әрбір адам жетіледі. Алға, артқа қарадық та – үш дедік. Тағы жаңа жаттығулар істедік. Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып, Отырайық көңілді енді марқайтып. /Б.Бөрiбаев/ – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
№1 Оқылым Қоңырау №2 Ертегіні тыңда. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Сергіту сәті 1 минут |
Оңға түзу тұр, Солға түзу тұр. Алға бір адым Артқа бір адым. Оңға бұрылып, Солға үңіліп Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Қызықты тапсырма 8 минут Аяқталуы 16 минут |
№3 Ертегні жалғастырыңдар. Құмырсқаның достары адал достар ма? Адал дос қандай болады? Тыңдалған мәтін мазмұнын сурет бойынша айтып көр. |
Оқулық, дәптерлер. |
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия |
Кеменің суреттері |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Күні:10.01.2019 ж Сынып: 1 «Ә» Пәні: Дене шынықтыру Мұғалімі: Базылова Н.М |
Қатысқандар саны: 11 Қатыспағандар саны:0 |
||
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Дене белсенділігі кезінде жүрек соғысы және тыныс алуы |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау 1.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді түсінеді. Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
Сабақтың ортасы 8 минут
1 минут
5 минут
3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Ұлттық ойындар: Асау мәстек Ойын бастаушы арқанды жерден 50 см –дей биік етіп керіп байлайды да қасындағы балаларға Былай дейді. Ер екеніңді білейін Ешкі сойып берейін Тақия алсаң еңкейіп Құламасаң теңкейіп Ерлігіңе сенейін Ойын шартын қабылдап ,ортаға шыққан бала: Асау мәстек бұл болса Үйретейін көріңіз Маған таяқ беріңіз!-дейді де таяқпен арқаннан асылып жердегі тақияны іліп алуы керек.Ойынды келесі бала осылай жалғастырады. |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Сабақ тақырыбы: |
Шамалар. Уақытты бағдарлау Оқиғаларды өту кезеңіне қарай орналастыру |
Мектеп: «Ғ.Жұмабаев атындағы Боровской мектеп-гимназиясы» ММ |
|||
Күні : 10.01.2019 |
|
Мұғалімнің есімі: Базылова Н.М |
|||
СЫНЫП: 1-сынып |
Қатыспағандар саны: |
||||
Оқу мақсаты: |
уақытты бағдарлайды: минут, сағат, күн, апта, ай; тиісті уақыт өлшем бірліктерін қолданады; олардың арасындағы өзара байланысты түсінеді. |
||||
Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
|||||
Ресурстар: |
Әр оқушыға арналған: ламинатталған А4 қағаз парағы; маркер. |
||||
Тірек сөздер |
уақыт; бұрынырақ; кейінірек; алдымен; содан кейін; таң; күн; кеш; түн. |
||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқиғалардың ұзақтығын негізге ала отырып, уақыт түсінігін жаңа өлшем ретінде енгізу. Түсінуге жағдай жасау және оқиғаларды ретімен орналастыра білуге жаттықтыру. |
||||
Сабаққа байланысты деректі материалдар |
Сабаққа қатысты ескертпелер |
||||
Сабақта оқушылар оқиғаларды өту кезеңіне қарай орналастырады: ұзақ уақыт аралығындағы оқиғалар (бұрын — кейінірек, алдымен — сосын, ертеде — жуырда), тәулік ішіндегі оқиғалар (таңертең, күндіз, кешке, түнде). Кіріспе тапсырма. Сабақтың басында оқушылармен уақыт туралы сөйлесіп, олардың уақыт туралы түсініктерін анықтау мақсатында әңгіме жүргізіңіз. Әңгімені балалардың білетін мәліметтерінен бас таңыз. Оқушыларға сұрақ қоя отырып, олардың жауабын тыңдаңыз. Мына сұрақтарды қойыңыз: — Анаң “Енді кеш!” деді. Сендер “кеш” деген сөзді қалай түсінесіңдер? — Таңертең сендер нешеде тұрасыңдар? Мұны сендер қалай біле аласыңдар? — Сен неше жастасың? — Сендер қалай ойлайсыңдар, мына ағаш неше жаста? Қазір уақыт туралы сөйлесетініңізді айтыңыз. Қандай да бір оқиғаның ұзақ уақытқа созылатынын немесе тез арада өтетінін көрсетіңіз. Біз уақыт шамасы туралы білетін боламыз. Бір нәрсені істеу үшін уақыт кетеді. Мысалы, теледидарда бір мультфильм ұзақ болады, ал кейбірі қысқа уақытта аяқталады. Бұл жерде біз мультфильмді көруге кеткен уақыт туралы айтып отырмыз. — Сендер уақыттарыңның тағы да неге кететінін айта аласыңдар ма? (Мектепке барамыз, сабақ оқимыз, ойнаймыз, жүреміз, ұйықтаймыз…) — Сендер қалай ойлайсыңдар, уақытты өлшеуге бола ма? (Иә.) — Қалай ойлайсыңдар, анаң кешкі асты дайындап жатқан кезде не істеуге болады? — Сендер қалай ойлайсыңдар, қайсысына уақыт көп кетеді: көйлекті тігу үшін бе, әлде ағашты өсіру үшін бе? Оқушыларға уақытты қалай өлшейтінін және салыстыратынын, ол үшін қандай құрал қолданатынын, сондай-ақ уақыттың өлшем бірліктерімен танысаты нын айтыңыз. Оқушылардың жаңа материалды толық түсініп, меңгеруі және сабақ үстінде тірек сөздерді дұрыс қолдануы үшін ойын ойнатыңыз. Рөлдер бөліп беріңіз. Оқушылар өздерін аспаз рөлінде елестетіп, түскі ас мәзірін құрастырады (бірінші, екінші, үшінші тағамдар). Содан соң олар өз жұмыстарын ретімен бөліп алып, алдымен ол не істейтінін, содан кейін нені дайындайтынын т.б. айтады. Мысалы, аспаз алдымен сорпаны, кейін бұқтырылған етті, артынан компотты дайындайды. Компот суығанша, салат әзірлейді. Ойынға керек заттардың суретін, ал уақыт болса, тағамдардың суретін салуға ұсыныс жасаңыз. Егер сізде оқушылардың өздері ойлап тапқан тағамдардың суреттері болмаса, олардың атауын жазып қоюды ұсыныңыз. Тапсырма кезінде ламинатталған қағаз парақтары мен маркерлерді қолданыңыз. Оқушылар топтағы рөлдерін өздері бөліп алады. |
Тапсырманы орындағаннан кейін бар лық топ ас мәзірлерін таныстырсын. Сабақтағы тірек сөздерді қолдануға жағдай жасаңыз. Оқиғаларды өту кезеңі бойынша орналастыру деген ұғым түсінікті болу үшін алдымен (бұрын), содан кейін (артынан) не болатынын еске түсірсін және қорытынды жа сай отырып нәтижесін шығарыңыз. Оқушылардың назарын мынаған аударыңыз. Олар тапсырманы орындап жатқанда өзіңіздің қандай іс-әрекеттерді орындағаныңызды (бірнеше іс-әрекеттерді) атап беріңіз. Осы оқиғалардың барлығына уақыт кетті. Жаңа ұғымды оқулық пен жұмыс дәптеріндегі жат тығулармен бекітіңіз. Алма қалай өседі? Тапсырманы жалпы сынып пен орындатыңыз. “Алғашында не? Содан кейін ше?” ойынын тапсырманы орындауға дайындық мақсатында жүргізіңіз. Заттардың суретін көрсетіңіз, ал оқушылар сол суреттер бойынша әңгіме құрастыруы тиіс. — … алғашында жидектерді жинайды, сосын тосап қайнатады; — … алғашында мәшинені оталдырады, сосын оны жүргізеді; — … алғашында қоршауды тұрғызады, сосын оны сырлайды және т. с. с. Оқушылардан оқулықтағы алмаағаштың қалай өсетіні және жеміс беретіні туралы суреттер бо йынша әңгіме құрауын сұраңыз. Оқушылар әңгіме айту барысында тірек сөздерді қолданады. Олардан алманы өсіру үшін қанша уақыт кететінін сұраңыз және олардың ойын, болжамын тыңдаңыз. Нақты қанша жыл кететінін білу шарт емес (шамамен айтса болады). Күн тәртібі. Жұптық жұмыс ұйымдастырыңыз. Оқушылардан суреттерді ретімен қоюды және ұл баланың тәуліктің әр мезгілінде не істегені туралы әңгімелеп айтып беруді өтініңіз. Оқушылармен сөй лесу барысында “таңертең”, “күндіз”, “кешке”, “түнде” сөздерін қолдана отырып әңгімелесіңіз. Бірақ “тәулік” сөзін қолданбаңыз. Сөздерді ретімен қойып көр. Оқушылар жұппен талдау жасай отырып, адамдардың нәресте кезінен егде тартқанға дейінгі жасын көрсететін сөздерді ретімен орналастыру керек. Жауабы: нәресте, мектеп жасына дейінгі бала, оқушы, ересек адам, егде адам. Шығарып көр. Берілген тапсырманы топпен орындатыңыз. Оқушылар әртүрлі жемсалғыштарды жасау іс-әрекетінің алгоритмін сипаттап бере алады (ағаштан, пластиктен, қатырма қағаздан және т.б. жасалған жемсалғыш). Олардың идеяларын қолпаштап, мадақтаңыз. Оқушыларға өз алгоритм дерін таныстырғанда сабақтағы тірек сөздерді қолданудың маңызды болып табылатынын ескерту керек. Орындап көр. Бұл тапсырманы үйде орындауға беріңіз. Сыныпта оқушылар жауаптарын айтқаннан кейін олардың жасаған жұмыстары бойынша көрме ұйымдастырыңыз. Бұл жұмыстарды артынан ата-аналар жиналысы кезінде көрсетуге болады. |
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру |
Қосымша тапсырмалар |
|
Бұл айдарда оқушылардың математикалық ұғымдарды сауатты қолдануын қалыптастыруға күш салу керек. Олардың өз іс-әрекеттерін түсіндіргенде тірек сөздерді орынды қолдануын қадағалаңыз. |
Алдымен не болды? Содан кейін ше? Соңында не шықты? Бұл тапсырмада оқушылар суреттердегі оқиғаларды өту кезеңіне сәйкес нөмірлеп, ретімен жазып шығуы керек. Жауабы: І. 1) үйдің сызбасын сызу; 2) үйдің қабырғасын қалау; 3) дайын үй (1, 2, 3); ІІ. 1) қоспалар; 2) қамыр; 3) торт (1, 2, 3). Оқиғалар реті. Берілген тапсырма тәулік бойындағы оқиғалардың бірінен кейін бірін ретімен жазуға арналған. Оқушылар әрбір суреттің астына оның реттік нөмірін қоюы керек. Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бойын ша өз-өзін бағалатыңыз. |
|
|
||
Бағалау |
Оқушылар сабақ соңында: уақытты жаңа шама ретінде танып, ол туралы алғашқы түсінік қалыптастырады; қандай да бір оқиғаның ұзақтығы туралы айту уақыт туралы сөз ету екенін түсінеді; олар оқиғаларды өту кезеңіне қарай ретімен дұрыс қойып үйренеді. Оқушылардың сабақты меңгергенін тексеру үшін мына сұрақтар бойынша қалыптастырушы бағалау жұмысын өткізіңіз: — сендер туғаннан бері қанша уақыт өтті? (Оқушылар өздерінің неше жаста екенін айтады.) — Біз “бір минут күте тұршы” деп айтамыз. Сендер осыны қалай түсінесіңдер? Қанша күту керек: көп пе, әлде аз ба? — Сендер қалай ойлайсыңдар, бір күнде 10 см-ге өсу мүмкін бе? Неге? — Оқиғаларды ретімен орналастыр: жұлдыз құрт, көбелек, қуыршақ. Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо йынша өз-өзін бағалатыңыз. |