Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: «Балауса»
Тәрбиешінің аты-жөні: Матнаева Ж.А.
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Мерзімі: 02.10.2017ж
Тақырыбы: «Дыбыстарды дұрыс айтайық» (а-ә, о-ө)
Мақсаты: балаларды дауысты дыбыстарды (а-ә, о-ө) дұрыс айта білуге үйрету. Артикуляциялық жаттығуларарқылы дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру.Үй құстары мен үй жануарларына қамқор болуға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі-құралдар: демонстрациялық материалдар, төлдердің суреттері
Билингвальды компонент: әтеш-петух, лақ-козленок
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Балалардың іс –әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Алдымыздан кезіккен Көп танысты көреміз Бәріне де ізетпен Біздер сәлем береміз |
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімен амандасады |
|
Ұйымдастыру-шылық –ізденістік |
Суретпен жұмыс Тәрбиеші балаларға кішкентай баланың суретін көрсете отырып: Келгенше апам жұмыстан Бесікте ойынап жатады. Әрнені ұғып дыбыстан «А-а-а» - деп үн қатады. Бұл кім?
Ақ бұзауыы ұнайды, «Мө-мө» -деп сүт сұрайды. Ақ бұзауым жақсы фермада, Апарамын көрмеге. (Е.Өтетілеуұлы) - Бұзау қалай дыбыстайды? («Мө-мө-мө» деп дыбысты қайталау) - Балалар, бұзауды еркелетіп, «әукім-әукім-әукім» деп шақырады. Тәрбиеші лақтың суретін көрсетіп: Лағым-ау, лағым Естімей ме құлағың? Айтқан сөзді ұқпайсың, Келмей ме әлде тіл алғың? (Н.Меңгітаев) -Ал мынау ешкінің төлі – лақ. Лақ қалай дыбыстайды? Тәрбиеші әтештің суретін көрсетеді. Оятпа әтеш сен бізді, Өзімде сездім, таң атты Сенсіз-ақ білем мезгілді Танимын енді сағатты. (А.Сопыбеков)
Билингвальды компонент: әтеш-петух, лақ-козленок Сергіту сәті: Лағым, лағым, лағым, Шошаңдаған шұнағым. Секіресің секеңдеп. Ойнағандай еркелеп Дидактикалық ойын: «Төлдер қалай дыбыстайды?» ойыны арқылы әр малдың төлдерінің қалай дыбыстайтынын айту. |
Балалар суретке қарайды, жауап береді:
« А-а-а» деп хормен және жеке-жеке қайталайды. -Сиырдың төлі-бұзау Мө-Мө-Мөө Ешкінің төлі-лақ Мә-Мә-Мәә Балалар қайталап дыбыстарды анық айтады. Жаңа сөздерді қайталайды Балалар сергіту сәтін қуанышты орындайды |
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Тәрбиеші балалар іс-әрекетін бағалайды. Қандай үй жануарлардың төлдерін білесіңдер? -Үйлеріңде қандай үй жануарлары бар? Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін қорытындылайды. |
Балалар сұрақтарға толық жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: үй жануарларының төлдерін дұрыс, атап, олар туралы білетіндерін әңгімелеуді;
Түсінеді: есте сақтау қабілетін жетілдіріп, дыбыстарды дұрыс айту керектігін;
Қолданады: үй құстары мен жануарларға қамқорлық жасауды.
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Дыбыстарды дұрыс айтайық» (а-ә, о-ө)
«Дыбыстарды дұрыс айтайық» (а-ә, о-ө)
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: «Балауса»
Тәрбиешінің аты-жөні: Матнаева Ж.А.
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Мерзімі: 02.10.2017ж
Тақырыбы: «Дыбыстарды дұрыс айтайық» (а-ә, о-ө)
Мақсаты: балаларды дауысты дыбыстарды (а-ә, о-ө) дұрыс айта білуге үйрету. Артикуляциялық жаттығуларарқылы дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру.Үй құстары мен үй жануарларына қамқор болуға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі-құралдар: демонстрациялық материалдар, төлдердің суреттері
Билингвальды компонент: әтеш-петух, лақ-козленок
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Балалардың іс –әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Алдымыздан кезіккен Көп танысты көреміз Бәріне де ізетпен Біздер сәлем береміз |
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімен амандасады |
|
Ұйымдастыру-шылық –ізденістік |
Суретпен жұмыс Тәрбиеші балаларға кішкентай баланың суретін көрсете отырып: Келгенше апам жұмыстан Бесікте ойынап жатады. Әрнені ұғып дыбыстан «А-а-а» - деп үн қатады. Бұл кім?
Ақ бұзауыы ұнайды, «Мө-мө» -деп сүт сұрайды. Ақ бұзауым жақсы фермада, Апарамын көрмеге. (Е.Өтетілеуұлы) - Бұзау қалай дыбыстайды? («Мө-мө-мө» деп дыбысты қайталау) - Балалар, бұзауды еркелетіп, «әукім-әукім-әукім» деп шақырады. Тәрбиеші лақтың суретін көрсетіп: Лағым-ау, лағым Естімей ме құлағың? Айтқан сөзді ұқпайсың, Келмей ме әлде тіл алғың? (Н.Меңгітаев) -Ал мынау ешкінің төлі – лақ. Лақ қалай дыбыстайды? Тәрбиеші әтештің суретін көрсетеді. Оятпа әтеш сен бізді, Өзімде сездім, таң атты Сенсіз-ақ білем мезгілді Танимын енді сағатты. (А.Сопыбеков)
Билингвальды компонент: әтеш-петух, лақ-козленок Сергіту сәті: Лағым, лағым, лағым, Шошаңдаған шұнағым. Секіресің секеңдеп. Ойнағандай еркелеп Дидактикалық ойын: «Төлдер қалай дыбыстайды?» ойыны арқылы әр малдың төлдерінің қалай дыбыстайтынын айту. |
Балалар суретке қарайды, жауап береді:
« А-а-а» деп хормен және жеке-жеке қайталайды. -Сиырдың төлі-бұзау Мө-Мө-Мөө Ешкінің төлі-лақ Мә-Мә-Мәә Балалар қайталап дыбыстарды анық айтады. Жаңа сөздерді қайталайды Балалар сергіту сәтін қуанышты орындайды |
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Тәрбиеші балалар іс-әрекетін бағалайды. Қандай үй жануарлардың төлдерін білесіңдер? -Үйлеріңде қандай үй жануарлары бар? Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін қорытындылайды. |
Балалар сұрақтарға толық жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: үй жануарларының төлдерін дұрыс, атап, олар туралы білетіндерін әңгімелеуді;
Түсінеді: есте сақтау қабілетін жетілдіріп, дыбыстарды дұрыс айту керектігін;
Қолданады: үй құстары мен жануарларға қамқорлық жасауды.
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз













