Материалдар / Дыбысты бәсеңдетуге бола ма?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дыбысты бәсеңдетуге бола ма?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәніне жазылған Қысқа мерзімді сабақ жоспарым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2023
830
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Табиғат физикасы

Мұғалімнің аты-жөні

Құрманова С

Күні:25.01.2023ж


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Дыбысты бәсеңдетуге бола ма?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.3.1 белгілі бір кедергілердің дыбыстың қаттылығы мен таралуына әсерін зерттеу және түсіндіру

4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

Сабақтың мақсаты

  • белгілі бір кедергілердің дыбыстың қаттылығы мен таралуына әсерін зерттеу және түсіндіреді;

  • нәтижені таңдаған формада ұсынады;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру




5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу:

-Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

-Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

Оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі арқылы жүреді:

-Дыбыс деген не?

-Дыбыс қалай пайда болады?

-Дыбысты өзгертуге бола ма?

-Ендеше бүгінгі сабағымыз дыбыс қаттылығын өзгерту туралы болмақ.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

Топқа бөлу «Санау» әдісі арқылы жүреді.

Жаттығу жасайды.


Сұрақтар қояды, жауап береді.


Тақырып ашады.



Топқа бірігеді.




Сұраққа жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.












Жаңа білім

15 мин






















2 мин



Бекіту

18 мин








(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады.

А) Сөздік жұмысы.

Дыбыстың жұтылуы.

Ә) Жедел жауап.

-Дыбыстың шағылуы мен жарықтың шағылуының ұқсастығы бар ма?

-Айырмашылығы неде?

-Дыбыстың шағылуынан тауда қандай құбылыс болады?

Ә) Салыстыру.

-Бөлмелерді сипаттаңдар.

-Бөлмелердің қайсысында дыбыс жаңғырады? Неліктен?

-Қай бөлмеде дыбыс құлаққа жағымды естіледі? Неліктен?

Б) Мәтінмен жұмыс.

-Мәтінді оқып танысыңдар.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Дыбыстың шағылуы қай салаларда қажет деп ойлайсың?


Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әнін айтып билету.


(Т) 2-тапсырма -«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі:

А) Суретпен жұмыс.

- Суреттерге қарап, дыбыстың шағылуы мен жұтылуын қайда пайдалануға болады? Тағы қандай мысалдар келтіруге болады?

Ә) Ойлан.

-Неліктен дыбысымыз аудиожазбада өзгеше естіледі?

Б) Сен білесің бе?.

-Мәтінді түсініп оқып танысыңдар.

В) Есте сақта!

  • Сөздікті жазып алады.



  • Сұрақтарға жауап береді.

















Билеп сергиді.


Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды.

Дескриптор:

  • Сөздікті жазып, жаттап алады-1балл.

  • - Дыбыстың шағылуы мен жарықтың шағылуының ұқсастығын, айырмашылығын анықтайды -2 балл.

- Бөлмелерді сипаттайды-1балл.

Дыбыс жаңғыратын бөлмені анықтайды-1балл.

Дыбыс құлаққа жағымды естілетін бөлмені анықтайды-1балл.








Дескриптор:

- Дыбыстың шағылуы мен жұтылуын пайдалану көздерін анықтайды-2балл.

-Аудиожазбадағы дыбыстың өзгеше естілу себебін болжайды -2балл.

Жараты-лыстану оқулығы 4-сынып





















Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.

  • Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау.

Кері байланыс жасайды.

Оқу тапсырмасын жазып алады.

ҚБ қойылады.











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!