Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
-Өткен тақырыпты
мазмұндаңдар.
-Өткен тақырыптарға байланысты
бір-біріңе сұрақ қойып, жауап
алыңдар.
Оқу
материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі арқылы
жүреді:
-Дыбыс деген
не?
-Дыбыс
қалай пайда болады?
-Дыбысты
өзгертуге бола ма?
-Ендеше бүгінгі сабағымыз
дыбыс қаттылығын өзгерту туралы болмақ.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
Топқа
бөлу «Санау» әдісі арқылы
жүреді.
|
Жаттығу
жасайды.
Сұрақтар қояды, жауап
береді.
Тақырып
ашады.
Топқа
бірігеді.
|
Сұраққа жауап берген оқушыны
«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері
байланыс жасау.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
18
мин
|
(Ұ)
1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс
болады.
А) Сөздік
жұмысы.
Дыбыстың
жұтылуы.
Ә) Жедел
жауап.
-Дыбыстың шағылуы мен жарықтың
шағылуының ұқсастығы бар ма?
-Айырмашылығы
неде?
-Дыбыстың шағылуынан тауда
қандай құбылыс болады?
Ә)
Салыстыру.
-Бөлмелерді
сипаттаңдар.
-Бөлмелердің қайсысында дыбыс
жаңғырады? Неліктен?
-Қай бөлмеде дыбыс құлаққа
жағымды естіледі? Неліктен?
Б) Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді оқып
танысыңдар.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Дыбыстың шағылуы қай салаларда
қажет деп ойлайсың?
Сергіту сәтінде «Көңілді
күн» әнін айтып билету.
(Т) 2-тапсырма -«Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі:
А) Суретпен
жұмыс.
- Суреттерге қарап, дыбыстың
шағылуы мен жұтылуын қайда пайдалануға болады? Тағы қандай мысалдар
келтіруге болады?
Ә)
Ойлан.
-Неліктен дыбысымыз
аудиожазбада өзгеше естіледі?
Б) Сен білесің
бе?.
-Мәтінді түсініп оқып
танысыңдар.
В) Есте
сақта!
|
Билеп
сергиді.
Сұрақтарға жауап
беріп, тапсырма орындайды.
|
Дескриптор:
-
Сөздікті
жазып, жаттап алады-1балл.
-
- Дыбыстың шағылуы мен
жарықтың шағылуының ұқсастығын, айырмашылығын анықтайды -2
балл.
- Бөлмелерді
сипаттайды-1балл.
Дыбыс жаңғыратын бөлмені
анықтайды-1балл.
Дыбыс құлаққа жағымды
естілетін бөлмені анықтайды-1балл.
Дескриптор:
- Дыбыстың шағылуы мен
жұтылуын пайдалану көздерін
анықтайды-2балл.
-Аудиожазбадағы
дыбыстың өзгеше естілу себебін болжайды
-2балл.
|
Жараты-лыстану оқулығы
4-сынып
|
Кері
байланыс
5
мин
|
Кері
байланысты «Шеринг»
әдісі арқылы береді. Оқушылар
шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы
талдайды.
Оқу
тапсырмасы: мәтінді
мазмұндау.
|
Кері байланыс
жасайды.
Оқу тапсырмасын жазып
алады.
|
ҚБ
қойылады.
|
|