|
Бөлім: |
Табиғат физикасы |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Құрманова С |
|
|
Күні:25.01.2023ж |
|
|
|
Сынып: 4б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Дыбысты бәсеңдетуге бола ма? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.3.1 белгілі бір кедергілердің дыбыстың қаттылығы мен таралуына әсерін зерттеу және түсіндіру 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: -Өткен тақырыпты мазмұндаңдар. -Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар. Оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі арқылы жүреді: -Дыбыс деген не? -Дыбыс қалай пайда болады? -Дыбысты өзгертуге бола ма? -Ендеше бүгінгі сабағымыз дыбыс қаттылығын өзгерту туралы болмақ. Сабақ мақсаты жария етіледі. Топқа бөлу «Санау» әдісі арқылы жүреді. |
Жаттығу жасайды. Сұрақтар қояды, жауап береді. Тақырып ашады. Топқа бірігеді. |
Сұраққа жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 18 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады. А) Сөздік жұмысы. Дыбыстың жұтылуы. Ә) Жедел жауап. -Дыбыстың шағылуы мен жарықтың шағылуының ұқсастығы бар ма? -Айырмашылығы неде? -Дыбыстың шағылуынан тауда қандай құбылыс болады? Ә) Салыстыру. -Бөлмелерді сипаттаңдар. -Бөлмелердің қайсысында дыбыс жаңғырады? Неліктен? -Қай бөлмеде дыбыс құлаққа жағымды естіледі? Неліктен? Б) Мәтінмен жұмыс. -Мәтінді оқып танысыңдар. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Дыбыстың шағылуы қай салаларда қажет деп ойлайсың? Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әнін айтып билету. (Т) 2-тапсырма -«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі: А) Суретпен жұмыс. - Суреттерге қарап, дыбыстың шағылуы мен жұтылуын қайда пайдалануға болады? Тағы қандай мысалдар келтіруге болады? Ә) Ойлан. -Неліктен дыбысымыз аудиожазбада өзгеше естіледі? Б) Сен білесің бе?. -Мәтінді түсініп оқып танысыңдар. В) Есте сақта! |
Билеп сергиді.
Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды. |
Дескриптор:
- Бөлмелерді сипаттайды-1балл. Дыбыс жаңғыратын бөлмені анықтайды-1балл. Дыбыс құлаққа жағымды естілетін бөлмені анықтайды-1балл.
Дескриптор: - Дыбыстың шағылуы мен жұтылуын пайдалану көздерін анықтайды-2балл. -Аудиожазбадағы дыбыстың өзгеше естілу себебін болжайды -2балл. |
Жараты-лыстану оқулығы 4-сынып |
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.
Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау. |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дыбысты бәсеңдетуге бола ма?
Дыбысты бәсеңдетуге бола ма?
|
Бөлім: |
Табиғат физикасы |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Құрманова С |
|
|
Күні:25.01.2023ж |
|
|
|
Сынып: 4б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Дыбысты бәсеңдетуге бола ма? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.3.1 белгілі бір кедергілердің дыбыстың қаттылығы мен таралуына әсерін зерттеу және түсіндіру 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: -Өткен тақырыпты мазмұндаңдар. -Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар. Оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі арқылы жүреді: -Дыбыс деген не? -Дыбыс қалай пайда болады? -Дыбысты өзгертуге бола ма? -Ендеше бүгінгі сабағымыз дыбыс қаттылығын өзгерту туралы болмақ. Сабақ мақсаты жария етіледі. Топқа бөлу «Санау» әдісі арқылы жүреді. |
Жаттығу жасайды. Сұрақтар қояды, жауап береді. Тақырып ашады. Топқа бірігеді. |
Сұраққа жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 18 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады. А) Сөздік жұмысы. Дыбыстың жұтылуы. Ә) Жедел жауап. -Дыбыстың шағылуы мен жарықтың шағылуының ұқсастығы бар ма? -Айырмашылығы неде? -Дыбыстың шағылуынан тауда қандай құбылыс болады? Ә) Салыстыру. -Бөлмелерді сипаттаңдар. -Бөлмелердің қайсысында дыбыс жаңғырады? Неліктен? -Қай бөлмеде дыбыс құлаққа жағымды естіледі? Неліктен? Б) Мәтінмен жұмыс. -Мәтінді оқып танысыңдар. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Дыбыстың шағылуы қай салаларда қажет деп ойлайсың? Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әнін айтып билету. (Т) 2-тапсырма -«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі: А) Суретпен жұмыс. - Суреттерге қарап, дыбыстың шағылуы мен жұтылуын қайда пайдалануға болады? Тағы қандай мысалдар келтіруге болады? Ә) Ойлан. -Неліктен дыбысымыз аудиожазбада өзгеше естіледі? Б) Сен білесің бе?. -Мәтінді түсініп оқып танысыңдар. В) Есте сақта! |
Билеп сергиді.
Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды. |
Дескриптор:
- Бөлмелерді сипаттайды-1балл. Дыбыс жаңғыратын бөлмені анықтайды-1балл. Дыбыс құлаққа жағымды естілетін бөлмені анықтайды-1балл.
Дескриптор: - Дыбыстың шағылуы мен жұтылуын пайдалану көздерін анықтайды-2балл. -Аудиожазбадағы дыбыстың өзгеше естілу себебін болжайды -2балл. |
Жараты-лыстану оқулығы 4-сынып |
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.
Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау. |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
шағым қалдыра аласыз













