1. Сабаққа
кіріспе (5 минут)
2. Жаңа
тақырыпты түсіндіру (10
минут)
|
- Сабақтың мақсатын және
тақырыбын таныстырады.
3.Жаңа тақырыпқа
шолу.
Дыбысты жазу және ойнату туралы
түсіндіреді.
|
1-
Сабақтың тақырыбын тыңдайды.
Жаңа ақпаратты қабылдайды, сұрақтар
қояды.
|
- Қатысуы мен қызығушылығын
бақылау.
Сұрақтарға жауап беру арқылы
бағалау.
|
https://lms.topiq.kz/library/training/6506486497148928?page=25
Дыбыс жазу құрылғылары,
компьютер
|
3. Практикалық
жаттығу (15 минут)
4. Жұптық
жұмыс (5 минут)
|
Практикалық
жұмыстарды орындауға нұсқау
береді.
- Оқушыларды дыбыс
жазу және ойнату құралдарымен
таныстырады.
1-тапсырма Жұптық
жұмыс
2-тапсырма топтық
жұмыс
Оқушыларды жұптарға бөліп, бір-біріне
дыбыс жазып, тыңдауды тапсырады.
3-тапсырма ЕБҚО
тапсырма
4-тапсырма жеке
жұмыс
5-тапсырма жеке
жұмыс
|
Дыбысты жазып, оны қайта
тыңдайды.
1-тапсырманы дескриптор бойынша
орындайды.
2-тапсырманы дескриптор бойынша
орындайды.
интернеттен жобаға
қажетті дауысты алады.
Жұпта жұмыс істейді,
дыбысты жазып, тыңдайды.
3 тапсырманы
орындайды.
Дыбыс блогы
командаларын қызметімен
сәйкестендіреді.
5-тапсырма
дискрипторы:
Есепті шығарады.
|
Мұғалім белсенділік танытқан
оқушыларды
«Стикерлер» əдісі
бойынша
бағалайды.
Жасыл түс: Жарайсың! Сары түс:
Жақсы!
Қызыл түс:
Талпын!
Жаттығу нәтижелерін бақылау және
кері байланыс беру.
Жұптық жұмыстың сапасын
бақылау.
|
Микрофон, компьютер, дыбыс жазу
бағдарламасы
Дыбыс жазу
құрылғылары:
Микрофон, дыбыс жазу бағдарламасы (мысалы,Компьютер:
Дыбысты жазу және ойнату бағдарламалары
үшін.
Дыбыс жазу
құрылғылары
|