Сабақтың
басы
10 мин
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.
Психологиялық ахуал

3.
Конфет түстері арқылы топқа бөлу

3.«Иә, жоқ» әдісі
Әр топқа сұрақтар қойылады.
Оқушылар «иә, жоқ» деп жылдам жауап береді.
шығару құрылғысы
шығару құрылғысы
енгізу құрылғыс
Дескриптор:
- сурет бойынша дұрыс жауапты
табады
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.
Бір-біріне ақ тілек айтады
3.
Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді
3. Оқушылар сұрақтардың дұрыстығын
тексереді
|
ҚБ
смайлик әдісі



|
Оқулық
«Арман
ПВ»
Түрлі
конфеттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
7
мин
5
мин
10
мин
3
мин
5 мин
|
Жаңа
тақырыпты түсіндіреді





Жұптық
жұмыс
1
-тапсырма
«Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын» әдістемесі
арқылы
жұптарынмен анықтайды


Дескриптор:
-Суретке
қарап табиғи және жасанды дыбыс көздерін ажыратады
-Денешынықтыру жаттығуларының қандай пайдасы бар екенін
әңгімелейді
Жеке
жұмыс. Компьютермен жұмыс
2-тапсырма
«Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы
орындау

Дескриптор:
-Дауыс
жазу программасында өз дауысымен өлең жазады
Топтық
жұмыс
3-тапсырма
«Кейс – стади» әдісі арқылы
Жұмысты
жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, өз ойларын ортаға салып зерттеу
жұмысын жүргізеді.

Дескриптор:
-Табиғи
дыбыстар мен жасанды дыбыстарды қалай ажыратуға болатынын
айтады
Сергіту
сәті
«Балық,
құс, аң»
Мақсаты:
Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» -
деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде
дауысын қаттырақ шығарып: - Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып
қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген
балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан
шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Дискриптор
Берілген
тапсырманы оқып түсінік береді
Сабақты
қорытындылау.
4-тапсырма
«Wordwall»
платформасы бойынша сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
-жаңа
тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді
|
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Сергіту
сәтін жасайды
Тапсырманы орындайды
4-тапсырманы орындайды
|
ҚБ
«Жарайсыңда» «бәрекелді»
«керемет»
Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау
Бас
бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды
Смайлик
арқылы

От шашу арқылы
|
Жұмыс
дәптер
Ноутбук,
оқулық
А-4
парақшасы, оқулық
Тапсырма
https://wordwall.net/fi/resource/24222184
|