3 тоқсан 18 сабақ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Мультимедиа (ортақ тақырыбы: "Жаны саудың –дені сау") |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дыбысты жазу және ойнату |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.4.1 дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдалану; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдаланады |
|||
|
Заң және тәртіп құндылығы |
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал
3. Конфет түстері арқылы топқа бөлу
3.«Иә, жоқ» әдісі Әр топқа сұрақтар қойылады. Оқушылар «иә, жоқ» деп жылдам жауап береді.
Дескриптор: - сурет бойынша дұрыс жауапты табады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне ақ тілек айтады 3. Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді 3. Оқушылар сұрақтардың дұрыстығын тексереді |
ҚБ смайлик әдісі
|
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі конфеттер |
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 7 мин 5 мин 10 мин 3 мин 5 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіреді
Жұптық жұмыс 1 -тапсырма «Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын» әдістемесі арқылы жұптарынмен анықтайды
Дескриптор: -Суретке қарап табиғи және жасанды дыбыс көздерін ажыратады -Денешынықтыру жаттығуларының қандай пайдасы бар екенін әңгімелейді Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 2-тапсырма «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Дескриптор: -Дауыс жазу программасында өз дауысымен өлең жазады Топтық жұмыс 3-тапсырма «Кейс – стади» әдісі арқылы Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, өз ойларын ортаға салып зерттеу жұмысын жүргізеді.
Дескриптор: -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыстарды қалай ажыратуға болатынын айтады Сергіту сәті «Балық, құс, аң» Мақсаты: Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» - деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде дауысын қаттырақ шығарып: - Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма
Дискриптор Берілген тапсырманы оқып түсінік береді Сабақты қорытындылау. 4-тапсырма «Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
ҚБ «Жарайсыңда» «бәрекелді» «керемет» Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды Смайлик арқылы
От шашу арқылы |
Жұмыс дәптер Ноутбук, оқулық А-4 парақшасы, оқулық Тапсырма https://wordwall.net/fi/resource/24222184 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
2.Кері байланыс: Тазалық
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дыбысты жазу және ойнату
Дыбысты жазу және ойнату
3 тоқсан 18 сабақ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Мультимедиа (ортақ тақырыбы: "Жаны саудың –дені сау") |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дыбысты жазу және ойнату |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.4.1 дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдалану; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдаланады |
|||
|
Заң және тәртіп құндылығы |
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал
3. Конфет түстері арқылы топқа бөлу
3.«Иә, жоқ» әдісі Әр топқа сұрақтар қойылады. Оқушылар «иә, жоқ» деп жылдам жауап береді.
Дескриптор: - сурет бойынша дұрыс жауапты табады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне ақ тілек айтады 3. Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді 3. Оқушылар сұрақтардың дұрыстығын тексереді |
ҚБ смайлик әдісі
|
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі конфеттер |
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 7 мин 5 мин 10 мин 3 мин 5 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіреді
Жұптық жұмыс 1 -тапсырма «Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын» әдістемесі арқылы жұптарынмен анықтайды
Дескриптор: -Суретке қарап табиғи және жасанды дыбыс көздерін ажыратады -Денешынықтыру жаттығуларының қандай пайдасы бар екенін әңгімелейді Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 2-тапсырма «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Дескриптор: -Дауыс жазу программасында өз дауысымен өлең жазады Топтық жұмыс 3-тапсырма «Кейс – стади» әдісі арқылы Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, өз ойларын ортаға салып зерттеу жұмысын жүргізеді.
Дескриптор: -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыстарды қалай ажыратуға болатынын айтады Сергіту сәті «Балық, құс, аң» Мақсаты: Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» - деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде дауысын қаттырақ шығарып: - Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма
Дискриптор Берілген тапсырманы оқып түсінік береді Сабақты қорытындылау. 4-тапсырма «Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
ҚБ «Жарайсыңда» «бәрекелді» «керемет» Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды Смайлик арқылы
От шашу арқылы |
Жұмыс дәптер Ноутбук, оқулық А-4 парақшасы, оқулық Тапсырма https://wordwall.net/fi/resource/24222184 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
2.Кері байланыс: Тазалық
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз




























