Дыбысты өңдеу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дыбысты өңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Дыбысты өңдеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3-бөлім. Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Дені саудың жаны сау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 2

Қатысушылр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Дыбысты өңдеу

Оқу мақсаттары

2.2.4.2. ойынның бағдарламалау ортасында скретчтің библиотекасындағы дыбыстарды қолдану (Scratch (скретч))

Сабақтың мақсаты:

- Компьютерде дыбыс жазбаларын жазу программаларымен танысады.

ЕБҚЕ бар балалар үшін

-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту

-Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

-Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)

Заң және тәртіп құндылығы


Дәйек сөз - Әділет жолы- адал жол

- заң және құқық нормаларын білу;

- өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау;

- қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын болу;


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың барысы

0-9мин

Ұймдастыру кезеңі.

Мұғалім өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар ұжымдық үлгіде жалпылама жауап береді. Егер сұраққа жауап дұрыс айтылмаса, мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап дұрыс жауабын табуға көмектеседі.

Жаңа сабақ

Оқулықпен жұмыс. «Түртіп алу» əдісі

Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарындағы ақпаратты оқып, берілген термин сөздер мен негізгі ұғымдармен танысады

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Отшашу» əдісі бойынша бағалайды.

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды.

«Жарайсың», «Жақсы», «Талпын»

Оқулық, презентация


Сабақтың ортасы

10-40



Топтық жұмыс.

Жұптық жұмыс.



Жеке жұмыс


Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, сұрақтарға жауап береді

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды

Дескриптор

  • Топпен тапсырманы талқылайды.

  • Сөйлемді толықтырып жазады.

  • Топпен тексереді;


Дескриптор

-жұптық тапсырманы жұбымен орындайды;

-сөзді тауып жазады



Дескриптор

-жеке жұмыс дәптерге орындайды;

Қажетті сөздерді орнына қойып жазады;

Мақтау







«Отшашу» əдісі бойынша бағалайды..





Жұптағы

оқушылар бір- бірін тапсырма орындау деңгейіне байланысты

«От шашу» əдісі бойынша бағалайды.





Оқушылар өзін- өзі «Отшашу» əдісі бойынша бағалайды.

Презентация,









Оқулық















Жұмыс парағы





Сабақтын соңы

41-45 мин

Үй жұмысы: Қандай дыбыстарды тыңдау денсаулыққа пайдалы?

Рефлексия.

«3 таяқша» әдісі
Берілген тақырыпқа байланысты
- 1 сұрақ
- 1 жауап
- 1 идея

әр топ даярлап, көпшілікке салады

Үй тапсырмасын жазады

Сұрақ- жауап құрастырады

Бірін-бірі бағалау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
04.04.2025
185
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі