|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
3-бөлім. Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Дені саудың жаны сау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 2 |
Қатысушылр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дыбысты өңдеу |
|||
|
Оқу мақсаттары |
2.2.4.2. ойынның бағдарламалау ортасында скретчтің библиотекасындағы дыбыстарды қолдану (Scratch (скретч)) |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
- Компьютерде дыбыс жазбаларын жазу программаларымен танысады. |
|||
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|||
|
Заң және тәртіп құндылығы
|
Дәйек сөз - Әділет жолы- адал жол - заң және құқық нормаларын білу; - өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау; - қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын болу; |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы
0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Мұғалім өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар ұжымдық үлгіде жалпылама жауап береді. Егер сұраққа жауап дұрыс айтылмаса, мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап дұрыс жауабын табуға көмектеседі. Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс. «Түртіп алу» əдісі Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарындағы ақпаратты оқып, берілген термин сөздер мен негізгі ұғымдармен танысады
|
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Отшашу» əдісі бойынша бағалайды. |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды. «Жарайсың», «Жақсы», «Талпын» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Топтық жұмыс.
Жұптық жұмыс.
Жеке жұмыс
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, сұрақтарға жауап береді Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды Дескриптор
Дескриптор -жұптық тапсырманы жұбымен орындайды; -сөзді тауып жазады
Дескриптор -жеке жұмыс дәптерге орындайды; Қажетті сөздерді орнына қойып жазады; |
Мақтау
«Отшашу» əдісі бойынша бағалайды..
Жұптағы оқушылар бір- бірін тапсырма орындау деңгейіне байланысты «От шашу» əдісі бойынша бағалайды.
Оқушылар өзін- өзі «Отшашу» əдісі бойынша бағалайды. |
Презентация,
Оқулық
Жұмыс парағы
|
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: Қандай дыбыстарды тыңдау денсаулыққа пайдалы? Рефлексия. «3 таяқша»
әдісі әр топ даярлап, көпшілікке салады |
Үй тапсырмасын жазады Сұрақ- жауап құрастырады |
Бірін-бірі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дыбысты өңдеу
Дыбысты өңдеу
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
3-бөлім. Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Дені саудың жаны сау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 2 |
Қатысушылр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дыбысты өңдеу |
|||
|
Оқу мақсаттары |
2.2.4.2. ойынның бағдарламалау ортасында скретчтің библиотекасындағы дыбыстарды қолдану (Scratch (скретч)) |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
- Компьютерде дыбыс жазбаларын жазу программаларымен танысады. |
|||
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|||
|
Заң және тәртіп құндылығы
|
Дәйек сөз - Әділет жолы- адал жол - заң және құқық нормаларын білу; - өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау; - қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын болу; |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы
0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Мұғалім өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар ұжымдық үлгіде жалпылама жауап береді. Егер сұраққа жауап дұрыс айтылмаса, мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап дұрыс жауабын табуға көмектеседі. Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс. «Түртіп алу» əдісі Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарындағы ақпаратты оқып, берілген термин сөздер мен негізгі ұғымдармен танысады
|
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Отшашу» əдісі бойынша бағалайды. |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды. «Жарайсың», «Жақсы», «Талпын» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Топтық жұмыс.
Жұптық жұмыс.
Жеке жұмыс
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, сұрақтарға жауап береді Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды Дескриптор
Дескриптор -жұптық тапсырманы жұбымен орындайды; -сөзді тауып жазады
Дескриптор -жеке жұмыс дәптерге орындайды; Қажетті сөздерді орнына қойып жазады; |
Мақтау
«Отшашу» əдісі бойынша бағалайды..
Жұптағы оқушылар бір- бірін тапсырма орындау деңгейіне байланысты «От шашу» əдісі бойынша бағалайды.
Оқушылар өзін- өзі «Отшашу» əдісі бойынша бағалайды. |
Презентация,
Оқулық
Жұмыс парағы
|
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: Қандай дыбыстарды тыңдау денсаулыққа пайдалы? Рефлексия. «3 таяқша»
әдісі әр топ даярлап, көпшілікке салады |
Үй тапсырмасын жазады Сұрақ- жауап құрастырады |
Бірін-бірі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз


















